انتظار می‌رود ۲۶ میلیون نفر تنها در انگلستان در طول ماه‌های زمستان در فقر انرژی غرق شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه امامی با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به قیمت ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت سکه امامی با ریزش متوالی امروز به کانال ۲۶میلیون تومان رسید.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی به ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: برآوردهای دقیق ما بر اساس سامانه‌های ثبت حضور افراد نشان می‌دهد، در بهار نزدیک به ۲۵ میلیون ایرانی در برنامه‌های فرهنگی شرکت کرده‌اند.
در میان صدای شلیک گلوله و غرش هواپیما‌های جنگی گروهی از جوانان سودانی در حال بازی فوتبال در یک زمین خاکی در خارطوم پایتخت سودان هستند. سودان از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شاهد درگیری بین ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان با نیرو‌های پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از جمله در خارطوم و سایر شهر‌های شمال و غرب کشور بوده است. تاکنون چندین بار آتش‌بس در سودان اعلام شده، اما طرف‌های درگیر بطور مداوم آن را نقض می‌کنند. درگیری‌های اخیر سودان تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ کشته برجای گذاشته و سازمان ملل اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در داخل این کشور آواره شده‌اند، علاوه بر آن ۳۰۰ هزار سودانی به کشور‌های همسایه پناه برده‌اند.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته گذشته با افزایش قیمت نزدیک به ۳۰۰ هزار تومانی همراه شد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از بهره‌مندی ۲میلیون نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت در نوروز خبر داد.
تیم سعودی ۲۶میلیون دلار بدهی را داد و مجوز آسیا گرفت!
قیمت سکه و طلا همچنان روند نزولی داشته و این بازار نسبت به هفته قبل افت‌های قابل توجه را ثبت کرده است.
یک جمعیت شناس گفت: جمعیت جوان ما اکنون به ۲۱میلیون نفر رسیده است چراکه دهه شصتی‌هایی که جمعیتشان زیاد بود در حال حاضر از دوره سنی جوانی خارج شده و به بالای ۳۵سال رسیده اند.
امروز پنج شنبه در بازار تهران تا لحظه ارسال خبر، سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۶ میلیون و ۶۷۱ هزار تومان معامله شد.
قیمت سکه امامی امروز نیز نسبت به دیروز با افزایش قیمت همراه شد.
در حالی که همه‌گیری ویروس کرونا، به شدت به سفر و گردشگری در این کشور مدیترانه‌‌‌ای ضربه زد، اما این بخش نشانه‌‌‌هایی از بهبود را در سال ۲۰۲۱ تجربه کرد. در آن سال، تعداد گردشگران بین‌المللی وارد شده به ترکیه تقریبا ۲۵میلیون نفر بود که از سال ۲۰۲۰ تقریبا دوبرابر شده بود.
محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: رییس جمهوری که ۲۰میلیون رای می‌آورد، فکر می‌کند به اندازه ۲۰میلیون نفر می‌فهمد! وی افزود: یکی از مشکلات اساسی ساحت سیاسی ما نداشتن چند حزب قدرتمند است. لازمه و ابزار اساسی انتخابات، مردم سالاری و بالا بودن رای مردم، نظام حزبی است. تمام رییس‌جمهورهای ایران دو الی سه ماه مانده به انتخابات اوضاع به طوری رقم خورد که رای آوردند. وقتی کسی رییس‌جمهور می‌شود، باید از یک تشکیلات قدرتمند بیاید و آدم‌های مجرب و عالم همراهش باشند. رییس‌جمهوری باید سیستم را اداره کند، نه اینکه صبح بلند بشود و بر اساس اخبار روز تصمیمی بگیرد یا فرمانی صادر کند.
امروز قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز با تفاوت چندانی مواجه نشده است.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت‌: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص به کارگیری فرزند نرگس معدنی‌پور به عنوان مسئول دفتر وی توضیحاتی ارائه داد.
مدیر برنامه‌های شخصی کریستیانو رونالدو ۲۶ میلیون پوند از انتقال این بازیکن به النصر به جیب زده است.
نفر دوم ۲۶ ساله است و در شیراز زندگی می‌کند. او لیسانس کامپیوتر دارد. این زن نیز می‌گوید: سابقه اهدای تخمک داشتم، اما رحم نه. همسرم حدود یک سال است که در زندان به‌سر می‌برد. در مخارج خودم و پسرم مانده‌ام برای همین تصمیم گرفتم هم یکی دیگر را به آرزویی که دارد برسانم هم خودمان به پولی که می‌خواهیم. ۱۴۰ میلیون تومان برای اجاره رحمم در نظر گرفتم. کمتر نمی‌توانم، چون مشکلم حل نمی‌شود.
در شانگهای، ۲۶ میلیون نفر مجبور شدند چندین هفته را در ماه‌های آوریل و مه در آپارتمان‌های خود قرنطینه شوند. تقریبا در سایر کلان‌شهر‌های چین، شهروندان مجبور بودند هر دو یا سه روز یک‌بار آزمایش پی‌سی‌آر ارائه دهند تا بتوانند در فعالیت‌های روزمره حضور داشته باشند. با این حال، این موضوع مربوط به گذشته است. حالا قرنطینه کامل چین، جای خود را به یک گشایشِ به‌همان‌اندازه سفت‌وسخت داده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۶ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۹۰۴ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۷۸ هزار تومان است.
۴۰۰ هزار ایرانی در تجرد قطعی به سر می‌برند که ۳۰۰هزار نفر از آن‌ها زن و ۱۰۰هزار نفر هم مرد هستند. از ۲۵میلیون خانوار ایرانی هم ۱۳درصدشان تک‌نفره‌اند، اما چهار درصد از این جمعیت، تجرد اختیاری دارند و ۹درصد دیگر امکان ازدواج ندارند.» این آماری غیررسمی است درباره کسانی که ۵۰سالگی را رد کرده و دیگر تمایلی به ازدواج ندارند.
کل رقم قرارداد باشگاه با ۱۵۰ نفر بازیکن تیم‌های پایه پرسپولیس حدود ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود!
یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد مهاجم ایرانی پورتو جزو گزینه نهایی باشگاه میلان در نقل و انتقالات تابستانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ