رابی کین به کادر فنی سم آلاردایس در لیدز اضافه خواهد شد. مربی ایرلندی که 58 بار برای لیدز بازی کرده، همراه کارل رابینسون، دو دستیار آلاردایس خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خلاصه داستان «قاتل و وحشی»  آمده است:  «"زیبا" مهیای عروسی دخترش می‌شود که به‌طور اتفاقی اسیر یک باند گانگستری مخوف می‌شود. او سعی می‌کند از این بند خود را رها کند. وقت زیادی ندارد، چون دخترش نیز بی‌خبر از همه‌چیز عازم همان‌جاست و این اتفاقی است که نباید بیفتد. "زیبا" برای نجات خود و دخترش می‌جنگد».
گل‌محمد از زندان به شعبه یکم منتقل شد و در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: من و احمد هر دو کارگر ساختمانی بودیم. او در ایران کسی را نداشت و با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم تا آن اتفاق شوم افتاد و من هم تصمیم به انتقام گرفتم. اما حالا پشیمــانم باید او را تحویل قانون می‌دادم.
تیم ملی والیبال ایران امروز در روتردام اسیر یک قاتل بی‌رحم شد.
سوسمار ۳۷ساله قاتل استقلال و پرسپولیس در راه لیگ ایران!
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری قاتل نسیم صدقی که به خارج از کشور متواری شده بود، خبر داد.
دستیار امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران گفت: از سال ۲۰۰۴ به بعد دیدید که تیم ملی نتوانست در رقابت‌های آسیایی به عنوانی برسد. سعی بر این است که بتوانیم با تمام امکانات به شرایط قابل قبول برسد.
یحیی گل‌محمدی از گذشته به نرم‌خویی شهره بوده است.
سلطان غیبت‌های طولانی در فوتبال ایران دوباره به روزهای اوج خودش در پرسپولیس برگشته است.
خیابان مختاری در واقع نام سرپاس رکن‌الدین مختاری را یدک می‌کشد؛ مردی با قریحه هنری و با آثار ماندگار بسیار در تاریخ موسیقی ایران، عاشق گل و گیاه، (بخشی از خیابان مختاری باغ‌های او بود) و رئیس شهربانی وقت. اما بشنوید که مبارزان سیاسی روزگار او درباره‌اش می‌گفتند در قساوت و بی‌رحمی از رضاشاه جلوتر است.
اولین قاتل زنجیره‌ای ایران شخصی به نام علی اصغر بروجردی معروف به اصغر قاتل است. او ۳۳ پسر کودک و نوجوان را پس از آزار و اذیت جنسی به قتل رساند. اصغر قاتل اولین‌بار در سن ۱۴‌سالگی به علت آزار و اذیت جنسی کودکان در بغداد دستگیر شد و به زندان افتاد. او پس از آزادی از زندان به ایران فرار کرد و دست به قتل‌های زیادی زد. اصغر قاتل سرانجام در ششم تیر‌ماه ۱۳۱۳ در میدان توپخانه تهران اعدام شد.
ابر‌های عجیب بورسا که عصر روز زلزله در آسمان دیده شدند، کیلومتر‌ها با کاهرامان ماراش فاصله داشتند شروعی بر این شایعات بودند. ابر‌های عدسی شکل که بعدتر مشخص شد بر اثر پدیده‌ای جوی حاصل از وزش باد در عرصه‌های بالایی هستند و رودباد‌ها آن‌ها تشکیل می‌شوند، اما بهانه‌ای شدند برای دخالت‌های بشری در زلزله. ابر‌هایی که از ایران تا آرژانتین هم دیده شدند و حساسیت ایجاد کردند.
با ورودش به ایران این‌بار در اینجا به قتل کودکان روی می‌آورد. او کودکان را می‌کشت و جسدشان را در چاه‌های جنوب تهران می‌انداخت.
تیمچه نامی شناخته شده در بازار تهران است. زیبایی تیمچه‌ها (حیاطی که دورتادور آن مغازه است) به حدی است که امکان ندارد گردشگری به ایران بیاید و سری به بازار تهران و تیمچه‌هایش نزند تا هم از میان کالا‌های متنوع آن سوغات راه تهیه و هم ساعتی در فضای اصیل و سنتی آن نفسی تازه کند.
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: انجام کاری که بعضی از بازیکنان ایران قبل از مسابقات انجام می‌دهند در روسیه غیر قابل تصور است!
سرمربی نساجی یکی از پرفشارترین تجربه‌های سرمربیگری خود را در بازی با پیکان پشت سر گذاشت.
آخرین آمار کرونا در ایران/ غافلگیری وحشتناک!/ ربودن پدر پولدار به دستور پسر ناخلف/ عامل نزاع مرگبار خیابانی به دام افتاد/ قتل زن آرایشگر و همسر سابقش در جدال مسلحانه/ مرد سالخورده در خانه قدیمی به قتل رسید/ عاملان قتل زن جوان در باغ متروکه قصاص نشدند/ معمای تنفس مصنوعی به مرد کریستالی!/ میخواستم پولدار شوم قاتل شدم
آخرین آمار کرونا در ایران/ پایان ۲۰ سال زندگی مخفیانه قاتل/ ازدواج یک ماهه!/ مسافر عصبانی راننده را کشت/ تیراندازی مرگبار در اتاق اصناف شمیرانات/ شاگرد مکانیکی در یک قدمی چوبه دار/ راز دستبرد عجیب به خودروها!/ دستگیری مردان شرور با ردیابی تلفن قربانی
آخرین آمار کرونا در ایران/ عاشق زخمی!/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ سرقت ۳ میلیاردی مسئول پمپ بنزین/ سارقان، موبایل‌های ۱۰ میلیونی را به ۴۰۰ هزارتومان می‌فروختند/ دستگیری دانش‌آموز مسلح کرمانی/ یک زن و ۴ کودک هدف شلیک‌های مرد خشمگین/ رقص مرگ با آهنگ شیطانی/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ آتش‌سوزی انبار عطر و ادکلن در بازار تهران
قهرمان ووشوی ایران و آسیا به قاتل برادرش پای چوبه دار رضایت داد تا جان یک جوان را نجات دهد.
مهین قدیری، نام نخستین زن قاتل سریالی در ایران است که در سن ۳۲ سالگی مرتکب ۶ قتل در قزوین شد. پاییز سال ۸۷ دستگیری مهین قدیری پرده از راز جنایت هولناک شش قتل برداشت و رسیدگی به پرونده قتل سریالی قزوین در دستور کار قضایی قرار گرفت.
ایران صفر - ولز صفر : گل قلی‌زاده مردود شد / تیر دروازه ناجی دروازه یاران گرت بیل / گرفتگی عضله قاتل تیم کی‌روش!
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جنگ تحمیلی قابل پیش بینی بود اما قابل پیشگیری نبود.
ستاره دوست‌داشتنی تیم ملی کشتی ایران برای دومین سال پیاپی به فینال رسید.
مرد افغان که سال‌ها قبل در جریان یک درگیری در افغانستان دست به جنایت زده و زندانی بود، پس از ورود طالبان موفق به فرار از زندان شد و به ایران گریخت تا یکی از هولناک‌ترین جنایات سال را در رفسنجان رقم بزند. او به گمان اینکه همشهریانش قصد دارند او را تحویل پلیس افغانستان بدهند جان ۶ افغان و ۴ ایرانی را با ضربات چاقو گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ