نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شده که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو ۳۵ است. در گزارش نیویورک تایمز به ماکت‌هایی اشاره شده که از نوع جنگنده سوخ و۳۵ روسی برای آماده سازی در پایگاه هوایی مورد قرار گرفته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ممکن است نشریه نیویورک تایمز از چت بات جی پی تی به دلیل استفاده از مقالاتش برای تولید محتوا شکایت کند.
روزنامه نیویورک‌تایمز پنج‌شنبه‌شب با انتشار یک خبر طلایی همه را شوکه کرد؛ خبر مربوط به توافق ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان بود و آزادسازی ۶میلیارد دلار از اموال بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی. این خبر تاکید می‌کرد که بر اساس این توافق ۵زندانی آمریکایی از زندان اوین به هتلی در تهران منتقل شده‌اند. این خبر تقریبا در زمانی منتشر شد که امیدها نسبت به تفاهم تهران و واشنگتن بسیار کمرنگ شده بود و برخی در تهران و پایتخت‌های غربی بر این مساله تاکید می‌کردند که شکایت حقوقی ایران از کره‌جنوبی، زندانی شدن ۲آمریکایی دیگر دریک ماه اخیر و افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه، همه نشانه‌هایی از به بن‌بست خوردن مذاکرات است.
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شد که تهران و واشنگتن درباره آزادی زندانیان آمریکایی در مقابل آزادسازی شش میلیارد دلار از دارایی های نفتی مسدود شده ایران به توافق رسیده اند.
دو منبع مطلع ادعا کرده‌اند این توافق در ماه مارس تقریبا کامل شده بود، اما مذاکرات در این‌باره به دلیل دستگیری یکی از دو تبعه ناشناس آمریکایی توسط ایران متوقف شد.
یک روزنامه آمریکایی گزارش کرده است که حتی قبل از انتشار اخباری درباره تعلیق «راب مالی»، مدتی است که وی در سیاست آمریکا در قبال ایران به حاشیه رانده شده است.
در صورت صحت گزارش نیویورک‌تایمز، ایران توانسته است به‌صورت دوفاکتو غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم خود را از سوی طرف آمریکایی رسمیت ببخشد و بخش‌هایی از پول‌های بلوکه‌شده در عراق و کره‌جنوبی را آزاد کند و همچنین آمریکا دیگر تحریم جدیدی مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران علیه جمهوری اسلامی اعمال نخواهد کرد.
طرح کلی مذاکرات توسط سه مقام ارشد اسرائیلی، یک مقام ایرانی و یک مقام آمریکایی تایید شد. مقامات آمریکایی در مورد تلاش‌ها برای آزادی زندانیان به تفصیل بحث نمی‌کنند، به جز اینکه آن را اولویت فوری ایالات متحده توصیف کنند. ایران بر اساس توافق جدید - که دو مقام اسرائیلی آن را "قریب الوقوع" توصیف کردند- موافقت خواهد کرد که اورانیوم را فراتر از سطح تولید فعلی خود که ۶۰ درصد است، غنی سازی نکند.
یک روزنامه آمریکایی درباره علیرضا اکبری، جاسوس بریتانیایی نوشت: وی فردی بود که اطلاعات مربوط به تاسیسات فردو را به انگلیس لو داد.
نیویورک تایمز در سپتامبر ۲۰۱۹ گزارش داد که منبع اطلاعاتی که سایت هسته‌ای فُردو را لو داد، جاسوس بریتانیا است. به گفته سه مقام اطلاعاتی و امنیت ملی غربی، اطلاعات مربوط به سایت فردو تنها یکی از افشاگری‌هایی آقای اکبری بود که مقام اطلاعاتی بریتانیا در آوریل ۲۰۰۸ به همتایان اسرائیلی و غربی خود منتقل کرد.
براساس تحقیقات انجام شده روزنامه آمریکایی تایمز، صندوق سرمایه گذاری مستقل امارات حدود ۲۰۰ میلیون دلار در شرکت (Affinity Equity) کوشنر و یک صندوق قطری نیز در همین مبلغ سرمایه گذاری انجام داده است.
تصمیم چین برای درگیر کردن خود در پرونده اختلاف میان عربستان و ایران به وضوح نشان می‌دهد که بازیگر دیگری نیز در این صحنه وجود دارد که باید روی او حساب کرد. کورتز در این باره به نیویورک‌تایمز می‌گوید: «من فکر می‌کنم این مسائل نشان‌دهنده چرخش شرکای ایالات‌متحده به سمت روابط رو به رشد با چین است. آیا این یک تهدید مستقیم برای ایالات‌متحده است؟ این پرسش قابل بحث است، اما آنچه مشخص است این است که نظم منطقه‌ای در حال تغییر است.»
روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شده است که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو۳۵ است. به ادعای این روزنامه در اوایل فوریه، رسانه‌های دولتی ایران ویدئویی را درباره یک پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش پخش کردند. جزئیات فیلم و تصاویر ماهواره‌ای به ورود احتمالی جت‌های پیشرفته روسی اشاره دارد.
نیویورک تایمز در گزارشی مدعی شده که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو ۳۵ است.
این درحالیست که مقامات آمریکایی اخیرا اعلام کردند که تعداد کشته‌ها و زخمی‌های روسیه نزدیک به ۲۰۰ هزار است؛ رقمی که تنها ظرف ۱۱ ماه، هشت برابر بیشتر از تلفات آمریکایی‌ها طی دو دهه جنگ در افغانستان است.
یک مقام اوکراینی که نخواست نامش فاش شود گفته است که اسرائیل اطلاعات مفیدی برای هدف قرار دادن پهپاد‌های ایرانی ارائه کرده است.
پیتر اوربون تحلیلگر سیاسی انگلیسی نوشت که استعفای لیز تراس، نشان دهنده بحران مزمن حکمرانی در انگلیس است، بحرانی که این کشور را به مضحکه جهانیان تبدیل کرده است.
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با روزنامه نیویورک تایمز با بیان اینکه توافق در دسترس است، گفت: طرف آمریکایی بارها به ما پیام داده که آنها از اراده لازم برای رسیدن به توافق برخوردارند.
مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر انقلاب را نمونه‌ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه‌های غربی درخصوص مسائل مرتبط با ایران توصیف کرد.
مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر انقلاب را نمونه‌ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه‌های غربی درباره مسائل ایران دانست.
مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره وضعیت سلامت رهبر انقلاب را نمونه‌ای از عملکرد مغرضانه و وحشتناک رسانه‌های غربی درخصوص مسائل مرتبط با ایران توصیف کرد.
محمد مرندی نوشت: تصور کنید که نیویورک تایمز و سایر رسانه‌های غربی در مورد دیگر موضوعات مرتبط با ایران چقدر وحشتناک و مغرضانه عمل می‌کنند.
«پیتر بیکر» خبرنگار نیویورک تایمز و همسرش «سوزان گلیزر» خبرنگار «نیویورکر» در کتابی که قرار است هفته آینده راهی بازار شود، نوشتند که دونالد ترامپ از احتمال کشته شدن توسط ایران واهمه دارد.
روزنامه معتبر نیویورک تایمز که هر از گاهی دستور پخت یک غذا را از سراسر جهان می‌گذارد این غذا را در چند نوبت، هم در بخش آشپزی و هم در سایت اصلی روزنامه به مخاطبانش معرفی کرده‌است.
روزنامه نیویورک ‌تایمز در گزارشی به‌ قلم رونن برگمن خبرنگار صهیونیست و فرناز فصیحی روزنامه‌نگار فارسی‌زبان خود با ارائه داستان جدیدی از ماجرای درگذشت ایوب انتظاری از افراد نخبه ایرانی اهل یزد سعی کرد آن را یک اتفاق امنیتی و در قالب ترور نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ