در این سامانه چند لیست از اموال دولتی که که به عنوان مازاد شناسایی شده و قابلیت فروش یا تهاتر دارند، منتشر شد که حاوی نکات مهمی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با جذب مهدی عبدی، فهرست 19 ساله تیم تراکتور دوباره پر شده است.
بانک مرکزی لیست شعب عرضه ارز اربعین حسینی از طریق شش بانک عامل در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
مدارک آسیایی تیم فوتبال سپاهان به امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال تحویل داده شد.
مسئولان وزارت ارتباطات بر عدم وجود لیست سفید و سیاه اینترنت تاکید و با بررسی گزارشی درباره اختلال اینترنت عنوان کردند: باید این مساله مشخص شود که کدام بخش اختلال بابت تحریم سایت‌ها است.
پژو 208 فیس لیفت 2024 از بافت جدید در قسمت جلوپنجره بهره می برد که حضور جزئیات رنگی به زیباتر شدن این بخش نیز کمک کرده است. 3 ردیف نوار لامپ ال ئی دی در گوشه های سپر جلو نیز به امضای کار پژو و اثر پنجه های شیر آن تبدیل شده که اینجا نیز حضور دارند.
باشگاه ایرانی که مجوز حرفه ای کسب کرده اند، نامشان توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش تیم های دارای جریمه آمده است که علت این اتفاق مشخص شد.
بخش رسانه ای تیم ملی ایران خبر اعلام فهرست نهایی تیم ملی ایران را تکذیب کرد.
آنطور که بخش رسانه تیم ملی اعلام کرده، اللهیار صیادمنش به علت برگزاری مراسم ازدواجش از اردوی ایران خط خورده است.
برای مشاهده رمز‌های عبور ذخیره شده Wi-Fi خود، برنامه تنظیمات را باز کنید و به شبکه و اینترنت > Wi-Fi بروید. در بخش مدیریت شبکه‌های شناخته شده، لیستی از تمام شبکه‌های وای فای که رایانه شما در گذشته به آن‌ها متصل بوده است را مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده رمز عبور یک شبکه، آن را انتخاب کرده و سپس روی دکمه View Wi-Fi امنیتی کلیک کنید. رمز عبور به صورت متن ساده نمایش داده می‌شود.
لیست قیمت ارزی کالاهای اساسی و نهاده‌های بخش کشاورزی از سوی معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد.
روز‌های گذشته صندوق توسعه صنایع دستی و احیاء بنا‌های تاریخی لیستی از مزایده ۱۹ بنای تاریخی با هدف مرمت و بهره برداری بخش خصوصی منتشر کرد.
ترشی گذاشتن یا تهیه ترشی یکی از رسوم قدیمی و پرطرفدار در سراسر جهان است. ترشی‌ها به عنوان چاشنی‌هایی محبوب و هیجان انگیز، در لیست غذا‌ها و دسر‌های کشور‌های خاورمیانه جایگاه ویژه‌ای دارند. برای بهره بردن از خواص چغاله بادام، تهیه ترشی چغاله بادام ایده خوبی است. در این بخش روش خوشمزه‌ای برای تهیه ترشی چغاله بادام به عنوان یک ترشی تابستانی و بهاری برایتان خواهیم داشت.
دولت در سال‌های قبل تلاش کرده کسری بودجه خود را به حوزه عمرانی تسری دهد و واقعیت این است که بخش عمرانی به دلیل عدم تخصیص منابع امروز دچار توقف است؛ بنابراین حتی اگر دولت منابع حاصل از مولدسازی را به بخش عمرانی هم اختصاص دهد، به دلیل عقب‌ماندگی تاریخی در تخصیص منابع این بخش، ورود منابع مولدسازی به بخش عمرانی معنایی به جز جبران کسری بودجه نخواهد داشت.
استقلال و پرسپولیس برخلاف انتظار در پنجره زمستانی برای بخش ورودی تا این لحظه انتقالی صورت نداده‌اند اما لیست خروج آنها خبرساز شده است.
رئیس جمهور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیروی رسمی و بخشی از سازمان نظامی کشور خواند و افزود: این اقدام برخلاف قوانین بین‌الملل و منشور سازمان ملل است.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شدن در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو، نماینده‌ای نخواهد داشت.
در بخش فیلم بین المللی، بنیاد فارابی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی را به عنوان نماینده ایران معرفی کرده بود که این فیلم با وجود دیده شده در برخی جشنواره‌ها، حتی نتوانست به این فهرست پانزده فیلمی راه یابد؛ بنابراین ایران در دوره پیش رو،
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو نشست خبری مرد پرتغالی ابهام را بیشتر کرده اما لیست آخر تقریبا مشخص شده است
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو نشست خبری مرد پرتغالی ابهام را بیشتر کرده اما لیست آخر تقریبا مشخص شده است
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو نشست خبری مرد پرتغالی ابهام را بیشتر کرده اما لیست آخر تقریبا مشخص شده است
به نظر می‌رسد بخش بزرگی از لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی در ذهن سرمربی تیم قطعی شده باشد.
فهرست بازیکنان تیم ملی انگلیس برای انجام 2 دیدار حساس از رقابت های لیگ ملت های اروپا برابر ایتالیا و آلمان اعلام شد.
در اطلاعیه سازمان صداوسیما آمده است: صداوسیما سال‌ها است در راستای انجام تکالیف قانونی و به منظور تأمین بخشی از بودجه مورد نیاز و در چارچوب قوانین و مقررات جاری برای تبلیغ کالا، خدمات و فعالیت های بنگاه‌های اقتصادی اقدام به عقد قرارداد با آنها می نماید.
فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی با قرار گرفتن در لیست 15 نامزد اولیه، یک قدم به نامزدی اسکار در بخش بهترین فیلم بین المللی (که امسال نامش از بهترین فیلم خارجی به بین المللی تغییر کرده) نزدیک شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ