منابع فلسطینی بامداد امروز سه شنبه از یورش نظامیان صهیونیست به منطقه قدیمی شهر نابلس در کرانه باختری خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سودانی از تداوم درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان خبر دادند.
منابع سودانی از درگیری شدید میان نیروهای ارتش و پشتیبانی سریع در خارطوم و جنوب دارفور خبر دادند.
تنها 24 ساعت پس از استقبال ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع از تلاش‌های میانجیگرانه مصر در زمینه آتش‌بس، درگیری‌های شدید میان دو طرف به ویژه در منطقه خارطوم بحری مجددا از سرگرفته شد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جنین اینبار به نابلس یورش برده اند و نبرد سنگینی میان مبارزان فلسطینی و اشغالگران جریان دارد.
خبرگزاری آماج نیوز نیز به نقل از منابع محلی گزارش داده که «درگیری شدید میان مرزبانان ایرانی و طالبان در روستای مامکی، ولسوالی کنگ جریان دارد. این خبرگزاری همچنین مدعی شده است که موشک‌های ایران حتی به شهر زرنج نیز اصابت کرده است. این ادعا توسط مرزبانی ایران تکذیب شد.
منابع محلی در نیمروز، از وقوع درگیری میان نیرو‌های طالبان و مرزبانان ایرانی در شهرستان کنگ استان نیمروز در مرز میان افغانستان و ایران، خبر داده‌اند. این درگیری روز شنبه ششم خرداد ماه، حوالی ظهر به وقت محلی آغاز شده و کماکان ادامه دارد. منابع رسمی از هر دو طرف تا این لحظه این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.
منابع خبری از قطع برنامه های تلویزیون دولتی سودان به علت درگیری های شدید میان نیروهای دو ژنرال خبر دادند.
منابع خبری از درگیری‌های سنگین در خارطوم (پایتخت سودان)، میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان خبر می‌دهند.
رسانه‌ها از تبادل‌آتش شدید میان نیروهای مرزی جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان و کشته شدن نفر از طرفین در درگیری های امروز خبر می‌دهند.
رسانه‌ها از تبادل‌آتش شدید میان نیروهای مرزی جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان و کشته شدن ۷ نفر از طرفین در درگیری های امروز خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اریحا در کرانه باختری و درگیری شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی خبر می دهند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اریحا در کرانه باختری و درگیری شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی خبر می دهند.
منابع سوری از حمله تروریستهای جبهه النصره به مواضع ارتش سوریه در حومه غربی حلب خبر دادند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین و درگیری مسلحانه شدید میان آنها و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
در جریان برگزاری رقابت های کشتی آزاد قهرمانی استان لرستان، درگیری شدیدی میان طرفداران رخ داد که در نتیجه آن چند نفر زخمی شدند.
در دیدار حساس میان زنیت و اسپارتاک مسکو، 6 بازیکن از این 2 تیم با کارت قرمز روبرو شدند.
منابع فلسطینی صبح امروز دوشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری و درگیری مسلحانه شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت خبر می دهند.
رسانه ها از وقوع درگیری شدید میان نیروهای طالبان و نظامیان پاکستانی در یکی از مناطق مرزی در مجاورت ولایت پکتیا در افغانستان خبر می دهند.
منابع فلسطینی از درگیری های شدید مسلحانه میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت در منطقه دیر الحطب در شرق نابلس خبر می دهند که تاکنون با شهادت یک فلسطینی همراه شده است.
منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که توپخانه و پهپاد آذربایجان سایت‌هایی را در واردنیس، گوریس، سوتک و جرموک در شرق ارمنستان هدف قرار داده اند.
برخلاف تصور عموم، ساپینتو در پایان نیمه اول، با جواد منافی مربی نساجی وارد درگیری شدید لفظی شده بود.
به دنبال وقوع درگیری های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست ها در کرانه باختری ۷ فلسطینی به شدت مجروح شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ