حضور محمد نوازی در کادر فنی استقلال کاملا ناگهانی و به دور از زمزمه‌های رایج بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میسون گرینوود که همچنان منتظر تصمیم منچستریونایتد در مورد آینده‌اش است در حین تمرین در یک پارک دیده شد.
یک کارشناس گفت: «وقتی سلامت اجتماعی را ذیل وزارت کشور قرار می‌دهید، یعنی غلبه دادن نگاه امنیتی، درحالی‌که ما این همه سال تجربه کردیم که امور اجتماعی را امنیتی نکنیم، با این وجود بعد از چهار دهه باز به مسیر قبلی برگشتیم، باید منتظر برخورد‌های قهری با سلامت اجتماعی باشیم، همان نگاهی که تا حالا سبب زیرزمینی شدن مسائل و آسیب‌های اجتماعی شده است.»
تیم فوتبال تراکتور تمرینات پیش‌فصل خود را با روحیه‌ای بالا دنبال می‌کند.
چان هو، کارگر ساختمانی، گفت: "زندگی کردن هر روز سخت‌تر می‌شود. کافی است یک حرکت اشتباه کنید تا اعدام شوید! ما اینجا گیر کرده ایم و منتظر مرگ هستیم".
هوش مصنوعی در نبود افراد سرشناس که دیگر زنده نیستند، دست به کار شده و بجای آن‌ها هم سلفی گرفته و هم توئیت زده...این تازه آغاز راه است و باید منتظر هر اتفاق جالب و دور از ذهن دیگری از طرف هوش مصنوعی باشیم.
نام ستاره خارجی استقلال در فهرست این تیم مقابل پرسپولیس دیده نمی‌شود.
قرارداد ۲۲ بازیکن تیم فولاد به پایان رسیده و باید منتظر ماند و دید تمدید قرارداد مدیران این تیم چه موقع آغاز می‌شود.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید دیگر همه چیز دست آنها نیست و باید در انتظار امتیاز از دست دادن پرسپولیس باشند.
باید منتظر نصب المان جدید طاووس دروازه قرآن شیراز ماند و دید که آیا این سازه با اقبال اهالی و فرهنگ دوستان شیرازی همراه خواهد شد.
باید منتظر ماند و دید که آیا پیمان قربانی، محمدرضا فرزین را هم از بانک مرکزی بدرقه می‌کند و یا پیش از آن فرزین تصمیم می‌گیرد که او را از ساختمان شیشه‌ای میرداماد بدرقه کند؟
لیونل مسی آرژانتین را ترک کرده و به فرانسه بازگشت و به زودی در تمرینات پی‌اس‌جی شرکت می‌کند. اما اولین بازی قهرمان جام جهانی با این تیم چه زمانی خواهد بود؟
ویدئویی از یک بچه فیل که به نظر می‌رسد برای نخستین بار از دیدن پرندگانی که در فاصله نزدیک او پرواز می‌کنند ذوق زده شده منتشر شده است.
زوج شیخ دیاباته و لوکادیا در خط حمله پرسپولیس بدون شک دربی را جذاب تر می کند و باید منتظر ماند و دید که یحیی گل محمدی در دربی این ریسک را انجام خواهد داد یا نه.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تیم جوانی داریم، اما همین نفرات پتانسیل حضور دوباره روی سکوی جهان و کسب مدال در المپیک را دارند.
کاوالیوسکاس در مصاحبه‌ای توضیح داد که چگونه مورچه را در جنگلی نزدیک خانه خود در شهر تاوراگه در لیتوانی پیدا کرد. کاوالیوسکاس گفت: من همیشه به دنبال جزئیات، سایه‌ها و گوشه‌های ناپیدا هستم. هدف اصلی عکاسی، کاشف بودن است. من مجذوب شاهکار‌های خالق و منتظر فرصتی برای دیدن طرح‌های خدا هستم.
وریا - استقلال، دیدار عاشقانه‌ و شاید انتقام‌جویانه در قلب ورزشگاه آزادی که برای دیدنش بایدتا جمعه منتظر بمانیم.
رییس جمهوری با اشاره به نشان دادن تصویر شهید سلیمانی در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد: این پیامی برای مظلومیت جمهوری اسلامی و ملت ایران و خواست ایران برای محاکمه عاملان تروریسم دولتی بوده است. اگر عوامل این ترور مجازات نشوند هرکس در دنیا می‌تواند هرکار تروریستی را صورت دهد.
نام مهاجم ایرانی السیلیه جزو نفرات ذخیره تیم برابر الاهلی دیده می‌شود.
دیوید بکام، ستاره سابق فوتبال انگلیس در مراسم تشییع جنازه ملکه شرکت کرد و برای دیدن پیکر او در تابوت دوازده ساعت در صف منتظر ماند.
نام هافبک ایرانی وایله در جمع نفرات ذخیره این تیم برابر وندسیسل دیده می‌شود.
قوی ترین تلسکوپ خورشیدی جهان تصاویری دیده نشده از چهره خورشید منتشر کرده است.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان گفت که حس مثبتی دارد و اینکه یک پی اس جی متفاوت را خواهیم دید.
هافبک نساجی مازندران معتقد است از دست رفتن امتیازات با اشتباه داوران در انتهای فصل تاثیر خود را روی جایگاه تیمش می‌گذارد.
اولین ربات لیزر پوست در جهان در هنگ کنگ ساخته شد. یک شرکت فناوری در هنگ‌کنگ می‌گوید که اولین لیزر هوشمند پوست را توسعه داده است که گرما را اسکن و حساسیت و شکل صورت مشتری را تشخیص می‌دهد. این شرکت بیش از پنج سال را صرف توسعه این فناوری کرد تا به کاهش تعداد صدمات ناشی از درمان‌های دستی انجام شده توسط متخصصان کمک کند. بیش از ۱۰۰ آسیب لیزر صورت در هنگ کنگ بین ژانویه تا ژوئیه ۲۰۲۲ گزارش شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ