رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جریان سفر به استان مرکزی از پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور به این استان خبر داد و بر ضرورت پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای سازمان انرژی اتمی در این منطقه تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین رئیس سازمان بهزیستی گفت: برنامه‌های سازمان حول دو محور اساسی برنامه‌های گسترش عفاف و حجاب شامل تکالیف اختصاصی دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌های درون سازمانی ترویج عفاف و حجاب بررسی شد.
یک منبع آگاه در پی انتشار گزارشی در خصوص روند غنی سازی گفت: فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بدون وقفه و براساس برنامه‌های قبلی سازمان انرژی اتمی و منطبق بر قانون اقدام راهبردی در همه حوزه‌ها در جریان است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی بعد از برنامه طولانی امشب فوتبال برتر گفت که دیگر در مصاحبه‌های تلویزیونی حضور نخواهد یافت.
سازمان داوطلبان در توافقی با شبکه ارتباطی سازمان‌های غیردولتی بانوان، تفاهم‎نامه‎ ای به منظور افزایش حضور بانوان در طرح‌ها و برنامه‌های عام‌المنفعه امضا کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، برنامه‌های عملیاتی این سازمان در سال ۱۴۰۲ را به مدیران ستادی و استانی ابلاغ کرد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره طرح نهضت ملی مسکن، گفت: در خصوص تامین زمین و همچنین اجرا برای سال آینده برنامه ویژه‌ای داریم و از دیگر موضوعات مهم برای سال آینده بحث آماده‌سازی است.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به توسعه همکاری‌های بین بخشی برای گسترش برنامه‌های تخصصی جوانان گفت: نگهداشت اعضای جوان در اولویت فعالیت‌ها است.
سخنگوی سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به تمهیدات این سازمان برای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال گفت: این سازمان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال ۲۴ ساعته خواهد بود.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر برنامه‌های این جمعیت ویژه اعیاد شعبانیه و طرح منتظران ظهور را تشریح کرد.
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: مجموعه فعالیت‌های پیش بینی شده در حوزه ورزش برای سال آینده، سبب تحول در ورزش دانشگاهی به نحوی که ورزش دانشگاهی در سطح ملی پویاتر و بالنده‌تر خواهد شد.
اصفهان- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: لازم است سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) با تدوین برنامه‌های مشترک، زمینه‌ ارتباط بیشتر مراکز علمی و ایجاد شبکه‌های بین دانشگاهی را فراهم کند.
طبق این گزارش، در سال‌های اخیر سیستم این مدارس برای کودکان تبتی "برنامه‌های اجباری" را در مقیاسی بزرگ با هدف "همگون‌سازی" تبتی‌ها نسبت به فرهنگ اکثریت هان ارائه داده است؛ اقدامی که با استاندار‌های بین‌المللی حقوق بشر مغایرت دارد.
برای نخستین‌بار قرار است به منظور پیگیری اصولی‌تر برنامه‌های مرتبط با تیم‌های ملی، قرار است «سازمان تیم‌های ملی» در فدراسیون شمشیربازی شکل بگیرد.
برای نخستین‌بار قرار است به منظور پیگیری اصولی‌تر برنامه‌های مرتبط با تیم‌های ملی، قرار است «سازمان تیم‌های ملی» در فدراسیون شمشیربازی شکل بگیرد.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که برخی از برنامه‌های بسیار حیاتی در افغانستان به‌طور موقت متوقف شده‌اند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح برنامه این جمعیت برای شب یلدای 1401 پرداخت.
رئیس سازمان انرژی اتمی بابیان اینکه این اقدام اشتباه و تصویب قطعنامه علیه کشورمان همانطوریکه پیش‌تر هم گفته شده بود، پاسخ محکمی از سوی ایران به همراه خواهد داشت، گفت: برنامه‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران مطابق قانون اقدام راهبردی مجلس پیش می‌رود و صدور قطعنامه‌های متعدد علیه ایران در پیشبرد این برنامه‌ها خللی ایجاد نخواهد کرد.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست در واکنش به اعتقاد برخی کارشناسان و مسئولان جهت لزوم «بازوحشی‌سازی» و «رهاسازی پیروز» گفت: از ابتدا گفته بودیم که حیوانات در شرایط اسارت تقریبا قابل برگرداندن به طبیعت نیستند. ما «پیروز» را حتما به توران انتقال خواهیم داد، اما برنامه‌ای برای رهاسازی او در طبیعت نداریم. ضمن اینکه ما نمی‌خواهیم اعتبار، انرژی و هزینه سازمان را بیش از این برای «پیروز» و حتی شرایط تکثیر صرف کنیم.
رئیس سازمان انرژی اتمی: قطعنامه‌ای پیش‌نویس کردند و مطالبی آوردند که خودشان می‌دانند صحت ندارد و از طرف جمهوری اسلامی ایران هم مردود است. ایران برای پیشبرد برنامه‌های خود در بخش هسته‌ای برنامه مصوب، مدون و اعلام شده دارد و در همان چارچوب فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
میرکاظمی گفت: عملکرد سال گذشته تبصره ۱۴ قانون بودجه در زمینه هدفمندی یارانه‌ها حدود ۳۴۰ هزار میلیارد تومان بود که دولت در لایحه بودجه امسال پیشنهاد کرد این رقم به ۴۷۰ هزار میلیارد تومان برسد اما مجلس در نهایت آن را به ۶۶۰ هزار میلیارد تومان رساند که مورد اعتراض سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت و همان زمان هم اعلام شد که این منابع قابل وصول نیست زیرا دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی و آب، برق و گاز ندارد.
کارگروه بنیاد هدایت سازمان تبلیغات و سازمان بهزیستی تشکیل و مقرر شد برنامه‌های عملیاتی مشترک هر دو سازمان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
سازمان انرژی اتمی ایران همگام با برنامه‌های راهبردی و کلان کشور در دولت سیزدهم با رویکردی متفاوت و با توجه ویژه به منافع ملی و موضوعات روز دنیا، سند راهبردی صنعت هسته‌ای کشور در افق ۱۴۲۰ را تهیه و منتشر کرده است.
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال بر تحول در حوزه های مدیریتی در این سازمان تاکید کرد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: توجه به امر پژوهش برای پیشبرد اهداف سازمان بسیار ضروری، مؤثر و کارآمد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ