سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع برف و کولاک از امدادرسانی در 20 استان کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ مرداد) اهواز با دمای ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶ و ۷ درجه سانتیگراد خنک‌ ترین مرکز استان کشور است.
رئیس دولت سیزدهم قرار است در ششمین سفر از دور دوم سفر‌های استانی خود دوشنبه و سه‌شنبه (۲۶ و ۲۷ تیر) راهی استان کهگیلویه و بویراحمد شود. سفری که بنا بود آخر هفته گذشته صورت پذیرد، اما به دلیل سفر رئیسی به سه کشور آفریقایی، به اواسط این هفته موکول شد.
مسابقات والیبال ساحلی جایزه بزرگ دریاچه ارومیه با حضور ۲۶ تیم از پنج استان کشور به مدت ۲ روز در منطقه آق گنبد ایلخچی برگزار شد.
سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان از واگذاری ۲۶ فرزند به خانواده جایگزین طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: کودکان نیازمند درمان و گروه سنی بالای شش سال در اولویت درخواست‌ها هستند.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع سیل در ۷ استان هشدار داد.
سرپرست دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر آموزش و پرورش از وجود ۷ هزار و ۳۱۹ مدرسه عشایری در ۲۶ استان کشور خبر داد
سرپرست دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر آموزش و پرورش از وجود ۷ هزار و ۳۱۹ مدرسه عشایری در ۲۶ استان کشور خبر داد
سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود، تاکنون ۲۶ قنادی را به دلیل کم‌فروشی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی کردند.
عضو کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش‌آموزان گفت: تاکنون ۲۶ استان درگیر مسمومیت دانش‌آموزان شده‌اند و بیشترین تعداد مسمومیت در مقاطع متوسطه اول و دوم گزارش شده است.
عضو کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش‌آموزان گفت: تاکنون ۲۶ استان با درگیر مسمومیت دانش‌آموزان شده‌اند و بیشترین تعداد مسمومیت در مقاطع متوسطه اول و دوم گزارش شده است.
اراک- اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از غیر حضوری شدن برخی مدارس استان مرکزی به دلیل برودت هوا خبر داد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن خبرداد.
صفهان- مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن خبرداد.
ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ بهمن) بندرعباس با دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرمترین و ارومیه با دمای ۱۰- و ۹- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.
به جز استان‌های بوشهر، خراسان شمالی، قم، گیلان و هرمزگان، تمامی‌پهنه کشور درگیر حوادث ناشی از نزولات جوی است و بر اساس گزارش سازمان امداد و نجات هلال احمر از صبح ۱۰ بهمن تا ساعت ۶ صبح امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، امدادرسانی به ۲۰ هزار و ۹۳۲ نفر گرفتار شده در برف، کولاک، آبگرفتگی و طوفان انجام شده است.
سمنان- رئیس سازمان صمت سمنان بابیان اینکه ۲۴۳ هزار تن کالا از استان به کشورهای مختلف صادر شده است، گفت: ۲۶ کشور مقصد این کالاها بودند.
طی امروز و فردا (۸ و ۹ دی‌ماه) بندرعباس با دمای ۲۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۱۰- و ۱۱-درجه سردترین مرکز استان کشور است.
مدیر قرارگاه جهادی حاج عبداله والی گفت: در نیمه نخست سال جاری ۲۶ اردوی جهادی توسط این قرارگاه در ۱۷ استان کشور برگزار شد.
سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب احتمالی احتیاط در سفرهای برون شهری، احتیاط در کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ‌رو، تسریع در کاشت محصولات پاییزه و تعجیل در برداشت محصولات آماده را توصیه می‌کند.
همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان ۶ واحد نیروگاهی حرارتی به ظرفیت یک‌هزار و ۲۶ مگاوات توسط رئیس‌جمهور در کشور افتتاح شد.
همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان ۶ واحد نیروگاهی حرارتی به ظرفیت یک‌هزار و ۲۶ مگاوات توسط رئیس‌جمهور در کشور افتتاح شد.
فاجعه شکست در هدفگذاری برای میزبانی تماشاچیان جام جهانی فوتبال، اوایل هفته قبل آشکار شد وقتی جمشید حمزه‌زاده؛ رییس هیات‌مدیره جامعه هتلداران حرفه‌ای کشور گفت که «با وجود تمهیدات برای اسکان و پذیرایی از ۲۰ هزار تماشاچی جام‌جهانی قطر، تاکنون (تا روز ۲۶ مهر ۱۴۰۱ و ۳۳ روز پیش از آغاز جام جهانی قطر) حتی یک رزرو نیز از سوی تماشاگران جام‌جهانی قطر در ایران انجام نشده است.»
برای مزایده ۵ هزار و ۳۴۹ فقره محدوده معدنی ۳۱ استان کشور به ۴ بخش تقسیم شده اند که فرایند مزایده از فردا ۲۶ مهر آغاز می شود و تا ۲۶ آذر ادامه خواهد داشت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۵۵۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۰۴ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ