حمله هکری به اپ تاکسی اینترنتی یاندکس در روسیه به ایجاد ترافیکی سنگین در منطقه ای از این شهر منجر شد. این حمله به گروه هکرهای ناشناس نسبت داده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از محدودیت ترافیکی در مسیر شمال به جنوب محور چالوس خبر داد.
رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کرج - چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ مرداد ماه از آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) در شهر تهران، گفت: مراسم عزاداری در این روزها و شب‌های حزن انگیز، در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در محور‌های شریانی کشور همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال روز‌های جمعه و شنبه ششم و هفتم مرداد ماه جاری خبر داد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، به تشریح تمهیدات ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی پرداخت.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در روز جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
تمهیدات ترافیکی تجمع مردمی در میدان امام حسین (علیه‎السلام) بمناسبت روز عفاف و حجاب از زبان رئیس پلیس راهور پایتخت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ساعت ۱۴ به بعد همه محورهای ورودی و خروجی به خیابان‌های آزادی و انقلاب بسته خواهد شد.
یز- رئیس پلیس راهور استان یزد با اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز عید غدیر گفت: از بعدازظهر جمعه تردد در محورهای منتهی به میدان امیرچقماق محدود می‌شود.
توضیحات رئیس پلیس راهور تهران درباره تمهیدات ترافیکی مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران را مشاهده می‌کنید.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: ایستگاه‌های بی آر تی با روش روسازی بلوکی بهسازی می‌شوند.
برادران گفت: شهروندان تهرانی باتوجه به کاهش ترافیک در سطح شهر تهران از افزایش بی مورد سرعت خودداری کنند همچنین در زمان خستگی رانندگی نکنند و زمان سفرهای خود را به سمت شهرهای شمال مدیریت کنند.
از دید مسئولان شهری، آنچه موجب گلایه شماری از شهروندان از عملکرد شهرداری تهران است، بیش از هرچیز، ظرفیت اندک معابر این شهر است و افزون بر آن، نزدیک شدن به نوروز هم سهمی در تشدید ترافیک پایتخت در این روز‌ها داشته و دارد. اظهاراتی عجیب و تامل برانگیز، آن هم از زبان یکی از مدیران مجموعه‌ای که از جمله وظایفش، رفع معضل ترافیک است.
بی خیالی طی کن! این جمله معروفی است که بین افراد مختلف هر روز تکرار می‌شود. عصر حاضر عصر تشویش و اضطراب بی پایان است؛ از ماندن در ترافیک روزانه تا دغدغه تامین معاش؛ این موارد بخشی از استرس‌های روزانه است که جملگی هر کدام روی اعصاب افراد رژه می‌روند.
معاون فنی شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور - درباره دلیل اختلال رخ داده در اینترنت کشور اظهار کرد: با توجه حجم ترافیک داخل کشور و توسعه‌ای که باید اتفاق بی افتد، موقتا شاهد افت ترافیکی هستیم که با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت، ان شاءالله این مشکل در حال حل شدن است و به زودی دیگر این مشکل پیش نخواهد آمد.
ترافیک نفتکش‌هایی که منتظر عبور از تنگه های بسفر و داردانل ترکیه هستند، با بی نتیجه ماندن مذاکرات برای یافتن راهکاری برای مشکل بیمه که با تحریم ها علیه روسیه، به وجود آمده است، سنگین‌تر شد.
پیش از شروع بازی برزیل مقابل کره جنوبی شهر سائوپائولوی این کشور شاهد ترافیکی بی‌سابقه بود که مجموع طول معابر دارای ترافیک 400 کیلومتر تخمین زده می‌شود.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ریشه یابی علل افزایش آلودگی هوای پایتخت عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسعه نامتوازن شهر و بارگذاری بیشتر از ظرفیت اکولوژیک که منجر به مصرف بالای انرژی و منابع فسیلی می‌شود، حضور بی شمار واحد‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی و معدنی، افزایش کانون‌های گرد و غبار و افزایش تردد وسایل نقلیه، رشد ترافیک و کیفیت سوخت در خودرو‌های سنگین از جمله دلایل اصلی افزایش انواع آلودگی‌ها در تهران هستند.
شهردار تهران گفت: ترافیک و آلودگی هوا و بی مسکنی، امید را در جامعه از بین برده است.
علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهنمایی و رانندگی تهران در این باره اظهار کرد: امسال با سال‌های قبل متفاوت است، به دلیل اینکه ۲ سال قبل مدارس حضوری نبوده و امسال شرایط متفاوت است. باید سازمان‌ها به هم کمک کنند تا بی نظمی‌ها به حداقل برسد و خدمات رسانی‌ها بیشتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ