یک روزنامه صهیونیستی امروز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای یک جنگ در جبهه‌های متعدد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اشراف دبیرکل حزب الله لبنان بر ضعف این رژیم تاکید کرد که کابینه اسرائیل حتی از سایه خود می ترسد.
یکی از فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به اشراف دبیرکل حزب الله لبنان بر ضعف این رژیم تاکید کرد که کابینه اسرائیل حتی از سایه خود می ترسد.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به صهیونیست‌ها هشدار داد در صورت ارتکاب حماقت جدید علیه لبنان، اسرائیل را به عصر حجر باز می‌گرداند.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به صهیونیست‌ها هشدار داد در صورت ارتکاب حماقت جدید علیه لبنان، اسرائیل را به عصر حجر باز می‌گرداند.
معاون وزیر امورخارجه جمهوری آذربایجان تصریح کرد، باکو اجازه حمله رژیم صهیونیستی به ایران از خاک خود را نمی‌دهد.
در پی شهادت «خضر عدنان» اسیر برجسته فلسطینی در زندان رژیم اشغالگر، ارتش این رژیم امروز سه‌شنبه مانور‌های خود را که قرار بود صبح امروز در مجاورت نوار غزه اجرا کند لغو کرد.
وزیر خارجه سوریه در پیام خود در جریان نشست شورای امنیت به رژیم‌ صهیونیستی نسبت به پیامدهای خطرناک تجاوزاتش علیه سوریه و فلسطین هشدار داد.
رهبر مخالفان در رژیم‌صهیونیستی بر فروپاشی ارتش این رژیم در سایه قانون جدید خدمت سربازی تاکید کرد.
هنیه در سخنان خود به تشریح ظلم و جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در ۷۵ سال گذشته، حملات و تجاوزات مکرر علیه سرزمین و مقدسات فلسطین از جمله حملات اخیر علیه مسجد الاقصی پرداخت.
در پی حملات شب گذشته اسرائیل، کاخ سفید تجاوز رژیم‌صهیونیستی به لبنان و غزه را دفاع مشروع از خود خواند.
کاخ سفید بیانیه خود با چشم پوشی از تجاوزات روزافزون صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها و هتک حرمت اماکن مقدس اسلامی در قدس اشغالی و در رأس آن‌ها مسجد الاقصی نیز تأکید کرد: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است و حق آن برای حفاظت از خود و شهروندانش در مقابل حملات را به رسمیت می‌شناسیم.
کشور اندونزی مخالفت خود را با حضور رژیم صهیونسیتی در جام جهانی زیر ۲۰ سال که قرار است با میزبانی این کشور برگزار شود اعلام کرد.
اظهارات اخیر وزیر جنگ کابینه تل‌آویو در انتقاد از طرح جنجالی اصلاحات قضایی، باعث شد تا «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز یک‌شنبه (۲۶مارس) او را از برکنار کند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به موضوعاتی از قبیل مخالفت آمریکا با میانجیگری چین در جنگ اوکراین و وخامت اوضاع داخلی در اراضی اشغالی پرداختند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در تازه‌ترین شماره خود به عملیات صورت گرفته در خاک اراضی اشغالی و نگرانی شدید تل آویو نسبت به تشدید چنین عملیاتی پرداخته اند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به تشدید تنش میان رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا و هم چنین نرمش آمریکا در قبال توافق میان ایران و عربستان پرداختند.
وزارت خارجه سوریه به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در کرانه باختری واکنش نشان داد.
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: اسرائیلی‌ها خودشان اذعان دارند که صهیونیسم یک بار در ۷۵ سالگی و بار دیگر در ۸۰ سالگی سقوط کرده و در اکنون نیز در آستانه سومین شکست و سقوط خود قرار دارد.
روزنامه عبری زبانِ یدیعوت آحارانوت در شماره پایان هفته خود از در جریان بودن مذاکرات بین اسرائیل، آمریکا و عربستان سعودی با هدف کسب توافق عادی‌سازی روابط بین دولت یهودی و پادشاهی مسلمان خبر داد.
واشنگتن نشان داده است که می‌خواهد موضع سخت‌تری در قبال ایران اتخاذ کند. با این وجود، تنش با اسرائیل بر سر کرانه باختری می‌تواند تاثیر مخربی در این رویکرد داشته باشد.
لاپید همچنین با اشاره به گفت‌وگوی اخیر خود با رئیس‌جمهور آمریکا گفت: همانطور که با رئیس‌جمهور بایدن توافق کردیم، آزادی عمل کاملی برای ممانعت از احتمال بدل شدن ایران به یک تهدید هسته‌ای، خواهیم داشت.
سخنگوی نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد که نخست‌وزیر این رژیم و رئیس‌جمهور ترکیه در گفت‌و‌گویی تلفنی بازگشت سفرای دو طرف را اعلام کرده‌اند.
یک رسانه صهیونیست گفت که سلطنت عمان تا کنون با پرواز هواپیماهای اسرائیلی بر فراز آسمان این کشور موافقت نکرده است.
رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود در روز عاشوار ضمن یادآوری حادثه کربلا تأکید کرد عملکرد کنونی آمریکا و رژیم صهیونیستی، امتداد رویکرد دشمنان امام حسین(ع) است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ