اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، برنامه‌های سفر ۲ روزه رئیس جمهور و هیات دولت به استان را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور پس از پایان برنامه‌های سفر فشرده خود به سه کشور آفریقایی، با بدرقه رئیس جمهور زیمبابوه، هراره را به مقصد تهران ترک کرد.
افتتاح دفتر نوآوری و فناوری ایران در اوگاندا، بازدید از مزرعه کشت فراسرزمینی ایران در این کشور، نشست با فعالان اقتصادی ایران و اوگاندا و شرکت در نشست گفتگوی ادیان در مسجد ملی کامپالا بخش‌های دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به اوگاندا بود.
رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر منطقه‌ای به آفریقا، از مزرعه کشت فراسرزمینی ایران در اوگاندا بازدید کرد.
رئیسی پیش ازظهر امروز چهارشنبه - ۲۱ تیرماه - در ادامه برنامه‌های سفر خود به کنیا، با همراهی رئیس و تعدادی از نمایندگان مجلس این کشور، با حضور در مقبره جوموکنیاتا رهبر ملی استقلال این کشور، به مقام این سیاستمدار کنیایی ادای احترام کرد.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
رئیس جمهور در جریان برنامه‌های سفر رسمی به کوبا که به دعوت رسمی رئیس جمهور این کشور صورت گرفته است، از مرکز مهندسی ژنتیک (CIGB) در هاوانا بازدید کرد.
رئیس جمهور در جریان برنامه‌های سفر رسمی به کوبا که به دعوت رسمی رئیس جمهور این کشور صورت گرفته است، از مرکز مهندسی ژنتیک (CIGB) در هاوانا بازدید کرد.
ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه به وقت محلی پس از پایان برنامه‌های سفر رسمی به نیکاراگوئه، ماناگوآ را به مقصد «هاوانا» پایتخت کوبا ترک کرد.
در ادامه برنامه‌های سفر رسمی آیت‌الله رئیسی به ونزوئلا، آقای «نیکولاس مادورو» نشان افتخار ملی ونزوئلا (نشان درجه یک زنان و مردان آزادی‌بخش ونزوئلا) را به رئیس جمهوری اسلامی ایران اعطا کرد.
رییس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، پس از مراسم افتتاح بازارچه مرزی‌مند - پیشین، با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
کنارک- رئیس جمهور با اشاره به اینکه توسعه یافتگی سیستان و بلوچستان در اولویت برنامه‌های دولت است، گفت: در این سفر پیگیر طرح‌های این استان بویژه در منطقه مکران هستیم.‏
دیدار با رئیس جمهور و نخست‌وزیر سوریه و بحث و تبادل نظر در خصوص راهکار‌های تحکیم و تقویت روابط سیاسی و گسترش و ارتقای سطح همکاری‌های تجاری دو کشور و نیز امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های اقتصادی و سیاسی بین تهران و دمشق از جمله برنامه‌های روز اول سفر رئیس‌جمهور کشورمان است.
اهواز - رئیس‌جمهور امروز به همراه هیئت دولت دومین سفر استانی خود به خوزستان را آغاز کرده و شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد، دیدار با مردم اندیمشک و ... بخشی از برنامه‌های این سفر است.
اهواز- مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، برنامه‌های مد نظر برای دور دوم رئیس جمهور و هیئت وزیران به این استان را تشریح کرد.
اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، برنامه‌های سفر ۲ روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان را تشریح کرد.
سخنگوی دولت گفت:روز ۱۱ اسفند سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر انجام می‌شودکه برنامه‌ها و افتتاح‌های بسیار خوبی برای آن برنامه‌ریزی شده و طی آن ایرانی‌ترین فاز پارس جنوبی افتتاح می شود.
رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر خود به چین، با حضور در مسجد «دونگ سی» پکن، ضمن بازدید از این مسجد تاریخی، نماز مغرب و عشای خود را با مسلمانان چینی در این مسجد به جماعت اقامه کرد.
دیدار با رئیس جمهور چین و امضای اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه در حضور روسای جمهور دو کشور و همچنین دیدار نخست‌وزیر و رئیس کنگره ملی خلق چین با دکتر رئیسی از جمله برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور در این سفر سه روزه است.
رئیس جمهور در این دیدار گزارشی از برنامه‌های کاری این سفر و جلسات و ملاقات‌های درنظر گرفته شده بیان کرد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه پیش از عزیمت به نیویورک گفت: این سفر به دعوت دبیرکل سازمان ملل متحد و برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه پیش از عزیمت به نیویورک گفت: این سفر به دعوت دبیرکل سازمان ملل متحد و برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی برگزار می‌شود.
رئیس‌جمهور گفت: در سفر به نیویورک هیچ برنامه‌ای برای مذاکره یا ملاقات با آمریکایی‌ها برنامه‌ریزی نشده و هیچ برنامه‌ای هم برای دیدار با آنها نداریم.
ر بازگشت از سفر ازبکستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد و گزارشی از ملاقات‌ها و توافق‌ها در اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای و همچنین برنامه‌های پیش‌رو در سفر به نیویورک ارئه کرد.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در اولین سفر استانی به خوزستان و مرکز آب و فاضلاب رفتم، همه گفتند برنامه چند ساله داریم، گفتم اصلا نباید این‌طور باشد و باید یک ساله به نتیجه برسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ