۲۶ نماینده جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا در نامه‌ای از دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند درباره توافق مبادله زندانی با ایران توضیح دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد اقتصاد دانش بنیان انرژی از تخصیص تسهیلات به شرکت های فعال در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی در راستای اجرایی سازی آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان در صنعت آب و برق خبر داد.
مهلت ثبت نام ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان میان پایه که پیش از این تا تاریخ ۲۶ خرداد بود، تا ۴ تیر تمدید شد.
پیش ثبت نام پایه اول مدارس شاهد تا چهار روز دیگر یعنی جمعه ۲۶ خرداد ماه تمدید شد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که سفارش در خواست خرید خودرو را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده اند، به متقاضیان اعلام شد.
رود کارون شهر اهواز را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌کند. فاضلاب‌های این شهر، از ۲۴ نقطه عمده به کارون تخلیه می‌شود که شامل ۱۰ نقطه در غرب و ۱۴ نقطه در شرق، در بازه‌ای به طول ۲۶ کیلومتر از زرگان در شمال تا بقایی در جنوب اهواز است. طرح فاضلاب اهواز از سال ۱۳۶۹ (۳۳ سال پیش) آغاز و هنوز در حال اجراست، اما فاضلاب همچنان، از اصلی‌ترین مشکلات این کلانشهر ۱.۳ میلیون نفری است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بسیار ناچیز است؛ به طوری که تنها سه دهم درصد از منابع درآمدی محصولات کشاورزی برای بخش کشاورزی سرمایه گذاری می شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری و حداکثر دما یک درجه سانتیگراد خواهد بود.
عضو شورای شهر تهران گفت: همچنین در این نامه به مسئله عدم اهتمام ۲۶ دستگاه تاکید و اعلام کردیم که اگر همه دستگاه‌ها هماهنگ نباشند امیدی به بهبود وضعیت هوا نیست و همچنین چند پیشنهاد دادیم که یکی از آن‌ها کمک به اسقاط واقعی خودرو‌ها است.
نیمه نخست دیدار مراکش و کانادا در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی بدون گل در جریان است.
مدیر قرارگاه جهادی حاج عبداله والی گفت: در نیمه نخست سال جاری ۲۶ اردوی جهادی توسط این قرارگاه در ۱۷ استان کشور برگزار شد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد: عنصر پشتیبانی کننده‌ی صحنه‌ی عملیات در شیراز، فردی افغانستانی به‌نام «محمد رامز رشیدی» با نام مستعار «ابوبصیر» و عامل تیراندازی در حرم مطهر به‌نام «سبحان کُمرونی» با نام مستعار «ابوعایشه» که تبعه‌ی تاجیکستان بود.
انتشار شیوه نامه واردات ماشین آلات معدنی در ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به دلیل دارا بودن برخی محدودیت‌ها منجر به ابراز نگرانی معدنداران و فعالان این حوزه شد.
متهم گفت: مادربزرگم همسایه‌ام بود. مرتب می‌رفتم پیش او می‌ماندم. رابطه خوبی داشتیم. او مریض و پیر بود. درد می‌کشید شب‌ها ناله می‌کرد. فکر می‌کردم، چون زجر می‌کشد اگر بمیرد، بهتر است. از طرفی آدم خوبی هم بود. گفتم حیف است که در این دنیا باشد. او از جنس این دنیا نیست. می‌خواستم درد و رنجش تموم شود.
سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در مزایده و محدوده ۵ هزار و ۳۴۹ معدن از ۲۶ مهر ماه خبر داد.
سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در مزایده و محدوده ۵ هزار و ۳۴۹ معدن از ۲۶ مهر ماه خبر داد.
بررسی آمار بانک مرکزی از متوسط قیمت هر متر خانه در تهران از ابتدای سال جاری تا شهریور نشان می‌دهد که در این مدت هر متر خانه در تهران حدود ۲۶ درصد گران شده است.
مدیرعامل بیمه سینا از رشد ۹۱ درصدی حق بیمه صادره این شرکت در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
با دستگیری جوان ۲۶ ساله که «محمد – س» نام دارد بررسی‌ها نشان داد که همدست او پس از مجروح کردن دو خواهر از صحنه حادثه گریخته است؛ بنابراین گزارش، دقایقی بعد از انتقال آپاچی سوار ۲۶ ساله به مقر انتظامی، بازجویی‌های تخصصی از وی زیر نظر سرهنگ روح‌ا... شجاعی (رئیس کلانتری گلشهر) آغاز و مشخص شد که او و همدست فراری‌اش در چند ساعت قبل نیز گوشی قاپی‌های دیگری نیز انجام داده‌اند.
دانیال شه‌بخش بوکسور ملی‌پوش ایران که قرار است در مسابقات نیمه حرفه‌ای نیز فعالیت کند، سرانجام نخستین حریف خود در این رقابت‌ها را شناخت و باید ۲۶ شهریور به روی رینگ برود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به فدراسیون ورزش‌های همگانی از جدایی ۲۶ انجمن، کمیته و گروه این فدراسیون و پیوستن به فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به فدراسیون ورزشهای همگانی از جدایی ۲۶ انجمن، کمیته و گروه این فدراسیون و پیوستن به فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به فدراسیون ورزشهای همگانی از جدایی ۲۶ انجمن، کمیته و گروه این فدراسیون و پیوستن به فدراسیون آمادگی جسمانی خبر داد.
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: آئین نامه رتبه بندی معلمان ۱۵ دی ماه به تصویب نهایی رسید و ۲۶ همین ماه سامانه برای بارگذاری مدارک معلمان راه اندازی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ