در جدیدترین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، خودرو شاهین متعلق به شرکت خودروسازی سایپا در بورس پذیرش شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اطلاعیه تصمیم‌گیری هیئت پذیرش در خصوص تداوم پذیرش سهام شرکت ایران خودرو و شرکت ایرانی تولید اتومبیل (سایپا) با توجه به شمولیت ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت منتشر شد.
میراحمدی گفت: سفر با خودروی شخصی به عراق در ایام اربعین منتفی است؛ زیرا عراق می‌گوید وضعیت جاده‌هایش مناسب نیست و شرایط پذیرش خودرو‌ها را ندارد البته دوستان عراقی در حال توسعه جاده‌های مرزی خود هستند.
امروز مطالبی همچون واکنش مجید عشقی به ریزش‌های اخیر بورسٰ نرخ اسکناس و حواله دلار و یورو ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، قیمت این خودرو ۵۵۵ میلیون تومان شد، پیش بینی بورس امروز، سهام یک بانک در بازار فرابورس ایران پذیرش شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با توجه به اهمیت بالای تولید خودروی با کیفیت و ایمنی بالا و توجه به حفظ جان سرنشینان، تاییدیه کیفی قطعات توسط شرکت ایتراک با دقت و حساسیت بالا و بدون هرگونه سفارش پذیری انجام شود.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از تغییر نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی از ابتدای سال ۱۴۰۲ در مراکز معاینه فنی خودرو خبر داد.
امروز مطالبی همچون خودروی ۵۰۰ میلیونی در بازار، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، بهترین سرمایه گذاری در تعطیلات سال ۱۴۰۲ چیست؟، خبری مهم برای سهامداران کگل، پذیره نویسی صندوق طلای بازار سرمایه تا چه زمانی ادامه دارد؟، مجمع سشمال ۱۴۰۱ | برنامه‌های آینده شرکت چیست؟، خبر مهم برای گروه بانکی | نرخ تسعیر ارز مشخص شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس سازمان بورس گفت: عرضه خودروهایی که از قبل پذیرش شده اند در بورس تداوم خواهد شد و از این به بعد عرضه ها منظم خواهد شد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی با بیان این‌که مراکز معاینه فنی شهر تهران ظرفیت پذیرش سالانه دو میلیون و ۶۰۰ دستگاه خودرو را دارد، گفت: مرکز معاینه فنی آزادی با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شد.
مجید عشقی در نامه ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص تعیین تکلیف ادامه پذیرش و عرضه خودروهای جدید در بورس کالا، وزیر اقتصاد موضوع را در دستور کار شورای عالی بورس قرار خواهد داد.
مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در روز زن یک خط ویژه ارائه خدمات معاینه فنی به مراجعه کنندگان بانو در ۴ مراکز معاینه فنی اختصاص یافته و این خودروها خارج از نوبت پذیرش می‌شوند.
بورس کالای ایران از پذیرش ۲۱هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی از سوی شرکت‌های چانگان و کیا خبر داد.
بورس کالای ایران از پذیرش ۲۱هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی از سوی شرکت‌های چانگان و کیا خبر داد.
صبح امروز در جلسه هیات پذیرش بورس کالای ایران ۱۹هزار دستگاه از محصولات چانگان از سوی خودروسازی سایپا و ۲هزار و ۱۴۰دستگاه از محصولات کیا از سوی شرکت کوشا خودرو نگین، به عنوان نخستین خودروهای وارداتی در بورس کالا پذیرش شدند؛ همچنین محصولات گروه «دنا» از سوی شرکت ایران خودرو برای عرضه در بورس کالا پذیرش شد.
بورس کالای ایران از پذیرش روغن ضایعاتی، شایعات کارتن، ضایعات فلزی وچرخ خودرو ضایعاتی، بشکه خالی، میل لنگ تیبا، نخ فیلامنتی، شیرفرادما، پروفیل فولادی متعلق به ۹شرکت در بازار فرعی خبر داد.
معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران گفت: هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالای بورس کالای ایران با انتشار اوراق سلف موازی استاندارد خودروی وانت کارا موافقت کرد.
امیدنامه پذیرش دو خودروی سواری پژو ۲۰۷ و تارا تولیدی شرکت ایران خودرو در سایت رسمی بورس کالای ایران قرار گرفت.
سردار رحیمی: این افراد ابتدا با همان خودروی پروفسور فرهود او را به مرزن آباد برده و در آنجا از او درخواست هشت میلیارد تومان پول نقد یا یک دستگاه آپارتمان کردند، ظاهرا آنجا پرفسور موضوع را قبول نمی‌کند که پس از آن این افراد به شهرستان نور رفتند و دوباره موضوع را مطرح کردند که پرفسور فرهود این‌بار درخواست این افراد را مورد پذیرش قرار داد و آن‌ها اقدام به بازگشت به تهران کردند.
جلال رشیدی کوچی به عنوان موافق استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: آقای فاطمی امین شما فردی پاک و سالم هستید، اما شرط پذیرش هر نوع مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران علاوه بر سالم بودن، توان مدیریتی است.
مجید عشقی گفت: به دلیل پذیرش ۲ محصول تارا و ۲۰۷ در بورس کالا، عرضه آن‌ها انجام می‌شود و با توجه به اینکه واقعی‌سازی قیمت محصولات جزو حقوق سهامداران به شمار می‌رود، مدیران ایران خودرو این مسئولیت را دارند که اقدامات لازم را برای رعایت حقوق سهامداران انجام دهند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: به‌زودی ثبت سفارش خودرو‌ها آغاز شده و شاهد محقق شدن ورود خودرو‌های وارداتی به کشور خواهیم بود. شرکت‌هایی که در مرحله اول بررسی‌ها حائز صلاحیت بودند، در جلسه‌ای با معاونت حمل و نقل وزارت صمت متعهد شدند، به سرعت ثبت سفارش و سایر مراحل واردات خودرو را انجام دهند.
وزارت صمت از پذیرش درخواست ۲۴ شرکت برای واردات خودرو خبر داد و اعلام کرد که روند اجرایی واردات خودرو به‌زودی با ثبت سفارش و تخصیص ارز آغاز خواهد شد.
در حالی روز یکشنبه اول آبان ماه، مدیر پذیرش بورس کالای ایران از پذیرش دو محصولات تارا ‌و ۲۰۷ شرکت ایران خودرو در بورس کالای ایران خبر داد که ایران‌خودرو این موضوع را در اطلاعیه‌ای ''رد'' و اعلام کرده که فعلاً ورود این دو محصول به بورس کالا امکان‌پذیر نیست و این عرضه زمانی صورت خواهد گرفت که روند تولید و عرضه ‌آن‌ها بیشتر شده باشد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آمادگی برای پذیرش سرباز دانشجو، گفت: این اقدام را با هدف استفاده از توان و تخصص افراد نخبه و دانشگاهی پی‌گیری خواهیم کرد.
باشگاه سپاهان با وجود تصاویر واضح تلویزیونی شبکه NTV ماجرای درگیری فرناندس را تکذیب کرد.
دستگیری زوج دعانویس دارابی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ