مدرن دیپلماسی جهت پاسخ به این پرسش، استدلال اصلی خود را به توجه به مولفه "تاریخ" قرار می‌دهد و بر این باور است که این گزاره، پیش بینی روندِ کلی آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد را تا حد زیادی تسهیل می‌کند. پیش بینی در علم سیاست کار سختی است و سخت‌تر از آن، پیش بینی رفتار یک دولت نظیر ایران است که به دلیل رویه‌های غرب و متحدان آن، شدیدا نسبت به تحرکات بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با محوریت تضعیف منافع خود بدبین است. با این حال، تاریخ و سابقه معادله اتمی ایران تا حد زیادی نشان دهنده شکنندگیِ ماهیت هرگونه توافقی است که میان تهران و غرب به امضا برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پایان دوران حرفه‌ای یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ را می‌توان پایان یک عصر توصیف کرد.
بدیهی است داوطلبان می‌توانند با مراجعه به مراکز مجری برگزاری آزمون نسبت به دریافت هزینه آزمون و یا انتخاب تاریخ جدید اقدام نمایند.
قصد داریم شما را با ۱۰ جانور بسیار عجیب دوران پیش از تاریخ آشنا کنیم که سازگاری‌های باورنکردنی با طبیعت پیدا کرده و قابلیت‌ها و ظواهر بسیار خاصی داشتند.
امیرحسین حسین‌زاده تنها به دلیل دو ماه اختلاف با تاریخ مورد نظر فدراسیون برای سهمیه امید، در لیست بزرگسال قرار خواهد داشت.
باشگاه منچستریونایتد در آستانه خرید آندره اونانا است تا او را به عنوان یکی از پنج دروازه‌بان گران‌قیمت تاریخ تبدیل کند.
سرزدن در فوتبال همیشه مورد تجزیه و تحلیل علم پزشکی قرار گرفته و سلامتی بازیکنان سرزن تحلیل شده است.
دادگاه لیژ حکم خود را در مورد پرونده سفيان كيين، هافبک لوون بلژیک، را یک سانحه رانندگی بسیار عجیب را مرتکب شده بود را 10 روز بعد صادر می کند.
هولگر رون اعتراف کرد که طرفدار بحث بهترین تنیسور تاریخ نیست.
تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی که از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده بود، مورد تأیید اتحادیه جهانی کشتی نیز قرار گرفت.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم، گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است؛ مثلا انتقال اسدالله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم، ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
ستایشی درباره تبادل زندانیان با کشورهای دیگر و اینکه آیا تبادل جدیدی داریم؟ گفت: استرداد مجرمان منطبق با موازین قانونی و توافقات کشورها در رابطه با انتقال محکومان است. برای مثال انتقال اسد الله اسدی موکول به قوانین مجلس بلژیک و ایران بود و همچنان تاکید می‌کنم که ارتکاب هرگونه خطا و انتساب جرم به اسد الله اسدی را محکوم می‌کنیم ولی او با توجه به قوانین به کشور منتقل شدند.
چال گونه بسیار محبوب بود و تصور می‌شد برای کسانی هم که به طور طبیعی چال گونه ندارند، راهی برای برخورداری از آن وجود دارد. در سال ۱۹۶۳ ایزابلا گیلبرت دستگاه چال گونه ساز را اختراع کرد که از یک فنر و دو گلوله تشکیل شده بود که به گونه‌ها فشار می‌آوردند. این دستگاه البته بی فایده بود.
شایعات نقل و انتقال در مورد بازیکنان بزرگ دو تیم استقلال و پرسپولیس به تیم های رقیب همیشه بوده است
زلاتان ابراهیموویچ عنوان مسن‌ترین کاپیتان تاریخ میلان را از آن خود کرد.
یوسف بخشی زاده می‌گوید ماندن در صدر جدول برای مس سونگون کار مهمی است.
بسیاری از دارو‌ها را در مکان نامناسبی نگهداری می‌کنیم، از تاریخ انقضا چشم پوشی می‌کنیم و به طور کلی فکر می‌کنیم که همه کار‌های ایمن را انجام داده ایم. در حالی که ممکن است این طور نباشد.
بحث درباره گرانقیمت‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال همیشه وجود داشته و پرداخت چنین قیمت‌هایی موافقان و مخالفان خودش را داشته است.
تا قبل از جام جهانی حتی در مورد دعوت از انزو فرناندز به جام جهانی هم تردید وجود داشت ولی حالا ما با یک ستاره بزرگ آرژانتینی روبرو هستیم.
کارشناسان شبکه اسکای اسپورتس نظرات جالبی در مورد برندگان و بازندگان جام جهانی 2022 داشتند.
لحظه امیدوار کننده‌ای در تاریخ روسیه با رهبر سابق شوروی درگذشت. بسیاری از هموطنان گورباچف از آزادی‌های جدیدی که او اعطا کرده بود قدردانی می‌کردند. با این وجود، بسیاری دیگر او را مقصر هرج و مرج اقتصادی و فروپاشی امپراتوری شوروی می‌دانستند. او دوست داشت به شوخی بگوید که «صف کسانی که می‌خواستند گورباچف را به قتل برسانند طولانی‌تر از صف خرید ودکا بود».
رئال مادرید در سال 2018 پیشنهاد هنگفت برای خرید مائورو ایکاردی ارائه داد که مورد توجه باشگاه اینتر قرار نگرفت.
در میان تلاقی بیرحمانه شوک‌های امروزی جهان شاهد شکست پکس امریکانا (اصطلاحی در مورد مفهوم صلح نسبی در نیمکره غربی و سپس در جهان در نتیجه برتری قدرت ایالات متحده امریکا که از میانه قرن بیستم آغاز شده است) است که بیش از ۷۰ سال پس از جنگ جهانی دوم زیربنای امور جهانی بود. آغاز دوره‌ای از بحران‌های جهانی غیرقابل برگشت و بالقوه غیرقابل کنترل محتمل است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ