تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرامی‌مقدم با اشاره به اینکه حاکمیت برای بهبود زمینه‌های مشارکت باید زمینه آشتی ملی را فراهم سازد، بهبود سیاست خارجی، مذاکره مستقیم با امریکا و بازگشت به اقتصاد جهانی را ضرورت‌های اصلاحی می‌داند که حاکمیت باید به آن توجه کند، اما هنوز توجهی به آن نشده است.
نخستین بار زمستان ۱۴۰۰ همزمان با زمزمه‌های توافق برای رفع تحریم‌ها بود که محمود نبویان، نماینده مجلس و یکی از چهره‌های نزدیک به جریان پایداری به بیان جزئیاتی از توافق احیای برجام پرداخت و با بیان اینکه دوستان ضعیف ظاهر شده‌اند، تاکید کرد «در توافق جدید هیچ چیز لغو نمی‌شود».
حضور محمد نوازی در کادر فنی استقلال کاملا ناگهانی و به دور از زمزمه‌های رایج بود.
نادری در نخستین سال پس از بازگشت به آمریکا به استخدام ناسا در آمد؛ جایی که آرزوی بسیاری از ایرانیان به ویژه کودکان و نوجوانان بود و حالا نادری با فعالیت در ناسا تبدیل به یک قهرمان برای آن‌ها شده بود؛ او در مدت ۳۶ سال حضورش در ناسا سمت‌های مختلفی در زمینه‌های فنی و مدیریتی بر عهده گرفت.
پس از منتفی شدن بازگشت لیونل مسی به بارسلونا، اکنون زمزمه‌هایی درباره احتمال بازگشت یکی دیگر از ستارگان سابق این تیم به نوکمپ شنیده می‌شود.
سفیر عربستان در ایران در حالی معرفی شد که زمزمه‌های معرفی سفیر تهران در ریاض نیز قوت گرفته و گزینه احتمالی مطرح شده است.
زمزمه‌های بازگشت لیونل مسی به بارسلونا از روزنامه‌های اسپانیایی کنار گذاشته نمی‌شود.
همزمان با تضعیف هژمونی آمریکا در نقاط مختلف جهان، به نظر می‌رسد دلار آمریکا نیز به همین سرنوشت دچار شده و در حال از دست دادن جایگاهش در بازارهای جهانی است.
شایعاتی مبنی بر استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و حتی تعیین سرپرست به جای وی به گوش می‌رسد.
شایعاتی مبنی بر استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و حتی تعیین سرپرست به جای وی به گوش می‌رسد.
قیمت حاکم بر بازار قابل دفاع نیست وحکایت از مشکلات اقتصاد کلان کشور می‌کند که به دلیل سقوط ارزش پول ملی ، پس انداز کنندگان تمایل دارند برای جلوگیری از ضایع شدن پس اندازشان ، آن را مثلا در مسکن و زمین و ارز و طلا و حتی خودرو که کالایی سرمایه‌ای نیست، قراردهند.
قیمت حاکم بر بازار قابل دفاع نیست وحکایت از مشکلات اقتصاد کلان کشور می‌کند که به دلیل سقوط ارزش پول ملی ، پس انداز کنندگان تمایل دارند برای جلوگیری از ضایع شدن پس اندازشان ، آن را مثلا در مسکن و زمین و ارز و طلا و حتی خودرو که کالایی سرمایه‌ای نیست، قراردهند.
پرونده بازگشت ستاره سابق فوتبال ایران به نیمکت تیم ملی با سفر روز دوشنبه به آلمان بسته می‌شود.
چند ماهی می‌شود که در برخی محافل سیاسی و رسانه‌ای، شایعه حضور پرویز فتاح - رئیس بنیاد مستضعفان - در دولت ابراهیم رئیسی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور یا شاید ستاد اجرایی فرمان امام، مطرح شده است.
سلیمانی با تاکید بر اینکه رخداد یک زلزله با بزرگای ۷ در میان کویر لوت اهمیت زیادی ندارد که یک زلزله با بزرگای ۶ در منطقه پر جمعیت رخ دهد، اضافه کرد: بررسی زلزله‌های بازه زمانی ۱۲۰ سال گذشته هم دستگاهی و هم تاریخی منطقه باختری ایران نشان می‌دهد که در این بازه زمانی در این منطقه که شهر‌های پرجمعیتی، چون ری و تبریز در آن قرار دارند، هیچ زلزله بزرگی رخ نداده است که این امر نشانگر طولانی بودن دوره بازگشت است.
در شرایطی که طی روز‌های اخیر نرخ ارز رشد چشمگیری داشته است، رئیس کل بانک مرکزی در لبه انتقادات قرار گرفته است و حرف و حدیث‌هایی درباره تغییر وی مطرح است و حتی اخباری از قهر وی نیز مخابره شد.
هنوز دو هفته از انتخاب کیکه ستین به عنوان مربی جدید ویارئال نگذشته ولی زمزمه‌های برکناری او به گوش می رسد.
اصفهان- زمزمه‌های مازوت سوزی در دو نیروگاه حرارتی بیخ گوش اصفهان همزمان با سرد شدن هوا و کمبود گاز در کشور جدی شده است.
زمزمه‌های برکناری و استعفای ستاری پیش از این و با روی کار آمدن دولت سیزدهم نیز مطرح شده بود و همزمان با آن بسیاری از فعالان دانش بنیان درخواست داشتند این جایگاه مهم علمی و فناوری با تمدید حکم ستاری یا صدور حکم فرد جایگزین آن از سوی رئیس جمهور تعیین تکلیف شود.
با وجود زمزمه‌های چندین‌باره تشکیل وزارت بازرگانی، به‌ویژه از سوی برخی نمایندگان مجلس اما هنوز نه دولت و مجلس طرح ولایحه ای برای آن نداده اند.
کسب دو تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان شروعی متفاوت را برای پرسپولیس رقم زد تا زمزمه‌های انتقاد از تفکرات فنی کادر فنی سرخپوشان بیشتر به گوش برسد.
یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که اگر مذاکرات به نتیجه برسد، فاصله ارز نیما و بازار آزاد کاهش یابد و تکلیف واگذاری سایپا و ایران خودرو روشن شود، روند حرکت بازار صعودی خواهد شد.
پس از حذف ارز ترجیحی و آغاز واریز یارانه‌های نقدی، زمزمه‌های ارائه کالابرگ الکترونیکی توسط دولت شنیده شد؛ دولت تصمیم گرفت در ماه‌های ابتدایی حذف ارز ترجیحی، یارانه نقدی را به ۹ دهک درآمدی اختصاص دهد و پس از چند ماه زیرساخت اعطای کالابرگ الکترونیک را فراهم آورد و جایگزین یارانه نقدی کند. با وجود اینکه تخصیص کالابرگ به مردم از سال ۹۷ مطرح شده و در جزء ۱ از بند «ص» تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ هم آمده است.
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ