نخست‌ وزیر روسیه امروز در سفر به چین قرار است با مقامات پکن از جمله «شی جین پینگ» رئیس‌جمهور این کشور دیدار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه با اشاره به برنامه‌های خود در سفر به آفریقای جنوبی گفت: در این سفر، دیدار با وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی را در دستور کار داریم.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: همان طور که می‌دانید رئیس‌جمهور قرار است به همراه اعضای هیئت دولت در سفری دو روزه مهمان مردم استان آذربایجان شرقی باشد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: کاهش مدت زمان حضور چندان به کاهش هزینه سفر حج منجر نمی‌شود زیرا ما به صورت کلی هتل را در موسم حج تا اول محرم اجاره می‌کنیم.
رییس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، پس از مراسم افتتاح بازارچه مرزی‌مند - پیشین، با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پارک آبی "تل خسرو" یاسوج گفت: مردم ما امروز نیاز به شادمانی دارند و صدا و سیما بجای برخی سخنرانی‌های بی حاصل، برنامه‌های شادی آفرینی پخش کند.
کنارک- رئیس جمهور با اشاره به اینکه توسعه یافتگی سیستان و بلوچستان در اولویت برنامه‌های دولت است، گفت: در این سفر پیگیر طرح‌های این استان بویژه در منطقه مکران هستیم.‏
دیدار با رئیس جمهور و نخست‌وزیر سوریه و بحث و تبادل نظر در خصوص راهکار‌های تحکیم و تقویت روابط سیاسی و گسترش و ارتقای سطح همکاری‌های تجاری دو کشور و نیز امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های اقتصادی و سیاسی بین تهران و دمشق از جمله برنامه‌های روز اول سفر رئیس‌جمهور کشورمان است.
کارشناس سیاسی منطقه غرب آسیا گفت: سفر به دمشق برای گفتگو در خصوص زمینه‌ها و بسترهای اقتصادی مشترک میان ایران و سوریه است که در گفتگوها و ملاقات‌ها مقامات دو کشور، دنبال خواهد شد.
اهواز- مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، برنامه‌های مد نظر برای دور دوم رئیس جمهور و هیئت وزیران به این استان را تشریح کرد.
اهواز - سخنگوی ستاد اطلاع رسانی دور دوم سفر هیئت دولت به خوزستان، جزییات برنامه‌های سفر دو روزه رییس‌جمهور به استان را تشریح کرد
اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، برنامه‌های سفر ۲ روزه رئیس جمهور و هیات دولت به استان را تشریح کرد.
اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، برنامه‌های سفر ۲ روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان را تشریح کرد.
یک شرکت مسافرتی در حال ادغام هوش مصنوعی است تا به کمک آن برنامه‌های سفر تهیه کند. مسافران احتمالی به صورت مستقیم در سایت با چت جی‌پی‌تی گفتگو می‌کنند
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو ضمن تشریح برنامه‌های آخر سال و سال تحویل مترو اعلام کرد که متروی تهران در ۲۴ سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد سفر را پوشش داده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر به استان مرکزی از پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور به این استان خبر داد و بر ضرورت پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای سازمان انرژی اتمی در این منطقه تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: به رغم فشردگی برنامه‌های سفر وزیر محترم در این زمینه تلاش شده بود که امکان فراهم شود، اما تاکنون چنین سفری قطعی نشده و شاهد سفر وزیر خارجه در چند روز آینده به کشور عراق خواهیم بود.
دیدار با رئیس جمهور چین و امضای اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه در حضور روسای جمهور دو کشور و همچنین دیدار نخست‌وزیر و رئیس کنگره ملی خلق چین با دکتر رئیسی از جمله برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور در این سفر سه روزه است.
رئیس جمهور در این دیدار گزارشی از برنامه‌های کاری این سفر و جلسات و ملاقات‌های درنظر گرفته شده بیان کرد.
علی فتح‌الله‌زاده با حضور در برنامه فوتبال برتر از پروژه‌های بزرگش در استقلال گفت .
زاهدان- نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان با تشریح جزئیات برنامه‌های هیئت اعزامی به این استان از احتمال سفر به بعضی از شهرستان‌ها خبر داد.
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با برنامه‌های فرهنگی و هنری فدراسیون فوتبال ایران همراه خواهد بود.
ر بازگشت از سفر ازبکستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد و گزارشی از ملاقات‌ها و توافق‌ها در اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای و همچنین برنامه‌های پیش‌رو در سفر به نیویورک ارئه کرد.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در اولین سفر استانی به خوزستان و مرکز آب و فاضلاب رفتم، همه گفتند برنامه چند ساله داریم، گفتم اصلا نباید این‌طور باشد و باید یک ساله به نتیجه برسید.
در سفرهای تربیتی علوی، هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز به مدت ۳ روز به اردوگاه لواسان رفته و برنامه‌های تفریحی و معرفتی را تجربه می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ