در پی وقوع رانش زمین در روستایی در ایالت ماهاراشترا در غرب هند، تاکنون ۲۶ نفر جان خود را از دست داده اند و بیش از صدها نفر همچنان گرفتار هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس آمار اعلام شده توسط مقامات طالبان، حداقل۱۶ هزار نفر در زندان‌های این گروه در افغانستان به سر می‌برند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۱ مرداد) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ و روز یکشنبه (۲۲ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۹ مرداد) صاف و گاهی وزش باد، در بعد از ظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۲۰ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اصلاح تصویب‌نامه موضوع تعیین ضریب حقوق کارمندان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، قضات و بازنشستگان کشوری و لشکری در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شد.
تندباد در سوئیس یک کشته و تعدادی زخیمی برجای گذاشت.
حمله فردی مسلح به ساختمانی در حال ساخت در نیوزلند، حداقل ۲ نفر کشته برجای گذاشت.
اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال کره جنوبی و ژاپن خواستار تغییر قانون در مورد بازیکنان تازه‌کار شدند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۳ تیر) صاف در بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
گروه کمک به مهاجران موسوم به Walking Borders اعلام کرد: حداقل ۳۰۰ نفر که با سه قایق از سنگال به جزایر قناری اسپانیا سفر می‌کردند ناپدید شده‌اند.
آسمان تهران فردا (۲۰تیر) صاف گاهی وزش باد همراه با افزایش دما با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۱ تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
نماینده مردم شاهین‌شهر درمجلس از طرح سوال خود از صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره دلیل پرداخت حداقل حقوق و مزایا به کارگران بازنشسته خبر داد.
آسمان تهران فردا (۱۳ تیر) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱۴ تیر) قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد از بعد از ظهر صاف با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
به‌زودی حداقل 22 بازیکن آماده جدایی و پیوستن به تیمی دیگر خواهند بود. کیلیان امباپه نیز با بند مهمش می‌تواند به این جمع اضافه شود.
کوروش پرویزیان کارشناس بانکی با انتقاد از تسهیلات تکلیفی بانک ها گفت: حداقل ۶۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی وجود دارد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه (۲۸ اردیبهشت) صاف همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
تیراندازی در آمریکا حداقل ۳ کشته و تعدادی دیگر زخمی برجای گذاشت.
اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، حداقل معدل قابل قبول برای بررسی درخواست پذیرش از طریق آیین نامه بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره‌های دکتری تخصصی این دانشگاه تغییر یافت.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۳ اردیبهشت) صاف و گاهی وزش باد در طول روز افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت) کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در شب کاهش محسوس دما با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
با شکست سپاهان در هفته ۲۵ لیگ برتر و پیروزی استقلال و پرسپولیس در این هفته، فاصله در صدر جدول به حداقل ممکن کاهش یافت و حالا رقابت میلیمتری است. بازی بعدی این سه تیم را شاهد هستید
آسمان تهران فردا (۲۵ اسفند) ابری همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۲۶ اسفند) قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۸ آبان) کمی ابری، گاهی وزش باد و دربعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۹ آبان) در بعدازظهر قسمتی ابری و افزایش ابر گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ مهرماه) صاف و همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه و روز پنجشنبه (۲۱ مهرماه) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
۶ کشته و حداقل ۲۶ زخمی در خشونت‌های آخر هفته با اسلحه در شیکاگو گزارش شده است.
وزیر آموزش و پرورش درباره زمان دقیق اجرای رتبه بندی گفت: زمانبندی رتبه بندی اینگونه است که فرایند از ۲۶ ام مرداد شروع می‌شود. این فرایند برای هر فردی قاعدتا حداقل یک ماه است و نباید از زمان شروع کار، برای هر فرد بیش از ۱.۵ ماه به طول بینجامد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ