رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال از اموال مقصر متوفی که برای اجرای احکام حقوقی این پرونده توقیف شده بود، به فروش رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل اموال تملیکی استان تهران از آغاز به کار خرده فروشی اموال تملیکی همچون مواد غذایی در سامانه https://setadiran.ir/ خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی سابقه دار که که از فروشگاه های محله مرزداران سرقت می کرد، خبر داد.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به مصوبه مولد سازی کم لطفی شد، این طرح، ربطی به خصوصی سازی ندارد؛ پول حاصل از فروش اموال مولد سازی به خزانه می رود و در بودجه هزینه می شود.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، بانک‌های دولتی موظفند نسبت به فروش اموال مازاد خود به تشخیص رئیس مجمع عمومی اقدام نمایند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای بانک‌های دولتی را موظف به فروش اموال مازاد خود کردند.
در این سامانه چند لیست از اموال دولتی که که به عنوان مازاد شناسایی شده و قابلیت فروش یا تهاتر دارند، منتشر شد که حاوی نکات مهمی است.
در این سامانه چند لیست از اموال دولتی که که به عنوان مازاد شناسایی شده و قابلیت فروش یا تهاتر دارند، منتشر شد که حاوی نکات مهمی است.
بابازاده گفت: با ورود جدی، برگزاری جلسات مختلف و ارسال نامه‌های هشداری، یک تعامل خوبی با سازمان تعزیرات صورت گرفت و رأی قریب به اتفاق پرونده‌های مانده صادر شد و کالاهای رسوبی فروش رفت.
جمهوری اسلامی نوشت: اگر با قانون، اعم از قانون اساسی یا عادی، مشکل دارید برای تغییر و بهینه سازی آن اقدام کنید نه اینکه آن را دور بزنید و با تصمیم و دستور و فرمان درصدد حل مشکل برآیید. البته روشن است که وجود مشکلات موجود، ربطی به قانون ندارد بلکه از ناتوانی مدیریتی ناشی می‌شود.
یک فعال رسانه ای به مصوبه سران قوا درباره فروش اموال دولت کنایه زد.
در یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران اعضای شورای شهر تهران با فروش تعدادی از املاک شهرداری تهران جهت تسویه بدهی‌ها موافقت کردند.
در یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای شهر تهران اعضای شورای شهر تهران با فروش تعدادی از املاک شهرداری تهران جهت تسویه بدهی‌ها موافقت کردند.
یک نماینده مجلس گفت: بانک‌ها باید با فروش اموال مازاد خود در تأمین منابع بخش تولید که بیشترین آمار اشتغال زایی را دارند مشارکت کنند.
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد که در مزایده ۲۶۴ این سازمان بالاترین میزان فروش در مزایده‌های فوق‌العاده کالاهای تملیکی رقم خورد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: تا آذرماه امسال، اموال متروکه و معطل مانده به ارزش بیش از ۳۵۲ میلیارد تومان تعیین تکلیف و به فروش رسیده که رشد ۴۲۹درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.
خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص نواسانات ارزی و سیاست های اقتصادی دولت در چند ماهه اخیر توضیحاتی ارائه داد.
اخیرا در گزارشی به موضوع مهمی به نام بنگاه داری بانک‌ها و تعلل این بانک‌ها در روند پرداخت تسهیلات به امر تولید پرداختیم. پس از این گزارش، وزیر اقتصاد روز گذشته در نشست علنی مجلس شورای اسلامی به این مساله واکنش نشان داد و برای مدیران این بانک‌ها خط و نشان کشید. حال باید دید این وعده خاندوزی محقق می‌شود یا خیر؟
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، امسال ۶ دوره مزایده الکترونیکی برگزار کرده است که در آن بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان کالا به فروش رفته است.
دادستان تهران گفت: در مزایده سازمان جمع آوری اموال تملیکی ۹۷۳ دستگاه خودرو به فروش رفت که ارزش مالی آن ۳ ‌هزار میلیارد تومان است.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه بیش از ۱۳ هزار نفر در این مزایده فوق‌العاده شرکت کردند، گفت: ۹۶۵ خودرو به ارزش ۲ هزار و ۸۱۳ میلیارد تومان به فروش رفت.
بازاری كه در زمينه‌ی فروش اموال مسروقه وجود دارد مي‌تواند نشان‌دهنده‌ی آمار بالای جرم باشد.
اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران موفق به اخذ تعداد ۱۷ مورد مجوز فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان تهران شد که جهت اجرا به دستگاه های مربوط ابلاغ شده است.
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: در چهارمین حراج حضوری، ۱۱۹ پارت کالا به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان عرضه شد که بیش از ۱۶ میلیارد تومان به فروش رفت.
وزیر اقتصاد اجرای جزء یک بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در خصوص فروش اموال مازاد دولتی از طریق بورس کالا و سامانه ستاد را ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ