به گزارش "ورزش سه"، کایسدو صبح روز گذشته پس از 10 ساعت پرواز از مکزیک به مادرید رسید و چندین رسانه و نماینده‌ای از باشگاه رئال مادرید در فرودگاه منتظر او بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا کنون بارسلونا هر بار در ال‌کلاسیکوی دوستانه آمریکا موفق به پیروزی بر رئال شده فصل بعدی قهرمان لالیگا شده است. آیا فصل آینده هم جام قهرمانی لالیگا به بارسا تعلق می‌گیرد؟
فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، در بازی شب گذشته برابر رئال مادرید هم به زمین نرفت تا یک قدمی به جدایی نزدیک‌تر شده باشد.
هواپیمای بارسلونا و رئال مادرید در فاصله 15 دقیقه ای از یکدیگر در فرودگاه لس آنجلس فرود آمد تا برای ساعاتی بازیکنان و اعضای دو تیم در یک مکان مستقر شوند.
رئال سوسیداد با نتیجه 2-0 از سد رئال مادرید گذشت تا بارسلونا آماده برپایی جشن قهرمانی لالیگا شود.
ادگار گونزالز در عرض 10 دقیقه 2 کارت زرد مقابل بارسلونا گرفت و اخراج شد تا نیمکت نیشنان رئال بتیس نوکمپ را بهم بریزند.
دولت محلی کاتالونیا(جنرالیتات) رسما از باشگاه رئال مادرید خواست تا ویدیوی جنجالی علیه باشگاه بارسلونا را حذف کند.
هضم شکست برابر رئال مادرید برای ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، دشوار بوده و او تا طلوع آفتاب مشغول تماشای دوباره این بازی بوده است.
تیم فوتبال رئال مادرید در یکی از آرام ترین روزهای ابن فصل توانست به سادگی از سد لیورپول بگذرد تا خودش را آماده دیدار برگشت مقابل بارسلونا کند.
چهار بازیکن بارسلونا فردا در بازی سنگین برابر بیلبائو باید مراقب باشند تا کارت زرد نگیرند چون در این صورت از بازی برابر رئال مادرید محروم خواهند شد.
یک عضور از باشگاه رئال مادرید برای اولین بار در مورد پرونده رشوه دهی بارسلونا به نگریرا اظهار نظر کرد.
بارسلونا با پیروزی دو بر صفر مقابل کادیز، فاصله خود با رئال مادرید را به 8 امتیاز افزایش داد تا نشان دهد مصمم به فتح لالیگاست.
رئال مادرید با فتح جام باشگاه‌های جهان تنها یک جام تا رسیدن به افتخار شماره 100 تاریخ خود فاصله دارد ولی در این راه رقیب سرسختی به نام بارسلونا را پیش رو دارد.
رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس قصد دارند بار دیگر پروژه سوپرلیگ را از سر بگیرند.
رئال مادرید شب گذشته در برنابئو برابر سوسیداد با تساوی بدون گل متوقف شد تا بیش از همه بارسلونا را خوشحال کند. روزنامه‌های چاپ بارسلونا مطابق انتظار این تساوی را جشن گرفتند.
بارسلونا بعد از جدایی لیونل مسی هیچ جامی کسب نکرده بود تا اینکه امشب با شکست رئال، فاتح سوپرجام اسپانیا شد.
در آستانه فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال مادرید و بارسلونا، کریستیانو رونالدو در شهر ریاض در تمرین رئال حضور یافت تا از نزدیک شاهد تلاش هم‌تیمی‌های سابقش باشد.
عثمان دمبله بال فرانسوی بارسلونا گل سه امتیازی تیمش در این بازی را در دقیقه 22 به ثمر رساند تا تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس 41 امتیازی شود و حاشیه امنیتش در صدر جدول رده‌بندی لالیگا را به سه امتیاز افزایش دهد.
بارسلونا روز گذشته در نوکمپ برابر اسپانیول غافلگیر شد و با از دست دادن دو امتیاز حساس، از لحاظ امتیازی با رئال برابر شد تا ژاوی بسیار عصبانی شود.
نیمار در بارسلونا هم روزهای خوبی را تجربه کرد اما او تصمیم گرفت که راهی پاری سن ژرمن شود. او با قراردادی تا ۲۰۲۲ و به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو راهی تیم پاریسی شد. او قراردادش را تمدید کرده است و با پاری سن ژرمن تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نهایت تلاشش را می‌کند تا امروز با بهترین ترکیب ممکن برابر رئال مادرید قرار بگیرد.
فرلان مندی، مدافع کناری رئال مادرید، مدعی شد آنها روز یکشنبه در مقابل مصاف بارسلونا با تمام توان بازی می کنند.
نه تیبو کورتوا و نه آنتونیو رودیگر نتوانستند امروز در تمرین گروهی رئال حاضر شوند تا به احتمال زیاد شانس بازی برابر بارسا را از دست بدهند. فردا همه چیز مشخص می شود.
آنسو فاتی، مهاجم بارسلونا، شب گذشته با حضور در میدان برابر رئال سوسیداد، نتیجه این بازی را تغییر داد تا بازگشتی قدرتمندانه داشته باشد.
ژول کُنده تنها در صورتی می تواند مجوز بازی برابر رئال سوسیداد را کسب کند که تا یکشنبه، حداقل دو بازیکن از بارسلونا بروند. ژاوی به شدت نگران این موضوع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ