معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: در چهارمین حراج حضوری، ۱۱۹ پارت کالا به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان عرضه شد که بیش از ۱۶ میلیارد تومان به فروش رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۵/۱۶ لغایت ۱۴۰۲/۶/۳۱ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱) روز دوشنبه ۲ مردادماه آغاز می شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۴/۱ لغایت ۱۴۰۲/۵/۱۵ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۶) روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه آغاز می شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۴/۱ لغایت ۱۴۰۲/۵/۱۵ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۶) روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه آغاز می شود.
ترکیه به دنبال خرید ۲۰ میلیارد دلار اف-۱۶ و نزدیک به ۸۰ کیت مدرنیزاسیون از ایالات متحده بود. با این حال، این برنامه فروش به دلیل مخالفت‌های کنگره ایالات متحده بر سر امتناع آنکارا از دادن چراغ سبز به گسترش ناتو، سابقه حقوق بشر آن و سیاست سوریه متوقف شده است.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت‌‌رسانی به هم‌وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه اجرا می‌کند.
دو مورد از با ارزش‌ترین اسناد تاریخ حراج که با قیمت ۶.۵ میلیون دلار در سال ۱۹۴۳ و ۱۳ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ فروش رفتند متعلق به اینشتین است، اما اکنون در کمتر از ۲۴ ساعت پیش از پایان حراج، مبلغ پیشنهاد شده تنها ۱۱۰ هزار دلار است.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۳۶۵۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۸۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
سخنگوی وزارت صمت گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه تخصیص خودرو از ۱۶ اردیبهشت شروع می‌شود که متقاضیان باید ۱۰۰ میلیون تومان در حساب خود به نام سازمان حمایت مسدود کنند.
وزیر صمت از آغاز انعقاد قرارداد تحویل خودروهای ثبت نام شده خبر داد و گفت: ۱۶ اردیبهشت مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه آغاز می‌شود و علاوه بر آن در نیمه دوم سال فروش قسطی نیز خواهیم داشت.
وزیر خارجه ترکیه می گوید دولت آمریکا تلاش خود را برای اجرای توافق مربوط به فروش جنگنده های اف -۱۶ انجام می دهد.
فرآیند ثبت نام در سامانه و ثبت سفارش خودرو، برای کاربرانی که ۲ شرط را رعایت کرده باشند، از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد.
سناتورهای آمریکایی به دنبال توقف فروش F-۱۶ به ترکیه بدلیل مخالفت آنکارا با عضویت سوئد و فنلاند در ناتو هستند.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا می گوید به دلیل رویکرد رئیس جمهور ترکیه، مخالف فروش جنگنده های اف -۱۶ به این کشور است.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکا از مشروط شدن فروش جنگنده های اف-۱۶ به ترکیه، به موافقت آنکارا با پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو خبر داد.
دادستان تهران گفت: کیفرخواست ۱۶ قاچاقچی حرفه‌ای که با خرید و فروش غیرقانونی ارز، با مجموع مبالغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، دو میلیون و ۴۱۱ هزار دلار و ۲۴۵ هزار یورو قاچاق و پولشویی کرده‌اند در دادسرای جرایم اقتصادی صادر شد.
دادستان تهران گفت: کیفرخواست ۱۶ قاچاقچی حرفه‌ای که با خرید و فروش غیرقانونی ارز، با مجموع مبالغ دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، دو میلیون و ۴۱۱ هزار دلار و ۲۴۵ هزار یورو قاچاق،صادر شد.
بانک مرکزی متوسط قیمت دلار و یورو در هفت ماه ابتدای امسال را اعلام کرده که نرخ فروش این دو نوع ارز در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۱۶.۴ و ۳.۵ درصد رشد داشته است.
رئیس جمهور ترکیه از چراغ سبز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره فروش جنگنده های اف ۱۶ به آنکارا پرده برداشت.
آخرین قیمت طلا و سکه برای امروز ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که حکایت از روند صعودی نرخ ها نسبت به روز گذشته دارد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۸۶۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۳ هزار و ۸۵۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی، طرح «با تو تا حرم» را از ۱۶ تا ۲۷ شهریورماه در نمایندگی‌های منتخب و با حضور ناوگان امدادی اجرا می‌کند.
هواداران فوتبال با وجود فروش ۱۶ هزار بلیت قبلی همچنان منتظر سهمیه جدید برای همراهی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، روابط ترکیه و روسیه را مانعی جدی در مسیر دستیابی آنکارا به جنگنده های آمریکایی ارزیابی کرد.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از پیش فروش بلیت‌های اربعین از ۱۶ تا ۳۱ شهریور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ