سید محمد موسوی دور از انتظار ترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید سیروس پورموسوی امیدوار است تا دو بازیکن باتجربه تیمش بتوانند با بازگشت به روزهای اوج، عصای دستش شوند.
سید جلال حسینی، کاپیتان باتجربه سرخپوشان، در انتطار بازگشت هم‌قطار قدیمی‌اش، کریم باقری، به تمرینات پرسپولیس است.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ،رئیس جمهور صبح امروز جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ پس از بازگشت از سفر به آفریقا مورد استقبال رسمی قرار گرفت.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: درسی که از بازی مقابل ایتالیا گرفتیم در آینده به تیم کمک خواهد کرد.
آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور، پس از سفر ۵ روزه به کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا، عصر جمعه به تهران بازگشت.
آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور، پس از سفر ۵ روزه به کشورهای ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا، عصر جمعه به تهران بازگشت.
منابع رسانه‌ای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را به معنای شکست محاصره سنگین واشنگتن علیه دمشق و بی‌توجهی اعراب به سیاست منطقه‌ای کاخ سفیدو کاهش نفوذ آمریکا در میان کشورهای عربی منطقه دانستند.
سید محمد موسوی با فراموشی اتفاقات سال گذشته با انگیزه های زیادی در تمرینات تیم ملی حاضر است.
حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی که پدرشان لقب علم الهدی را برای وی برگزید، همان کودک خردسالی است که در دهه هفتاد شگفت‌انگیز‌ترین کودک دنیا در عرصه حفظ قرآن شد. وی متولد سال۱۳۶۹ است و از سال ۱۳۷۹ وارد حوزه شد.
با حذف استقلال، حالا یک سهمیه مستقیم فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا به تیم دیگری اختصاص خواهد یافت.
سرمربی آلومینیوم در بازگشت به کرمان خاطرات دوران خوش خود همراه مس را مرور کرد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز (پنجشنبه) پی از بازگشت از سفر به چین در فرودگاه مهرآباد در رابطه با دستاوردهای این سفر توضیحاتی ارائه داد.
سید محمد خاتمی در پیامی بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با ارایه پیشنهادهایی برای بهبود شرایط کشور تاکید کرد که سودای بازگشت به قدرت را ندارد.
استقلال همان طور که آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر را برگزار کرد، برگزار کننده آخرین بازی از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی خواهد بود.
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: در جلسات دادگاه متهمان صراحتا نحوه شهادت سید روح‌الله عجمیان را تشریح و به نقش خود در این جنایت اعتراف کردند. همچنین تصاویر و اسناد مرتبط با این واقعه نیز در دادگاه به نمایش در آمد.
درنامه انجمن علمی روان‌پزشکان ایران خطاب به سید ابراهیم رئیسی، دکتر مجید صادقی رئیس انجمن علمی روان‌پزشکان ایران با تاکید بر این که «شاهد فراز و فرود دسترسی مردم به دارو‌هایی هستیم که قطع مصرف آن‌ها و حتی تغییر ناگزیر یکی از آن‌ها ممکن است تبعاتی بسیار ناگوار داشته باشد» یادآور شده که «در این شرایط، روان‌پزشکان ایران هر روزه با مراجعانی روبه‌رو هستند که به دلیل تهی شدن بازار از داروی مصرفی آن‌ها یا ناکافی بودن دارویی که داروخانه به آن‌ها تحویل می‌دهد، در خطر بازگشت علایم شدید بیماری هستند».
دو ملی‌پوش فوتبال ایران بدون سوال چالشی نشست خبری را به پایان رساندند.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از مرمت و ساماندهی میدان سید اسماعیل در بازار بزرگ تهران خبر داد.
سید محمد موسوی در گفت و گوی کوتاه با ورزش سه حضور خود در تیم مشهدی را تایید کرد.
اعلام کناره‌گیری دائمی مقتدی صدر از فعالیت‌ سیاسی که دیروز –دوشنبه- در واکنش به صدور بیانیه آیت‌الله سید کاظم حائری، از مراجع تقلید برای کناره‌گیری از مرجعیت صورت گرفت، صحنه سیاسی عراق را  در شوک و بحرانی بزرگ فرو برده است.
اعلام کناره‌گیری دائمی مقتدی صدر از فعالیت‌ سیاسی که دیروز –دوشنبه- در واکنش به صدور بیانیه آیت‌الله سید کاظم حائری، از مراجع تقلید برای کناره‌گیری از مرجعیت صورت گرفت، صحنه سیاسی عراق را  در شوک و بحرانی بزرگ فرو برده است.
در بازی هفته نخست و در پیکار با سپاهان اتفاقات نه برای استقلال خوب پیش رفت و نه سید حسین حسینی که بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو دارد.
«گفت‌و‌گوی میان العامری و الصدر شاید طی دو روز آینده انجام شود».
پس از اینکه مدت‌ها برخی جناح‌های سیاسی کشور در منتهی‌الیه جدایی و موضع‌گیری نسبت به یکدیگر قرار داشتند و فضای سیاسی همراه خط و نشان کشیدن‌های تند و تیز بود، در این نشست شاهد بودیم سعید قاسمی (فردی که به تند زبانی و بیان مواضع صریح و رک و حتی خلاف عرف مشهور است) در کنار سید حسن خمینی ـ که در گذشته انتقاداتی را نسبت به وی بیان کرده بود ـ در حسینیه جماران حاضر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ