باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی مجوز حرفه‌ای را دریافت کرد و برای حضور در لیگ قهرمانان معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه در پی هتک حرمت قرآن کریم در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای عدم تکرار و جلوگیری از این پدیده موهن شد.
سخنگوی سازمان ملل از ارسال نامه «آنتونیو گوترش» دبیرکل این سازمان برای رئیس‌جمهور روسیه به منظور حفظ توافق غلات خبر داد.
دبیر کل سازمان ملل با اشاره به دریافت نامه آیت الله سیستانی درباره حادثه قرآن سوزی در سوئد اعلام کرد: پیام  آیت‌الله العظمی سیستانی را دریافت کردم و از تلاش‌های ایشان کمال تشکر را دارم.
در پی هتک حرمت نسخه‌ای از قرآن کریم در سوئد که با مجوز پلیس این کشور رخ داد، دفتر حضرت آیت الله العظمی سید علی سیستانی نامه‌ای به آنتونیو گوترش فرستاد.
مرجع عالیقدر شیعیان در عراق با ارسال نامه‌ای به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل درخصوص حادثه آتش زدن قرآن در سوئد اعلام کرد صدور چنین مجوزهایی شرم‌آوری مغایر با روح آزادی بیان است.
دبیرکل حزب موتلفه درباره نامه به رئیس جمهور درباره عملکرد وزیری که ناکارآمد بود توضیح داد.
تبریز- مدارک ثبت نام باشگاه تراکتور در مسابقات آسیایی با امضای دبیر کل فدراسیون فوتبال به AFC ارسال شد.
باشگاه نساجی 24 ساعت پس از ارسال نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال، دریافت لایسنس حرفه‌ای را تائید کرد.
دبیرکل فدراسیون بین المللی ورزش‌های دانشگاهی در نامه‌ای به رئیس فدراسیون جهانی فیتنس و پرورش اندام اعلام کرد مسابقات پرورش اندام دانشجویان جهان کاملا منطبق بر استراتژی‌های FISU برگزار می‌شود.
در نامه نماینده دائم کشورمان به رئیس دوره‌ای شورای امنیت تأکید شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد باید مسؤولیت خود بر اساس منشور را انجام دهد و اظهارات جنگ طلبانه مقامات رژیم صهیونیستی را محکوم و از این رژیم بخواهد که قوانین بین‌المللی را رعایت کند و به برنامه‌های خطرناک و فعالیت‌های مخرب خود در منطقه پایان دهد.
رئیس عالی فدراسیون های عضو فیفا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ضمن تبریک دبیرکلی هدایت ممبینی برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.
افشین بدیعی دبیرکل ایرانی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا طی نامه ای به رئیس این کنفدراسیون اعلام استعفا کرد.
از روز گذشته تصویر نامه‌ای مجعول منتسب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در فضای مجازی در حال بازنشر است و به شدت از سوی اکانت‌های ضدایرانی به اصطلاح وایرال شده است.
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل می گوید توافق نامه صادرات غلات میان روسیه و اوکراین در کاهش قیمت مواد غذایی و به تبع آن جلوگیری از فقر شدید شماری زیادی تاثیر داشته است.
روسیه با ارسال نامه‌ای از دبیرکل سازمان ملل خواسته است تا از تحرکات اوکراین برای استفاده از بمب کثیف جلوگیری کند.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل درباره نامه تروئیکای اروپایی درخصوص پهپاد‌های ایران گفت: این نامه را دریافت کرده‌ایم، اما من نمی‌توانم بیش از این اطلاعاتی ارائه دهم و تنها باید بگویم که ما هر آنچه از سوی کشور‌های عضو سازمان مطرح می‌شود را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.
رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل نوشت: از موضع‌گیری شما و نهادهای سازمان ملل درباره مرگ خانم مهسا امینی مطلع شدم و از اینکه قضاوت زودهنگام و غیرعادلانه‌ای درباره کشورم شده است، متاسفم.
دبیر کل کمیته ملی المپیک به تشریح اتفاقات رخ داده پیرامون این کمیته پس از روی کار آمدن تیم مدیریتی جدید پرداخت.
دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی روند برگزاری انتخابات و موضوع بررسی صلاحیت نامزدها را تشریح کرد.
با اعلام کامرانی‌فر، فدراسیون فوتبال نامه فیفا در خصوص نگرانی بابت دخالت خارج از فدراسیون در روند انتخابات را پاسخ داده است.
ساعتی پس از نامه کامرانی‌فر مبنی بر تغییر نام استقلال ملاثانی، باشگاه پرسپولیس قصد دارد اعتراض رسمی خود را در این باره نشان دهد.
رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین،تاکید کردند: شما ثابت کردید که هر بخش از مجموعه‌ی مقاومت، به‌تنهایی هم می‌تواند بینی دشمن را به خاک بساید.
قیمت نفت برنت پس از سقوط شدیدی که روز گذشته در واکنش به تصمیم اوپک پلاس داشت، ابتدای معاملات روز جمعه را با افزایش آغاز کرد.
دبیرکل فدراسیون به جای دعوت از دو باشگاه پیکان و نصر فردیس کرج به عنوان دو تیم برتر لیگ فصل اخیر فوتسال بانوان، نام سایپا و پالایش نفت دو تیم برتر پارسال را به مجمع دعوت کرده!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ