اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: نیروگاه اتمی کارون را کشور فرانسه قبل از انقلاب آغاز کرده و ایران در صنعت هسته‌ای فرانسه سهام داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین رویداد فن‌چالش صنعت هسته‌ای در راستای اجرایی کردن توافقنامه میان سازمان انرژی اتمی و معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: تعامل میان شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت هسته‌ای کشور، می‌تواند علاوه بر اقتدار و افتخار، اقتصاد را نیز ارتقا ببخشد.
رئیس جمهوربا بیان این که موفقیت صنعت هسته‌ای با وجود تحریم‌ها الگویی برای دیگر صنایع است گفت: دستاوردهای صنعت هسته‌ای نشان‌داد جوانان عزیز این کشور چگونه تهدید را به فرصت تبدیل کردند.
رئیس جمهور با اشاره به تاثیرات فناوری هسته‌ای در زندگی مردم‌ به‌ویژه در حوزه‌های بهداشت و درمان، کشاورزی و صنعت، همچنین در صنایع نفت و گاز و بسیاری از بخش‌های دیگر گفت: با اراده دانشمندان کش
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه صنعت هسته‌ای وزن سیاسی و بین‌المللی ما را سنگین کرد، گفت: امروز در جهان جزو کشورهای پیشرفته در فناوری هسته‌ای و دفاعی و نظامی هستیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشورمان گفت: بدون شک صنعت هسته‌ای مقوله‌ای قدرت‌ساز است.
محمد اسلامی با اشاره به دیدار رهبرانقلاب با مسؤولان صنعت هسته‌ای، گفت: صنعت هسته‌ای نماد موفق خودباوری است
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(یک‎شنبه) از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای بازدید کردند.
رهبر انقلاب درباره توافقات هسته‌ای فرمودند: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد.
ایشان در تبیین اهمیت ۳گانه صنعت هسته‌ای، این صنعت را به لحاظ پیشرفت و بروز توانایی‌ها، «آبروبخش» کشور دانستند و با اشاره به تأثیر اساسی دستاوردهای هسته‌ای در بهترشدن زندگی مردم، افزودند: صنعت هسته‌ای از لحاظ وزن سیاسی و جایگاه جهانی ایران، موجب آبروی ملی است؛
معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران با توجه به بومی شدن و ریشه دواندن توانمندی‌های هسته‌ای در ایران، هرگونه تهدید علیه صنعت هسته‌ای کشورمان کاملاً بی مفهوم است.
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم رونمایی از دو محصول فناورانه صنعت هسته‌ای کشور گفت: بالغ بر ۱۴۰ صنعت کشور از فناوری هسته‌ای استفاده می‌کنند.
معاون رییس جمهور گفت: توانسته‌ایم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه صنعت دفاعی و صنعت هسته‌ای قوی‌تر از تحریم‌ها عمل کنیم.
دولت مجارستان همچنان از همراهی تمام و کمال با تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه سرباز می‌زند.
وزیر اقتصاد آلمان امروز خواستار تحریم صنعت هسته‌ای روسیه از سوی اتحادیه اروپا شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: سازمان انرژی اتمی ایران یکی از دستاوردهای پرافتخار انقلاب اسلامی است که رشد و ترقی را برای کشور به ارمغان آورده است.
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: صنعت هسته‌ای حوزه گسترده‌ای و دارای فعالیت‌های چندجانبه‌ای در حوزه تولید انرژی ، سلامت و امنیت غذایی است.
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: صنعت هسته‌ای حوزه گسترده‌ای و دارای فعالیت‌های چندجانبه‌ای در حوزه تولید انرژی ، سلامت و امنیت غذایی است.
پنجاه و سومین نمایشگاه دستاوردهای حوزه صنعت هسته‌ای صبح امروز با حضور رییس سازمان انرژی اتمی افتتاح شد.
سخنگوی دولت گفت: صنعت هسته‌ای کشور صنعت پیشرویی است و دولت در این مسیر بسیار مصمم و جدی و با سرعت هر چه شتابان‌تری پیش خواهد رفت.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جوی که علیه صنعت هسته‌ای کشورمان به راه افتاده است تا مسیر ما را مسدود کنند، با استفاده از دستاوردهای گوناگون و متنوع از بین ببریم. ‌
سازمان انرژی اتمی ایران همگام با برنامه‌های راهبردی و کلان کشور در دولت سیزدهم با رویکردی متفاوت و با توجه ویژه به منافع ملی و موضوعات روز دنیا، سند راهبردی صنعت هسته‌ای کشور در افق ۱۴۲۰ را تهیه و منتشر کرده است.
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: بارها اعلام کردیم سلاح هسته‌ای در دکترین ما جایی ندارد. رژیم صهیونیستی از اول نمی‌خواست ایران به دانش هسته‌ای دست پیدا کند.
زلنسکی گفت: دیپلمات‌های اوکراینی و نمایندگان شرکای اوکراین هر کار بتوانند برای تضمین اینکه تحریم‌های جدید علیه روسیه صنعت هسته‌ای این کشور را هدف گیرد، انجام خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ