زمزمه‌های برکناری و استعفای ستاری پیش از این و با روی کار آمدن دولت سیزدهم نیز مطرح شده بود و همزمان با آن بسیاری از فعالان دانش بنیان درخواست داشتند این جایگاه مهم علمی و فناوری با تمدید حکم ستاری یا صدور حکم فرد جایگزین آن از سوی رئیس جمهور تعیین تکلیف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوید سوریا همچنان منتظر است تا لونین از رئال برود و او جانشینش در باشگاه مادریدی شود.
صبح امروز هنگام پذیرش مراجعان مهاجم مسلحی قصد ورود به دادگاه عمومی شهرستان سیب و سوران را داشت که توسط ماموران انتظامی حاضر در صحنه دستگیر شد.
انتشار عکسی از کریستانو رونالدو در سونا که ناخن‌های پای وی سیاه شده خبرساز شد.
از هشتم فروردین‌ماه سال جدید، فرآیند تحویل خودرو‌های جایگزین آغاز شده است و تاکنون ۱۵۰ نفر موفق به دریافت خودروی سمند سورن شده‌اند و این فرآیند طبق برنامه زمان‌بندی‌شده ادامه خواهد داشت.
دبیر کمیسیون علم و فناوری دبیرخانه شورای راهبردی روابط خارجی، گفت: یکی از دلایلی که موجب شد در دولت سیزدهم بمانم، نهایی کردن قانون جهش تولید دانش‌بنیان است و زمانی که این قانون به تصویب مجلس رسید، استعفای خود را مطرح کردم؛ چرا که تصورم بر این بود که نهایی‌سازی این قانون از رسالت‌های من است، ضمن آنکه یکی از بزرگترین افتخارات مجلس شورای اسلامی، تصویب این قانون خواهد بود.
انتشار خبری که مدعی درج تبلیغ جشن ختنه سوران پسر مدیرمسئول در صفحه اول یک نشریه شده است، واکنش‌های متعددی را به همراه داشته که از جمله آنها، اظهارات مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی است.
قهرمان هفت دوره گرند اسلم و شماره یک پیشین جهان درباره عواقب آسیب‌دیدگی که به دلیل آن مجبور شد گرنداسلم استرالیا را از دست بدهد، صحبت کرد.
فارغ از قوت گرفتن خیز لاریجانی به سمت پاستور؛ برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که او نیم نگاهی نیز به انتخابات ۱۴۰۲ مجلس داشته و قرار است در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه نقش پررنگی داشته باشد و همراه با چهره هایی، چون آذری جهرمی، سورنا ستاری و عبدالناصر همتی فهرست تهران را تشکیل دهند.
تنیسور آمریکایی شماره یک پیشین جهان درباره مشکلاتی که پس از پایان دوران حرفه‌ای‌اش با آن روبرو شده است، صحبت کرد.
معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی تهران از آغاز فرایند نوسازی تاکسی‌ها برای متقاضیان نوسازی خودروهای تاکسی فرسوده شهر تهران به صورت نقدی خبر داد.
حسین انتظامی نوشت: رسانه، بویژه در غیاب احزاب و تجمعات قانونی و سایر نهاد‌های رابط، بستر و میزبان گفتگو است. این که مرتب بگوییم ما از گفتگو استقبال می‌کنیم، اما به لوازم و آدابش مقید نباشیم، مبتذل کردن مفاهیم است
در حاشیه بازدید عشقی از ایران خودرو، مدیر عامل ایران خودرو از عرضه دنا، رانا و سورن در بورس کالا در هفته های آتی خبر داد.
در حاشیه بازدید عشقی از ایران خودرو، مدیر عامل ایران خودرو از عرضه دنا، رانا و سورن در بورس کالا در هفته های آتی خبر داد.
رهبر معظم انقلاب با عضویت سورنا ستاری در شورای راهبردی روابط خارجی موافقت کردند.
دکتر سورنا ستاری که از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف است، پیش از این مسئولیت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و ریاست بنیاد ملی نخبگان را بر عهده داشت.
خودرو سمند و پژو ۴۰۵ بصورت رسمی توقف تولید شد و بجای آن روزانه ۴۸۰ دستگاه سورن تولید می‌شود.
دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی با حکم رئیس جمهوری، با حفظ سمت فعلی به عنوان سرپرست معاون علمی و فناوری رئیس جمهور منصوب شد.
احتمال دارد یکی از علت‌های استعفا، عدم وجود هماهنگی با معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که به تازگی ایجاد شده است، باشد.
سورنا ستاری متولد ۱۳۵۱ و دانشیار دانشگاه صنعتی شریف است در ۲ مهر ماه سال ۹۲ با حکم بیژن نامدار زنگنه وزیر وقت نفت به عنوان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت منصوب شد، ولی در ۱۳ مهر ماه همان سال با حکم حسن روحانی به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری مشغول به کار شد.
شنیده ها حاکی از آن است که سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از سمت خود استعفا کرده است.
تبریز- سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در سفری یک روزه به آذربایجان‌شرقی صبح روز سه شنبه وارد تبریز شد و مورد استقبال استاندار قرار گرفت.
سرنا در طول ۲۲ سال فعالیت حرفه‌ای خود یکی از پردرآمدترین ورزشکاران بوده است و کمپانی‌های «نایکی» و «کرفت فودز» اسپانسر‌های مالی او بودند.
هارلی دیویدسون‌بازهای تهران بار دیگر در خیابان‌های پایتخت ایران خودنمایی کردند.
شب گذشته همان طور که در زمین اختصاصی گل گهر یک بازی خوب از سوی تیم های گل گهر و سپاهان دیدیم روی سکوها هم شکوه و حضور پر تعداد تماشاگران جذاب و دیدنی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ