ر بازگشت از سفر ازبکستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد و گزارشی از ملاقات‌ها و توافق‌ها در اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای و همچنین برنامه‌های پیش‌رو در سفر به نیویورک ارئه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان و هیئت همراه عصر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
رئیس‌ جمهور عراق و هیئت همراه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس‌ جمهور عراق و هیئت همراه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رئیس‌ جمهور عراق و هیئت همراه عصر امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
رئیس‌ جمهور عراق و هیئت همراه عصر امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
الکساندر لوکاشنکو رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه عصر امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه تاکید کردند: کشورهایی که مورد تحریم آمریکا قرار گرفته‌اند باید با همکاری یکدیگر و با تشکیل یک مجموعه مشترک، حربه تحریم را از بین ببرند.
رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیدار رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه با رهبر معظم انقلاب
رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه عصر امروز (دوشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
فیلم سخنرانی کامل رئیس‌جمهور در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنید.
رئیس‌جمهور کشورمان در آستانه سفر به چین، امروز با رهبرانقلاب اسلامی دیدار کرد.
رئیس‌جمهور کشورمان در آستانه سفر به چین، با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار بخصوص معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری بعد از جلسه دیدار با نخبگان دستور دادند که نظرات نخبگان دسته‌بندی شده و برای رئیس‌جمهور محترم ارسال شود.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری بعد از جلسه دیدار با نخبگان دستور دادند که نظرات نخبگان دسته‌بندی شده و برای رئیس‌جمهور محترم ارسال شود.
فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فیلم کامل صحبتهای رئیس جمهور در دیدار اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
به مناسبت هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضا هیئت دولت سیزدهم صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و به مناسبت هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت سیزدهم صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب
رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
عصر امروز، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا و هیات همراه، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رئیس جمهور ونزوئلا عصر روز جمعه وارد ایران شد و صبح امروز مورد استقبال رسمی آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ