مصاحبه‌ای قدیمی از فرمانده گروه واگنر منتشر شده که نشان می‌دهد او حمله نظامی به پایتخت روسیه را ایده جالبی توصیف می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده گروه شورشی «واگنر» می‌گوید که این گروه در حال حاضر نیرو جذب نمی‌کند اما احتمالا در آینده نسبت به جذب نیرو اقدام خواهد کرد.
برخی رسانه‌ها آمریکایی با انتشار تصاویری ادعا کردند که فرمانده پیشین واگنر در نشست جاری سران روسیه- آفریقا در سن‌پیترزبورگ حضور دارد.
فرمانده گروه واگنر از نیروهای خود خواست تا برای رفتن به آفریقا خود را آماده کنند.
رئیس جمهور آمریکا با اشاره به شورش نافرجام فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، به او توصیه کرد «مراقب باشد که مسموم نشود»!
یکی از مقامات نظامی اسبق آمریکا مدعی شد که فرمانده شورشی ارتش خصوصی «واگنر» احتمالا مرده است!
سخنگوی کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه پنج روز پس از لشکرکشی ناکام ارتش خصوصی «واگنر» به مسکو، با فرمانده این گروه شورشی دیدار کرده است.
برخی از گروه‌های نظارتی در بلاروس گزارش کردند هواپیمای حامل رهبر شبه‌نظامیان «واگنر» در یک فرودگاه نظامی در بلاروس فرود آمد.
پریگوژین، فرمانده نیروهای واگنر وارد بلاروس شد
دبیرکل ناتو از سفر احتمالی «یوگنی پریگوژین» رئیس گروه نظامی خصوصی واگنر به بلاروس خبر داد و گفت که در اینصورت، ناتو «آماده پاسخ سریع» است.
فرمانده گروه واگنر هدف از شورش ناموفق این گروه علیه مسکو را اعلام کرد.
فرمانده گروه واگنر هدف از شورش ناموفق این گروه علیه مسکو را اعلام کرد.
تحلیلگر مطرح جهان عرب با اشاره به شورش فرمانده گروه واگنر علیه رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که دست‌های آمریکا و کشورهای عضو ناتو در طرح ریزی این شورش نمایان است.
این گروه پس از ماه‌ها جنگ نیابتی علیه اوکراین، ناگهان سلاح خود را به سمت روسیه نشانه رفته و با حرکت به‌سوی مسکو، تهدیدی برای رهبران کرملین رقم زده است که ولادیمیر پوتین از آن به‌عنوان «خنجر زدن از پشت به روسیه» و «تلاش برای آغاز جنگ داخلی» در آن کشور تعبیر می‌کند.
جنگجویان واگنر که بامداد شنبه وارد روستوف شده بودند غروب همان روز آنجا را ترک کردند
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به روسیه که علیه مسکو شورش کرده، در تازه‌ترین مشاجره لفظی، به طور مستقیم رئیس جمهور روسیه را مخاطب قرار داد.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن می‌گوید سربازان تحت کنترل او، آماده‌اند تا به سرکوب ارتش خصوصی واگنر کمک کنند.
پریگوژین با متهم کردن ارتش روسیه به حمله راکتی به مواضع شبه‌نظامیانش گفته «نیروی اهریمنی فرماندهی ارشد ارتش روسیه» باید متوقف شود و از حرکت به سوی مسکو برای برقراری عدالت خبر داده است.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی اخبار و اطلاعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در رابطه با حمله روسیه به گروه واگنر و یوگنی پریگوژین جعلی و با هدف فتنه‌انگیز رسانه‌ای است.
فرمانده ارتش خصوص «واگنر» وابسته به مسکو در ادامه تنش‌های کلامی با وزارت دفاع روسیه مدعی شد که هیچ تهدید امنیتی قریب‌الوقوعی برای توجیه حمله همه‌جانبه مسکو به کی‌یف وجود نداشت!
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو در ادامه تنش‌های اخیر با وزیر دفاع روسیه گفت که یگان تحت فرماندهی وی هیچ قراردادی جهت همکاری با این وزارت‌خانه به عنوان زیرمجموعه امضا نخواهد کرد.
فرمانده ارتش خصوص «واگنر» وابسته به روسیه گفت که تحولات کنونی در جبهه شرق اوکراین، از آغاز ضدحملات «کی یف» علیه نیروهای روسیه حکایت دارد.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مدعی شد که شبه‌نظامیان حامی روسیه برای ضربه زدن به نیروهای وی، در مسیر تردد آنها مین کار می‌گذاشتند!
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مدعی شد که مقامات ارشد کرملین، پوشش خبری درباره او و گروهش را ممنوع کرده‌اند؛ ادعایی که با پوشش گسترده‌ اخبار تسلط کامل مسکو بر باخموت، در تضاد است!
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو می‌گوید که ارتش اوکراین پس از عملیات نظامی مسکو در این کشور، قدرتمندتر شده و اهداف اولیه رئیس جمهور روسیه برآورده نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ