قیمت حاکم بر بازار قابل دفاع نیست وحکایت از مشکلات اقتصاد کلان کشور می‌کند که به دلیل سقوط ارزش پول ملی ، پس انداز کنندگان تمایل دارند برای جلوگیری از ضایع شدن پس اندازشان ، آن را مثلا در مسکن و زمین و ارز و طلا و حتی خودرو که کالایی سرمایه‌ای نیست، قراردهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صاحبنظران اقتصادی پیش‌بینی کردند که رشد تشکیل سرمایه در سال ۱۴۰۲ در سطح یک درصد و در حدود سال گذشته خواهد بود. با توجه به عدم سرمایه‌گذاری کافی در یک ­دهه گذشته، بخشی از زیرساخت‌های کشور با استهلاک بسیار زیادی روبه‌رو بوده و به مرحله فرسودگی رسیده‌اند. فراهم شدن زمینه‌های ثبات اقتصادی و وجود تصویر روشن از آینده اقتصادی، تسهیل فضای کسب‌وکار، ثبات قوانین و مقررات، حکمرانی مطلوب اقتصادی، مبارزه با فساد اقتصادی و... می‌تواند باعث افزایش نرخ رشد تشکیل سرمایه از پیش‌بینی فعلی شود.
رودخانه مکونگ محل زندگی چندین گونه ماهی غول پیکر آب شیرین است. اما فشار‌های محیطی در حال افزایش است. به ویژه، دانشمندان نگرانند که برنامه بزرگ سدسازی در سال‌های اخیر به راه افتاده است، به طور جدی زمینه‌های تخم‌ریزی را مختل کند.
روسای‌کل بانک‌های مرکزی جمهوری اسلامی ایران و قطر با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار اقتصادی و زمینه‌های متنوع همکاری‌های تجاری بین ایران و قطر،بر ضرورت افزایش همکاری‌های پولی، بانکی تاکید کردند.
زمزمه‌های بازگشت لیونل مسی به بارسلونا از روزنامه‌های اسپانیایی کنار گذاشته نمی‌شود.
سردار باقری با اشاره به حمایت‌های عمان از جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف و همکاری با ایران برای حضور و پهلوگیری شناورهای ایرانی در این کشور خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر، این روابط افزایش زیادی یافته است. اکنون  نمایندگان این کشور نیز جهت شرکت در همایش هندسه نظم نوین جهانی به ایران سفر کرده‌اند و ما از افزایش این سفرها در آینده نیز استقبال می‌کنیم.
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با نخست وزیر سوریه با اشاره به برگزاری جلسات فشرده با هیأت‌های سوری در روز گذشته از توافق در زمینه‌های مبادلات مالی و افزایش روابط اقتصادی دو کشور خبر داد.
همزمان با تضعیف هژمونی آمریکا در نقاط مختلف جهان، به نظر می‌رسد دلار آمریکا نیز به همین سرنوشت دچار شده و در حال از دست دادن جایگاهش در بازارهای جهانی است.
شایعاتی مبنی بر استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و حتی تعیین سرپرست به جای وی به گوش می‌رسد.
شایعاتی مبنی بر استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و حتی تعیین سرپرست به جای وی به گوش می‌رسد.
قیمت حاکم بر بازار قابل دفاع نیست وحکایت از مشکلات اقتصاد کلان کشور می‌کند که به دلیل سقوط ارزش پول ملی ، پس انداز کنندگان تمایل دارند برای جلوگیری از ضایع شدن پس اندازشان ، آن را مثلا در مسکن و زمین و ارز و طلا و حتی خودرو که کالایی سرمایه‌ای نیست، قراردهند.
حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: بر اساس گزارش‌های بانک جهانی در سال آینده با رشد حداقل پنج درصدی مواجهیم و باتوجه رفع موانع تولید در کشور و بازشدن زمینه‌های صادرات به ویژه به کشور‌های همسایه و افزایش سرمایه‌گذاری‌های خارجی از جمله چین و روسیه، پیش‌بینی می‌شود اوضاع خوب می‌شود و سال ۱۴۰۲ سال خوبی از نظر اقتصادی باشد».
چند ماهی می‌شود که در برخی محافل سیاسی و رسانه‌ای، شایعه حضور پرویز فتاح - رئیس بنیاد مستضعفان - در دولت ابراهیم رئیسی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور یا شاید ستاد اجرایی فرمان امام، مطرح شده است.
سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله‌های دوشنبه ششم فوریه ۲۰۲۳ در جنوب کشور به ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر و تعداد مصدومین نیز به ۶۲ هزار و ۹۱۴ تن افزایش یافته است.
رئیس جمهور با اشاره به افزایش تعاملات دیپلماتیک تهران و مسکو، بر ضرورت شکل‌گیری و تقویت همکاری‌های راهبردی اقتصادی ایران و روسیه تاکید کرد.
کنعانی تاکید کرد: همکاری‌های دوجانبه ایران و دولت‌های دیگر در زمینه‌های مختلف از جمله همکاری‌های متعارف دفاعی، در چارچوب منافع و مصالح مشترک و منطبق بر حقوق و تعهدات بین‌المللی بوده و علیه هیچ کشور ثالثی نیست و آمریکا خود بیش از هر کشور دیگری دارای قرارداد‌های فروش و همکاری‌های نظامی و دفاعی در منطقه است و با استقرار پایگاه‌های متعدد و پرشمار نظامی در منطقه، ریسک صلح و ثبات منطقه‌ای را افزایش داده است.
در شرایطی که طی روز‌های اخیر نرخ ارز رشد چشمگیری داشته است، رئیس کل بانک مرکزی در لبه انتقادات قرار گرفته است و حرف و حدیث‌هایی درباره تغییر وی مطرح است و حتی اخباری از قهر وی نیز مخابره شد.
اصفهان- زمزمه‌های مازوت سوزی در دو نیروگاه حرارتی بیخ گوش اصفهان همزمان با سرد شدن هوا و کمبود گاز در کشور جدی شده است.
بذرپاش گفت: انجام حسابرسی‌های مشترک می‌تواند افزون بر ارتقای سطح همکاری‌های نظارتی، بر افزایش سطح روابط دو کشور در سایر زمینه‌های اقتصادی و تجاری نیز یاری برساند.
زمزمه‌های برکناری و استعفای ستاری پیش از این و با روی کار آمدن دولت سیزدهم نیز مطرح شده بود و همزمان با آن بسیاری از فعالان دانش بنیان درخواست داشتند این جایگاه مهم علمی و فناوری با تمدید حکم ستاری یا صدور حکم فرد جایگزین آن از سوی رئیس جمهور تعیین تکلیف شود.
شی که آشکارا نگران است از چینی‌ها خواسته تا اتکای خود به فناوری شان را افزایش دهند و تنظیم و اجرای "قوانین در زمینه‌های اقتصاد دیجیتال، امور مالی اینترنتی، هوش مصنوعی، داده‌های بزرگ، رایانش ابری را تسریع بخشند".
نماینده قم البته نگفته که همکار نماینده‌اش در کدام محله خانه اجاره کرده و متراژ خانه هم چقدر بوده است. این قبیل زمزمه‌ها اگر برای افزایش پرداختی‌ها به نمایندگان است، این افراد باید توجه داشته باشند که اقشار محروم جامعه در آلونک زندگی می‌کنند.
تمامی دستگاه ها باید به صحنه بیایند تا با هم افزایی و هماهنگی حداکثری، هم زمینه‌های جرم سرقت را از بین ببرند و هم شرایطی را به وجود آورند که سارقین حاشیه امنی نداشته باشند.
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد.
در این دوران بس پیچیده که پایانش مبهم است و باید تا مدتی به آن عادت کرد و زندگی و کسب و کار را نیز تا جای ممکن از راه دور با آن تطابق داد، انتظار این است زمینه‌های لازم نیز فراهم شود و احساس آرامش مالی و افزایش امنیت شغلی در این مسیر برداشته شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ