دبیرکل ناتو تأکید کرد که کشورهای اروپایی همچنان باید به حمایت تسلیحاتی از اوکراین ادامه دهند، و اجازه ندهند روسیه در این جنگ پیروز شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلیپ بریدلاو، ژنرال بازنشسته نیروی هوایی ایالات متحده و فرمانده سابق ناتو، گفت: «اگر انتظار دارید اوکراین مانند ما بجنگد، آن‌ها باید ابزار‌هایی را داشته باشند که ما در اختیار داریم و ما آن ابزار‌ها را به آن‌ها نداده‌ایم.»
نمایندگان کشورهای عضو ناتو و اوکراین، راهکارهای موجود در واکنش به پایان توافق صادرات غلات را مورد بررسی قرار می‌دهند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: سیاست همسایگی دولت جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر اینکه مناسبات سیاسی دوجانبه ایران و همسایگان را در این مقطع ارتقا داد، بسترساز ثبات و مشوق همکاری‌های اقتصاد
ناتو رزمایش دریایی پوزیدون ۲۰۲۳ خود را در رومانی آغاز کرده است.
دبیر کل ناتو می‌گوید اگر اوکراین پایان جنگ و درگیری‌ها را اعلام کند به معنای پایان موجودیت اوکراین به عنوان یک ملت است و غرب باید همچنان به کمک‌های نظامی خود به کی‌یف ادامه دهد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ابعاد پنهان توقیف نفتکش انگلیسی از سوی نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر این نفتکش با ۱۰ اسکورت هم آمده بود، محال بود بتواند از دستان ما فرار کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: زمانی که در این عملیات ناو آمریکایی قصد ورود به آب‌های ما را داشت، به آن‌ها اعلام کردیم اگر یک وجب به سمت ما بیایی سیبل موشک‌های ما خواهید شد و پس از این هشدار ناو امریکایی به سرعت عقب نشینی کرد.
وزیر خارجه مجارستان امروز گفت: اگر ترکیه عضویت سوئد در ناتو را بپذیرد، مجارستان هم آن را تأیید می‌کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ۹۰ درصد از تجارت کشور از طریق دریا انجام می‌شود، گفت: اگر ناو و موشک نباشد، معیشتی هم نخواهیم داشت.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در این الحاق‌هایی که انجام می‌دادیم یک کامنت گذاشته بودند که حالا مردم معیشت ندارند شما دم از ناو و موشک می زنید، گفت: اگر ناو و موشک‌ نباشد معیشتی وجود ندارد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به گسترش کارکردهای هوش مصنوعی در سال‌های آینده گفت: همان‌گونه که در دانش ژنتیک و نانو، عقب‌ماندگی‌ها را پشت سر گذاشتیم و امروز در لبه فناوری قرار گرفته‌ایم، اگر امروز به صورت فعالانه با مقوله هوش مصنوعی مواجه شویم، می‌توان از این فناوری فرصت ساخت.
وزیر خارجه روسیه در سخنانی با اشاره به موضع‌گیری اخیر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی تصریح کرد: اگر ناتو مخالف توقف درگیری‌ها در اوکراین است، مسکو برای این کار آمادگی دارد.
ناچو گفت اگر انتخاب با او بود، همین تابستان امباپه را برای رئال مادرید می‌خرید. او همچنین کین را مناسب سبک بازی رئال دانست.
اگر رجب طیب اردوغان دوباره انتخاب شود، می‌توان پیش‌بینی کرد که استراتژی گسترش اتحاد‌های منطقه‌ای موجود ادامه خواهد داشت. تلاش‌ها برای یافتن زمینه‌های مشترک با سوریه ممکن است در این مرحله تشدید شود. ترکیه اردوغانی عضو ناتو روابط خود را با روسیه در زمینه اقتصادی عمیق‌تر می‌کند، روابط خود را در زمینه نظامی و نیز در زمینه استراتژیک توسعه می‌دهد. علاوه بر این ترکیه توانسته به عنوان یک بازیگر مهم منطقه‌ای در جنگ ۲۰۰۸ روسیه و گرجستان و درنهایت جنگ روسیه و اوکراین ایفای نقش کند.
گروشکو گفت، اگر «نیرو‌ها و منابع دیگر اعضای ناتو در فنلاند مستقر شوند، ما گام‌های بیشتری برای تضمین امنیت نظامی روسیه» با «تقویت پتانسیل نظامی خود در غرب و شمال غرب» برمی داریم. بااین حال، مقام‌ها مایلند که سوئد را قبل از دیدار جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و دیگر رهبران ائتلاف در ویلنیوس، پایتخت لیتوانی، در ۱۱ و ۱۲ژوئیه وارد ائتلاف کنند.
بولتون که بعد از اخراجش از دولت ترامپ به یکی از منتقدان سرسخت او تبدیل شده همچنین گفت که پایبندی حزب جمهوری‌خواه به ترامپ، بازرترین شکل خودکشی سیاسی یک حزب در طول تاریخ است.
محمد حسن قدیری ابیانه: پس از ناآرامی‌ها برخی با مینی ژوپ بیرون می‌آیند و برخی نافو قسمت‌هایی از بدنشان پیدا ست؛ برخی همدیگر را در کوچه و خیابان در آغوش می‌گیرند و می‌بوسند / گشت ارشاد برای افرادی که مینی ژوپ می‌پوشند واجب است / حال اگر فردا فردی مینی ژوپ پوشید و قبلا مشکل جراحی داشت و او را ببرند و به او تذکر بدهند؛ اگر او سکته زد بگویند چرا سکته کردی؟ / اینهمه آدم سکته می‌کنند وسط نماز، موقع تحصیل و موقع تدریس؛ سکته کردن جرمی برای پلیس محسوب می‌شود؟ / بخش اندکی از بهبود وضعیت اقتصاد به دولت بستگی دارد؛ بخش بزرگی به خود مردم وابسته است، مردم باید به وظایف خودشان عمل کنند / ۱۵% از مشکلات ما به تحریم‌ها بر می‌گردد و ۱۵% در دست مدیریت است و بقیه در دست مردم است
دبیرکل ناتو گفت: اگر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در این جنگ پیروز شود به منزله ارسال پیامی برای رژیم‌های خودکامه و مستبد است که می‌توانند از طریق زور و فشار وحشیانه، به اهدافشان برسند. این خطرناک است.
بوریس جانسون به رئیس‌جمهور روسیه هشدار داده بود که "تحریم‌های سخت" غربی در راه خواهد بود و اگر به اوکراین حمله کند، ناتو حمایت‌هایش را افزایش خواهد داد.
به ملت خود می گوییم جمهوری اسلامی در دوران تحریم کامل، شناورش سه برابر شناور آمریکایی سرعت داشته و به ۹۰ نات می‌رسد. موشک‌هایی داریم که دشمن فکر آن را هم نمی‌کند. امکانات و سلاح‌هایی را که در رزمایش‌ها نمایش می‌دهیم، موشک‌هایی نیست که در عملیات واقعی استفاده می‌کنیم
مدیر اسبق اداره اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌اِی) می‌گوید که این کشور و متحدانش حتی اگر هیچ تهدیدی هم متوجه اعضای ناتو نباشد، باز هم ممکن است به طور مستقیم وارد جنگ اوکراین شوند.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید که حتی اگر کی‌یِف به طور رسمی از سودای پیوستن به ناتو صرف نظر کند، مسکو همچنان به عملیات نظامی خود در اوکراین ادامه خواهد داد.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ