علی فتح‌الله‌زاده با حضور در برنامه فوتبال برتر از پروژه‌های بزرگش در استقلال گفت .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدادی چندی پیش از چندمین سفر آمریکا برگشت و هنوز نتیجه و ثمره آن سفر به ینگه دنیا و تاثیرش روی رکوردهای حدادی نامشخص است.
«ثور» نخستین کسی است که به دور دنیا و تمام کشورهای جهان بدون بازگشت به خانه سفر کرد.آقای پدرسون در وبلاگ خود نوشت: «سه نفر تا کنون توانسته‌اند به هر کشوری دوبار سفر کنند. دونفر تا به امروز از تمام کشورها بدون بازگشت به خانه‌شان در میانه سفر، بازدید کرده‌اند و امروز، یک نفر توانست بدون پرواز به تمام کشورهای دنیا سفر کند. چه می‌توانم بگویم؟ برای نفر دوم آرزوی موفقیت می‌کنم.»
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد ماه آینده میزبان رئیس‌جمهور روسیه خواهد بود و بحث تمدید توافق صادرات امن غلات از دریای سیاه از محورهای اصلی گفت‌وگوی طرفین خواهد بود.
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
فرمانده نیروی دریایی ارتش به دعوت همتای پاکستانی خود برای انجام سفر رسمی سه روزه وارد «اسلام‌آباد» پایتخت این کشور شد.
امام جمعه قم درمورد سفر آمریکای لاتین رئیسی گفت: بر خلاف آنکه عده‌ای می‌گفتند بدون کدخدا نمی‌توان کار کرد، به همه دنیا در قول و عمل این پیام را می‌دهند که بدون تکیه به آمریکا می‌توان مستقل بود.
اردن اروچ مسیری 66299 کیلومتری را در این سفر دور دنیا طی کرد.
مدیر طرح‌های عملیاتی نیروی دریایی ارتش به دلایل انتخاب ناوشکن دنا برای ماموریت دور دنیا اشاره و تاکید کرد: پیش از این ناوهای مختلف مسیرهایی را رفته بودند فقط دنا چنین کاری نکرده بود.
گلاب خوب، گل فراوان می‌خواهد، آب کم و حرارت یکنواخت. گلاب خوب گران است و کمیاب. گلاب سبک، گلاب کم‌گل است و گلاب سنگین، گلاب پرگل. گلاب هرچه سنگین‌تر باشد، تلخ‌تر و کم بوتر است؛ تلخ به خاطر چیده شدن و جوشیدن میلیون‌ها گل تازه شکفته و کم‌بو تا بوی خوش در دل گلاب بماند و وقت طبخ و استفاده عطر افشانی کند.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان انجام ماموریت موفقیت‌آمیزناوگروه۸۶ نیروی دریایی ارتش در سفر به دور دنیا را به ملت ایران تبریک گفت.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انجام ماموریت موفقیت‌آمیز خود در سفر به دور دنیا امروز به آب‌های سرزمینی کشورمان وارد شد.
گام بزرگ نیروی دریایی ارتش برای احیای تمدن دریایی ایران با سفر ناوگروه رزمی ۸۶ به دور دنیا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران جزییات ماموریت ناوگروه۸۶ ارتش در سفر به دور دنیا را تشریح کرد.
چت بات‌ها، ربات‌ها و دیگر فناوری‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی در حال تغییر صنعت گردشگری هستند. با چنین وضعیتی در آینده چه چیزی در انتظار گردشگران و صنعت گردشگری خواهد بود؟
احسان حدادی پرتابگر دیسک ایران که طی یک سال اخیر رکوردهای خوبی هم نداشته، مشخص نیست با کدام توجیه قرار است سختی سفر به آمریکا را به جان بخرد!
هنگام سفر، به‌ویژه وقتی به طبیعت‌گردی می‌روید، از دنیای پرمشغله‌ای که مملو از فناوری‌ها و دنیای مجازی است مدتی دور می‌مانید. در این روز‌ها می‌توانید از دیدن مکان‌های مختلف دنیا، مانند دریا، نواحی سرسبز، خیابان‌های متنوع و مناطق باستانی لذت ببرید و آرامش داشته باشید. سفر کمک می‌کند تا احساس خوب و ذهن مثبتی داشته باشید.
قرن پانزدهم میلادی، شروع اکتشافات دریایی ماجراجویان و بازرگانان دریایی و رشد شبکه تجارت جهانی اقیانوسی بود. کشتی‌های تجاری، ماه‌ها در سفر بودند تا ابریشم، ادویه، نمک و چای را از طریق دریا‌ها جابجا کنند. بعد از فاجعه غرق شدن ۴ کشتی در سیسیل ایتالیا در سال ۱۷۰۷، دریانوردان دریافتند که به شیوه‌ای دقیق برای تعیین طول جغرافیایی در مواقعی که دور از خشکی هستند نیاز دارند.
نمی‌شود مسائل فنی و سیاسی را کاملاً از هم تفکیک کرد. موضوع «فعالیت هسته‌ای» در همه دنیا موضوعی است که در آن هر دو عنصر فنی و سیاسی به صورت پررنگ وجود دارد. تاریخچه مذاکرات برجام نیز این ادعا را تایید می‌کند. هر موقع ایران تلاش کرد به این دو مقوله به صورت تفکیک‌شده و جداگانه بپردازد، یک جا در فرآیند مذاکرات به بن‌بست رسید و هرجا تلاش کرد این دو مقوله را در کنار هم و در قالب یک مجموعهٔ «هم‌بسته» حل‌وفصل کند، به نتیجه رسید.
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: بنده به دلیل وظایف کاریم به ۶٠ کشور دنیا سفر کرده‌ام و واقعا وقتی از فرودگاه کشور‌های خارجی وارد فرودگاه امام می‌شوم گویی از یک شهر بزرگ وارد یک روستا شده‌ام.
این هفته نام خانواده خزعلی بیش از هر نام دیگری در دنیای سیاست ایران شنیده شد؛ ماجرا از این قرار بود که مشخص شد حمید رضازاده فرزند انسیه خزعلی که در کانادا به سر می‌برد، شرکت فروش فیلترشکن تاسیس کرده است!
پیاده روی اربعین که سالانه میلیون‌ها ایرانی عاشق اهل بیت را راهی کربلا می‌کند، به نوعی بزرگترین همایش ورزش همگانی در دنیا نیز محسوب می‌شود که مردم به صورت خانوادگی یا جمع دوستان عازم می‌شوند و نیازمند وسیله ارتباطی همراه با هم هستند
زارع‌پور کشور روسیه را دارای یکی از بزرگترین پایگاه فضایی دنیا برشمرد و گفت: ما به آنجا رفتیم و در کنار آن‌ها اقداماتی را انجام دادیم که به مزاق برخی‌ها خوش نیامده است.
در ۶ خردادماه خبر‌های بسیار مهمی پیرامون اقتصاد و بورس منتشر شد که از بین آن‌ها ده خبر شاید برای بورس بیشتر از سایر اخبار حائز اهمیت بودند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ