گرامی‌مقدم با اشاره به اینکه حاکمیت برای بهبود زمینه‌های مشارکت باید زمینه آشتی ملی را فراهم سازد، بهبود سیاست خارجی، مذاکره مستقیم با امریکا و بازگشت به اقتصاد جهانی را ضرورت‌های اصلاحی می‌داند که حاکمیت باید به آن توجه کند، اما هنوز توجهی به آن نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امین اسماعیل نژاد این روزها در تمرین تیم ملی والیبال بسیار آماده به نظر می‌رسد.
اسماعیل هنیه در مورد وضعیت اردوگاه عین الحلوه به سید حسن نصرالله پیام داد و از او درخواست کمک کرد.
رئیس جنبش حماس در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان اعلام کرد که حماس تصمیم دارد به هر شکلی در برابر اشغالگران مقاومت کند و طرح پایبندی به مشروعیت بین‌المللی را نمی‌پذیرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و هئیت همراه با حضور در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمدباقر قالیباف، دیدار و گفت‌وگو کردند.
دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
اسماعیل گرامی‌مقدم نوشت: انتخابات در ایران هم باید در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرد، اما متاسفانه نحوه تصمیم‌سازی‌های انتخاباتی در قانون جدید به گونه‌ای است که آخرین دریچه‌های افزایش مشارکت‌های مردمی را هم می‌بندد. برخی جریانات، قدم به قدم و گام به گام در حال ایجاد محدودیت برای احزاب، مردم و افراد منتخب هستند.
حمیده اسماعیل نژاد ضمن شکستن رکورد ملی دوی ۱۰۰ متر مدال طلای مسابقات بین المللی ارزروم ترکیه را از آن خود کرد.
قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان جوانی که به تیم اضافه شدند انگیزه زیادی دارند. همگی تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس برای توقف تجاوز به غزه با سران مصر و قطر تماس گرفت.
اسماعیل رضوان یکی از اعضای ارشد جنبش حماس با تأکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی علیه شهید عدنان بی‌پاسخ نخواهد ماند، گفت که این شهید به اسطوره مبارزه و مقاومت علیه رژیم اشغالگر تبدیل شد.
امین اسماعیل نژاد اعلام کرد سال آینده در خارج از ایران به والیبال خود ادامه خواهد داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در راس هیاتی از این جنبش و به منظور دیدار و رایزنی با مقامات مصری وارد قاهره شد.
اسماعیل اتحادیه بعد از آنکه بیشتر زمین‌های ده را خرید و ارباب فرحزاد شد، تصمیم گرفت برای خودش یک عمارت اربابی بسازد. عمارتی که تا همین ۲۰ سال پیش هم سکنه داشت و در نهایت نوه‌های ارباب فرحزاد آن را به شهرداری فروختند.
وکیل سامان صیدی گفت: او نه در فیلم، نه در پرونده و نه در حکمش هیچ اقدامی علیه جان مردم و ماموران انجام نداده است. متاسفانه آن تصویری که می‌گویند «سامان صیدی» است، بسیار تار است
اسماعیل کوثری گفت: اکنون شاهدیم گروهک‌هایی مانند کومله، منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، هم‌جنس‌بازان، شیطان‌پرست‌ها، مارکسیست‌ها و چپ‌ها درعین اختلافاتی که با یکدیگر دارند با یکدیگر متحد شده و درتلاشند تا گام به گام مسیر تجزیه ایران را عملیاتی کنند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به جنایت صهیونیست ها در نابلس تأکید کرد که رژیم اشغالگر از جنایات خود پشیمان خواهد شد.
شکست در فینال جام حذفی امارات هواداران الوحده را حسابی از دست کاپیتان تیمشان شاکی کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که نبرد مقاومت برای آزادی اسرای فلسطین از زندان های رژیم صهیونیستی به صورت نامحدود ادامه دارد.
یک نماینده مجلس گفت: شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند در صورتی که سطح آزادی بیان موجود در کشور ما به گونه‌ای است که در کشور‌های اروپایی و آمریکا وجود ندارد و سردمداران این کشور‌ها به دروغ ادعای وجود آزادی بیان می‌کنند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن ابراز رضایت از نتایج سفر هیئت این جنبش به مسکو تأکید کرد که روابط روسیه و فلسطین در چند سال اخیر روند برنامه ریزی شده به خود گرفته است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از ورود رئیس دفتر سیاسی این جنبش به مسکو خبر داد.
شبکه خبری المیادین از تماس های رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با مصر، قطر و سازمان ملل پیرامون نقشه های صهیونیست ها برای تعرض به مسجدالاقصی خبر داد.
او ساعاتی قبل هم از ابتلای پدرش به کرونا خبر داده و از مردم درخواست کرده بود برای سلامتی اسماعیل شنگله دعا کنند. اسماعیل شنگله در سال ۱۳۱۵ در تهران متولد شد. تئاتر را از سال ۱۳۳۲ آغاز کرد و در سال ۱۳۳۵ وارد هنرستان هنرپیشگی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ