سران گروه هفت در اجلاس هیروشیما از چین خواستند تا با اعمال فشار بر روسیه، این کشور را به توقف حمله به اوکراین ترغیب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اساسنامه جایزه زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی، باهدف معرفی و قدردانی از دانشمندان و فناوران در حوزه درمان ناباروری، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی به تصویب شد.
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که متشکل از هشت وزیر و رئیس سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم است امروز یکشنبه نشستی فوق العاده برگزار می‌کند.
به همت شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری هزار و یک گشت پاسارگاد،پویش «هزار و یک ایران‌بان» باهدف حفظ و نگهداشت منابع طبیعی و صیانت از اماکن گردشگری با بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی رونمایی شد.
پهپاد‌های تولیدی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی روز چهارشنبه در جریان سفر رییس جمهور و هیات همراه به کنیا با حضور سیدابراهیم رئیسی در مرکز نوآوری و فناوری ایران در نایروبی باهدف بازاریابی برای محصولات دانش بنیان ایرانی رونمایی شد.
خطیب با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای قرار دادن کشور در شرایط اجتماعی و ایجاد تقابل و قطبی‌سازی در جامعه یادآور شد: مسئولان این موضوع را باهدف خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در تصمیم‌گیری‌ها موردتوجه قرار دهند.
اعضای تیم فوتبال زیر ۱۷ سال ایران باهدف آشنایی با وضعیت چمن ورزشگاه دو بازی نخست خود، امروز از ورزشگاه قدم زدند.
تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،مؤسسه عالی کار و تأمین اجتماعی ودانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی باهدف توانمندسازی مهارتی امضا شد.
شهریار افندی زاده با اشاره به برنامه ریزی همه جانبه وجامع برای ارائه خدمات شایسته درجابه جایی زائرین اربعین ازفراهم‌آوری امکانات مقتضی درشبکه راه‌های مواصلاتی باهدف ارتقای سطح ایمنی خبر داد.
صندوق ملی مسکن باهدف تأمین خانه برای نیازمندان تأسیس شده اما تاکنون عملکرد قابل دفاعی نداشته است و این سوال مطرح است که منابع این صندوق چگونه خرج می شود؟
صندوق ملی مسکن در حالی باهدف طرح‌های حوزه مسکن و تأمین خانه برای نیازمندان تأسیس شده اما تاکنون عملکرد قابل دفاعی نداشته است و این سوال مطرح است که منابع این صندوق چگونه خرج می شود؟
شوش - رئیس جمهور از پیگیری طرح‌های توسعه شرکت هفت‌تپه با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال در منطقه خبر داد.
دولت آمریکا  برای محدودکردن انحصار تبلیغات آنلاین فقط به شکایت ازشرکت هابسنده نمی کند. گروهی ازسناتورهالایحه ای را باهدف تجزیه کسب وکار تبلیغات شرکت هایی مانند گوگل و متا ارائه کرده اند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مرکز مدیریت وکنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی باهدف کاهش تأخیر پروازها درآستانه تعطیلات سال نو، به دستور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، آغاز به کارکرد.
شهردار منطقه۲۲ گفت: باهدف افزایش ایمنی پارک جنگلی چیتگر در شب چهارشنبه آخر سال تعطیل شده است.
باهدف حمایت ویژه وزارت نیرو از تولید گسترده الکتروموتورهای پربازده«استاندارد ملی جدید برچسب انرژی کولرهای آبی»با حضور وزیرنیرو و رئیس سازمان ملی استاندارد در ابتدای هفته آتی رونمایی می شود.
بانک مرکزی اعلام کرد: شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، صادرات ایران،‌تجارت وسپه باهدف ارائه خدمت به متقاضیان دریافت ارز بابت مصارف ارزی در روز تعطیل فردا (جمعه، ۲۱ بهمن ماه) فعالیت می کنند
مدیرعامل صندوق اشتغال و کار آفرینی ایثارگران از راه اندازی سامانه جامع اشتغال وکار آفرینی ایثارگران باهدف سهولت، سرعت و عدالت محور خبر داد.
تبریز- وزیر جهادکشاورزی با تاکید بر اجرای کشت قراردادی در کشور گفت: برای حمایت از معیشت کشاورزان راهی جز اجرای کشاورزی قراردادی نداریم.
اداره کل دیپلماسی عمومی سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد:مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی بر نفوذ به سرور پست الکترونیک شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی باهدف فضاسازی های رسانه صورت گرفته است.
تایباد ـ رئیس اداره آبفای تایباد گفت: پروژه آب رسانی باهدف پایان تنش آبی در شهرستان تایباد با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) مطابق برنامه به پیش می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ