وزیر میراث فرهنگی درباره سرقت فرشهای سعدآباد، معدوم کردن فلزیاب ها و جای خالی میراث فرهنگی در برنامه هفتم توسعه توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاز اول بازسازی شده ورزشگاه آزادی بیش از چهار ماه دیگر آماده خواهد شد، اما مشخص نیست تماشاگران چه زمانی می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.
فاز اول بازسازی شده ورزشگاه آزادی بیش از چهار ماه دیگر آماده خواهد شد اما مشخص نیست تماشاگران چه زمانی می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.
یک روزنامه صهیونیستی امروز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای یک جنگ در جبهه‌های متعدد است.
یک روزنامه صهیونیستی امروز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای یک جنگ در جبهه‌های متعدد است.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که واشنگتن خود را برای سناریوی احتمالی طولانی شدن جنگ اوکراین تا سال‌ها و حتی دهه‌ها مشابه شرایط جاری در شبه‌جزیره کره آماده می‌کند.
گزارش ها حاکی از آن است که منچسترسیتی در حال آماده شدن برای آغاز مذاکره با ارلینگ هالند برای یک قرارداد جدید است.
سازمان‌های مجری قانون در آمریکا در حال انجام اقداماتی هستند که مقدمه متهم شدن احتمالی ترامپ است.
روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شده است که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو۳۵ است. به ادعای این روزنامه در اوایل فوریه، رسانه‌های دولتی ایران ویدئویی را درباره یک پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش پخش کردند. جزئیات فیلم و تصاویر ماهواره‌ای به ورود احتمالی جت‌های پیشرفته روسی اشاره دارد.
نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شده که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو ۳۵ است. در گزارش نیویورک تایمز به ماکت‌هایی اشاره شده که از نوع جنگنده سوخ و۳۵ روسی برای آماده سازی در پایگاه هوایی مورد قرار گرفته اند.
نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شده که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو ۳۵ است.
گزارش‌ها نشان می‌دهد ایران یکی از کشور‌های مستعد برای وقوع بلایای طبیعی است، براساس گزارش مرکز رصدخانه مهاجرت ایران (سالنامه ۱۴۰۱) در گزارش مرکز ریسک جهانی آمده که «ایران جزو کشـور‌های بـا آسـیب پذیری بالا در جهان اسـت کـه اثرات قابـل توجهـی از بلایا بـر کشـور از جملـه جنبه‌هـای مالی، اجتماعـی و خسـارت فیزیکـی آن مشـهود اسـت.»
منابع خبری اعلام کردند که کی‌یف وضعیت آماده باش هوایی در سراسر اوکراین اعلام کرده است.
امیرعبداللهیان در توئیتر نوشت: با حضور در بیمارستان از روند درمانی کارکنان سفارت جمهوری آذربایجان مطلع شدم. همچنین در تماس تلفنی با همکارم «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان پیام تسلیت دکتر رئیسی را منتقل کردم.
گزارش آسوشیتد پرس می‌افزاید: هیات ایران در سازمان ملل متوقف شدن این مذاکرات را تایید کرد اما هیچ توضیحی در این باره نداد. در بیانیه هیات ایران در سازمان ملل آمده است که «مذاکرات میان ایران و عربستان سعودی پیش از تحولات اخیر در ایران و به دلایل متعددی متوقف شد». عربستان سعودی به درخواست ارائه توضیحاتی در این باره پاسخ نداد.
فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی در مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که هواداران فوق‌العاده زیادی دارد و با سروصداهایی که ایجاد می‌کنند جو ورزشگاه را به نفع تیم خودشان بهم می‌ریزند.
تصاویر منتشر شده از اردوی تیم ملی برزیل نشان می‌دهد که آنها در حال آماده شدن به شکلی متفاوت برای بازی با کرواسی هستند.
یک برد بزرگ همه چیز را به سود اردوگاه ایران کرده تا آنها اکنون تنها 90 دقیقه با تاریخ‌سازی فاصله داشته باشند.
علیرغم کمک‌های بشر دوستانه زندگی در افغانستان به پایین‌ترین حد خود رسیده است در گزارش سازمان ملل آمده است که بحران اقتصادی آن کشور در حال تعمیق است. آزاد شدن دارایی‌های مسدود شده افغانستان از سوی دولت امریکا می‌تواند به بهبود اقتصاد افغانستان کمک کند، اما با توجه به موضع همراه با ناسازگاری اخیر طالبان تحقق این امر بعید به نظر می‌رسد.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ادعا کرد که کره شمالی در حال آماده شدن برای آزمایش سلاح هسته ای است.
در گزارش آلنا دوهان آمده است: ایران همانند سایر کشور‌های تحت تحریم از گسترده شدن صلاحیت آمریکا در معاملات بانکی بین المللی به دلیل ارتباطات بانک‌های ایالات متحده با بانک‌های خارجی با پرداخت‌های دلاری متضرر شده است؛ این امر موجب ایجاد اختلالات و تأخیر جدی در تأمین کالا‌های اساسی از جمله غذا، دارو، تجهیزات پزشکی و سایر تجهیزات و مواد اولیه گردیده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از آماده شدن گزارش های نظارتی شورا از عملکرد شهرداری تهران توسط این کمیسیون خبر داد.
یکی از مقامات نیروهای کُرد موسوم به سوریه دموکراتیک (قسد) گزارش های منتشر شده درباره آماده شدن ترکیه برای آغاز عملیات نظامی در شمال سوریه را تکذیب کرد.
فهمیدن اینکه قرار است پدر شوید لحظه تعیین‌کننده‌ای در زندگی است. داشتن ترکیبی از احساسات، از شادی محض گرفته تا وحشت آشکار، طبیعی است - حتی اگر این اتفاق همان چیزی باشد که همیشه می‌خواستید. سخت است که برای پدر شدن کاملاً آماده‌باشید. بااین‌حال برای شما که منتظر تولد فرزند کوچکتان هستید ایده‌هایی داریم تا در ماه‌های هیجان‌انگیز و درعین‌حال خسته‌کننده‌ای که پیش رو دارید به کار ببرید.
گرچه هنوز امکان قضاوت قطعی در مورد نتایج حاصل از گفتگوها وجود ندارد اما مذاکرات انجام شده طی 5 روز گذشته را با توجه به توقفی که در گفتگوها ایجاد شده بود، می‌توان حرکت به سمت جلو اما با روندی کند ارزیابی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ