از اسپالتی و گاسپرینی تا آلگری و مورینیو؛ تکلیف نیمکت های سری آ در فصل بعد چندان مشخص نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
بارسا امشب برای اولین بار در فصل جاری در المپیک مونتجوئیک به میدان خواهد رفت و باید دید ژاوی برای پر کردن جای خالی رافینیا چه تدبیری می‌اندیشد.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
دکو مدیر ورزشی جدید بارسلوناست و در همین ابتدای کار خوب می داند که چه چالش‌های بزرگی را پیش رو دارد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۴۴۹۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۶۸۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
ژوائو کانسلو به این نتیجه رسیده که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نمی تواند با سیتی مذاکره کند و از باشگاه کاتالان قطع امید کرده است.
نایب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری گفت: متن این تحقیق و تفحص در حال نهایی شدن است و تا پایان تابستان در صحن قرائت خواهد شد.
سرنوشت پرونده پرسپولیس و بوژیدار رادوشویچ ممکن است به حکمی تلخ برای قرمزها بیانجامد.
کیلیان امباپه تحت فشار باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید یا جدایی قرار دارد و از حالا تا پایان نقل و انتقالات می‌توان به 15 روز کلیدی برای تعیین سرنوشت او اشاره کرد.
کیلیان امباپه تحت فشار باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید یا جدایی قرار دارد و از حالا تا پایان نقل و انتقالات می توان به 15 روز کلیدی برای تعیین سرنوشت او اشاره کرد.
در گزارش پیش رو به روایت فراز و نشیب طرح تناسبی شدن انتخابات پرداخته‌ایم که با وجود تایید شورای نگهبان ۲ بار از جانب هیات عالی نظارت مجمع تشخیص رد شد تا با اصرار نمایندگان این بار از هیات عالی نظارت خارج شده و به صحن مجمع برود.
وب‌سایت روسی در گزارشی تحلیلی نوشت که بایدن و آمریکا در حمایت از اوکراین سخاوتمندانه عمل کردند، اما در صورت شکست نظامی اوکراین در جنگ با روسیه، همه اینها می‌تواند تغییر کند.
سرنوشت فصل رئال مادرید به سه بازی فینال‌گونه در ماه آوریل بستگی دارد.
ذوب‌آهن در دیداری حساس در ورزشگاه فولادشهر میزبان نساجی است.
با مصدومیت نیمار که باعث شد او فصل را از دست بدهد بحث بر سر آینده او در پی‌اس‌جی داغ است و رسانه‌ها به دنبال پاسخ این سوال می‌گردند که آیا نیمار فصل آینده هم در پاریس بازی خواهد کرد؟
بر اساس گزارش های اخیر نتیجه دو دیدار چلسی در هفته جاری می تواند سرنوشت گراهام پاتر را تعیین کند.
به گزارش "ورزش سه"، کایسدو صبح روز گذشته پس از 10 ساعت پرواز از مکزیک به مادرید رسید و چندین رسانه و نماینده‌ای از باشگاه رئال مادرید در فرودگاه منتظر او بودند.
نیمار شب گذشته با بهبودی مصدومیتش به ترکیب برزیل برگشت و بار دیگر نشان داد که تا چه اندازه برای تیمش مهره ای سرنوشت ساز است.
بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، سرنوشت بازی هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس در بازی بعدی این تیم در جام جهانی مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا مبهم است و پزشکان مچ پای او را اسکن کرده‌اند.
مدرن دیپلماسی جهت پاسخ به این پرسش، استدلال اصلی خود را به توجه به مولفه "تاریخ" قرار می‌دهد و بر این باور است که این گزاره، پیش بینی روندِ کلی آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد را تا حد زیادی تسهیل می‌کند. پیش بینی در علم سیاست کار سختی است و سخت‌تر از آن، پیش بینی رفتار یک دولت نظیر ایران است که به دلیل رویه‌های غرب و متحدان آن، شدیدا نسبت به تحرکات بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با محوریت تضعیف منافع خود بدبین است. با این حال، تاریخ و سابقه معادله اتمی ایران تا حد زیادی نشان دهنده شکنندگیِ ماهیت هرگونه توافقی است که میان تهران و غرب به امضا برسد.
مجمع ۸۶ نفره فدراسیون فوتبال ماموریتی مهم خواهند داشت؛ انتخاب فردی که به مدت ۲/۵ سال سنگینی ریاست بر فوتبال ایران را بر دوش خود تحمل خواهد کرد.
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین‌زاده مثل کاوه و قلی‌زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین زاده یا به مانند کاوه و قلی زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ