رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسناد جالب و قابل توجهی از دلایل عدم صدور مجوز حرفه ای باشگاه استقلال و حذف این تیم از آسیا منتشر شده است.
گزارش بازی پرسپولیس و استقلال از سوی یک مجری عرب زبان سوژه فضای مجازی شده است. /اصلاحات نیوز
بعد از 10 سال بایرن مونیخ در آستانه از دست دادن جام بوندسلیگا قرار گرفته است.
سایت بوندسلیگا گزارش جالبی درباره لورکوزن منتشر کرده که در بخشی از آن توضیحات جالبی درباره ستاره ایرانی این تیم داده است.
در این گزارش تصاویر کمتر دیده شده از تهران قدیم را برای شما کاربران قرارد داده ایم که دیدن آن خالی از لطف نیست.
مارکا در یک نظرسنجی جالب خواسته بود تا خوانندگانش بهترین‌های هر پست را انتخاب کنند و امروز بهترین تیم دنیا در این نظرسنجی را معرفی کرد.
در یک بازی فوتبال در لیگ دو فوتبال ایران داور با نشان دادن کارت قرمز به دو بازیکن باعث درگیری و دعوا شد به طوری که تماشاچیان هم وارد زمین بازی شدند.
انریکز نگریرا در تحلیل داوری خود از برتری 6-1 تاریخی بارسا برابر پی‌اس‌جی به دو اشتباه داور به سود بارسا اشاره کرده بود.
هادی عامل: هرچی مدال طلای کشتی داریم مسابقه‌اش را من گزارش کردم!
گزارشگر سرشناس فوتبال کشورمان در حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان باز هم یکی از جملات جالب خودش را در تلویزیون به زبان آورد.
گزارش جالب و سریع و تند جواد خیابانی در دیدار هوادار و پرسپولیس را ببینید.
یک نشریه آلمانی به تمجید از سردار آزمون پرداخت و او را به ققنوسی تشبیه کرد که از خاکستر بلند شده است. در این گزارش عنوان شده که کار بازیکن تیم ملی ایران قبل از این تمام شده بود!
انتشار ویدیویی از گزارش جالب گزارشگر بازی سپاهان و هوادار خبرساز شد.
یک رسانه ایتالیایی نوشت: پرسپولیس که پیراهنش از آرسنال الهام گرفته شده و محبوب‌ترین باشگاه فوتبال در آسیا محسوب می‌شود، ابتدا برای فعالیت در رشته بولینگ تاسیس شد.
امیر قلعه‌نویی و مجتبی حسینی دوستان خوب و رقبایی جدی هستند. بازی امروز باید جالب و تاکتیکی از آب در بیاید.
روزنامه اتلتیک در گزارش جالبی، به وضعیت ظاهری سرمربیان تیم های حاضر در جام جهانی پرداخته است.
جواد خیابانی که قرار است دیدار حساس ایران مقابل آمریکا را گزارش کند، وعده‌ای جالب در خصوص این جدال داد.
روزنامه‌های منتقد که امروز تعدادشان از انگشتان دو دست هم بیشتر نیست، در این یکسالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، بابت هر خبر و گزارش منتشر شده‌ای که به مذاق دولت خوش نمی‌آمده، تکذیبیه دریافت کرده‌اند؛ گاهی در طول یک هفته، ده تکذیبیه در پاسخ به گزارش اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی یک روزنامه ارسال شده و جالب اینکه در متن آنچه به عنوان تکذیبیه به دفتر روزنامه می‌رسد، هیچ جمله‌ای در رد گزارش و خبر رسانه به چشم نمی‌خورد، چون باز هم پای کم‌سوادی و نافهمی نویسنده و امضا‌کننده و ارسال‌کننده تکذیبیه در میان است.
ساکرنت ارزیابی کرد که بازگشت کارلوس کی‌روش شانس ایران را برای صعود به دور دوم جام جهانی افزایش دهد.
روزنامه الخلیج امارات در گزارشی به ستایش از عملکرد فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء پرداخت و تیتر جالبی را برای این مربی ایرانی انتخاب کرد. این روزنامه، فرهاد مجیدی را «پاشا» خواند.
باشگاه بارسلونا از فصل جاری بندی در قرارداد بازیکنان جدیدش گنجانده است که بر اساس آن، بازیکن در صورت مصدومیت های متوالی، دیگر پاداش دریافت نخواهند کرد.
کاسمیرو از مسئولان باشگاه منچستریونایتد اطلاعات تمام داوران لیگ برتر را درخواست کرده و دوست دارد در لیگ برتر نیز مثل لالیگا کارت قرمز نگیرد.
ستاره والیبال ایران در بین ۵ بازیکن آینده دار دنیا قرار گرفته است.
شرایط و درگیری‌های به وجود آمده در تیم ملی ایران در ماه‌های اخیر توجه رسانه‌های خارجی را به خود جلب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ