باشگاه نساجی 24 ساعت پس از ارسال نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال، دریافت لایسنس حرفه‌ای را تائید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹.۷ درصد از عرصه‌های ملی، قریب به ۱۳۳ میلیون هکتار از پهنه‌های ملی کشور حدنگاری و منتج به صدور سند شده است.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون گفت: در دولت سیزدهم برای نزدیک به ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی این صندوق ضمانت نامه صادر شد که نسبت به قبل رشد ۵۹ درصدی را تجربه کرد.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک رفاه کارگران برگزار و صورت‌های مالی این بانک به تایید و تصویب مجمع رسید.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی گفت: با ۴۸ درصد رشد در حوزه تولید ناوگان باری در دولت سیزدهم توانستیم اقدامات مهمی انجام دهیم و فروش بلیت‌های ترکیبی قطار کربلا از یک‌شنبه ۱۰ صبح آغاز می‌شود.
نکونام درباره رشد کیفی بازیکنان استقلال افزود: بازیکنانی که در استقلال بازی می‌کنند با کیفیت هستند و قطعا بهترین کیفیت را دارند. قطعا بازیکن بزرگ برای باشگاه بزرگ است. بازیکنان شاید در برهه‌ای اشتباهاتی داشته‌اند اما آنها بهترین‌اند و کیفیت واقعی را نشان می‌دهند. من کاری نکردم و این عملکرد حاصل توانایی خودشان است.
رقم تلفات در تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۴ درصد بیشتر شده است.
رقم تلفات در تصادفات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲.۴ درصد بیشتر شده است.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: رشد استان در گروی توسعه بخش کشاورزی است و در همین راستا باید از تبخیر آب جلوگیری شود.
آبیاری منظم و مناسب برای رشد سالم گیاهان بسیار مهم است. برای هر گونه گیاه، میزان آبیاری متفاوت است. برخی گیاهان به خاک مرطوب نیاز دارند و برخی دیگر نیاز به خاک خشک‌تر دارند. اطمینان حاصل کنید که زمین گیاهان رطوبت کافی داشته باشد، اما از آبیاری بیش از حد هم خودداری کنید. آبیاری مناسب یکی از عوامل حیاتی برای رشد انفجاری گیاهان است.
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا ضمن بیان اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد رشد ۱۰۰ درصدی صادرات به آفریقا بودیم، راه های توسعه تجارت با این قاره را تشریح کرد.
آیتم‌های دیگری از جمله دراختیارداشتن بازیکنان یا سطح تأثیرگذاری و میزان رشد در سال‌های اخیر هم باید ارزیابی شود. وقتی چنین باشد، پای باشگاه‌های ایرانی هم به میان می‌آید و آن‌ها در جمع بهترین‌های آسیا قرار می‌گیرند. این شاخصه‌ها دقیقا مواردی است که مورد تحقیق برای مرجع آماری موثق «اوپتا پاور» شده است تا از این حیث به معرفی ۱۰ تیم برتر باشگاهی در آسیا بپردازد. به طرز ناباورانه‌ای، در این تحقیق سه تیم ایرانی در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گرفته‌اند: پرسپولیس، استقلال و سپاهان.
انتشار اخبار قطعی شدن فروش باشگاه منچستریونایتد به شیخ جاسم بن حامد آل ثانی باعث رشد صعودی سهام این باشگاه شد.
۷ ماهش بود که از میله آویزان می‌شد. ۱۳ ماهش بود که پایش را ۱۸۰ درجه باز می‌کرد. تقریبا ۳ سالش بود که در برنامه «اعجوبه‌ها»‌ی کشور چین شرکت کرد و با اجرای حرکات نمایشی لقب کودک شگفت‌انگیز را گرفت؛ از باشگاه لیورپول سر در آورد و یک چهره رسانه‌ای مطرح شد؛ اما حالا ۱۰ ساله است و باشگاه «سپاهان» اصفهان از توقف صفحات رشد آرات حسینی خبر داده است!
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: با وجود رشد هشت درصدی تجارت ایران و قاره و آفریقا در ۱۱ ماهه امسال، صادرات ایران به کشورهای غرب آفریقا کاهش ۳۴ درصدی را شاهد بوده است.
تعداد زیادی از ستاره های لیگ برتر و لیگ یک عضو باشگاهی بودند که اسم سابقش برای همیشه به تاریخ پیوسته است.
سخنگوی باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: ۲.۴ میلیون تن کالا به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار به آفریقا صادرات داشتیم که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۹ درصدی در وزن و ۱۹ درصدی در ارزش داشته است.
شیاطین سرخ با فاصله یک میلیارد پوندی نسبت به لیورپول، باارزش‌ترین باشگاه لیگ برتر انگلیس هستند.
طبق اعلام نشریه «الشرق» از زمان انتقال رونالدو به النصر دنبال کننده‌های فضای مجازی این باشگاه عربستانی در توئیتر، یوتیوب، اینستاگرام و ... رشد چشمگیری داشته است.
مارکوس آلونسو از کودکی هوادار بارسا بود ولی در باشگاه رئال مادرید بود که رشد کرد. او گفت که با اکراه در تست رئال شرکت کرده بود.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می‌گوید برای ادامه روند رو به رشد این تیم، برنامه و اردوهای خوبی برای اعضای تیم در نظر گرفته خواهد شد.
حرف من این است که تحت قرارداد باشگاه فولادم و باشگاه فولاد به من کمک کرده است تا رشد کنم و نسبت به این باشگاه عرق دارم.
شیراز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: اراده دستگاه‌های دولتی و در راس آن استانداری فارس، تلاش برای احیای باشگاه برق شیراز و کمک به رشد آن تا نقطه اوج است.
اهواز- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: داور سرعت بازی را گرفت و با سابقه‌ای که وجود داشت، این حساسیت‌ها را ایجاد کرد.
پل اینس، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است کریستیانو رونالدو در روند بازسازی این باشگاه اختلال ایجاد می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ