طبق ادعای رسانه های برزیلی، وینیسیوس به احتمال زیاد در بازی نخست برزیل برابر صربستان در جام جهانی نیمکت نشین خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه های ویتنامی در خبری عجیب، مدعی شدند که سرخابی ها قصد جذب یک بازیکن تیم ملی این کشور را دارند.
رسانه های اماراتی مدعی شدند که انتقال مهدی قایدی به اتحاد کلباء، نهایی شده است.
رسانه های روسیه مدعی شدند که محمد محبی با عقد قراردادی سه ساله به روستوف پیوسته است.
طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، تاکفوسا کوبو با رد پیشنهاد 160 میلیون یورویی الهلال، ترجیح داد در رئال سوسیداد بماند.
طبق ادعای رسانه های اماراتی، آندرس وومبرگربرای حضور در اتحاد کلباء با این تیم به توافق رسیده است.
رسانه قبرسی در خبر جدیدی نوشته است که استقلال برای حفظ یامگا کار سختی دارد چرا که ساپینتو و مدیربرنامه های کوین، قصد دارند او را به قبرس ببرند.
طبق ادعای رسانه های آلمانی و اسپانیایی، بنجامین پاوارد قصد تمدید قرارداد ندارد و پس از توافق اولیه با بارسا درخواست جدایی از بایرن را داده است.
طبق ادعای رسانه های کشور هلند امکان بازگشت یوردی کرویف به آژاکس وجود دارد.
در صورت تایید ادعای جدید رسانه های ایتالیایی، یوونتوس بار دیگر شانس کسب سهمیه چمپیونزلیگ را از دست خواهد داد.
برخلاف ادعای دروغین برخی رسانه ها درخصوص تعداد عفو شدگان بازداشتی های اغتشاشات اخیر کمتر از نیم‌درصد بازداشتی های اخیر مشمول عفو نشدند.
پس از آنکه مهدی طارمی مهاجم ایرانی در آخرین بازی پورتو نیمکت نشین شد و به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت یکی از رسانه های پرتغال از آمادگی صد درصد این بازیکن خبر داد.
بر خلاف ادعای رسانه های رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور مجارستان اعلام کرد که کشورش هنوز تصمیمی برای انتقال سفارت از تل آویو به قدس اشغالی اتخاذ نکرده است.
بر خلاف ادعای رسانه های رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور مجارستان اعلام کرد که کشورش هنوز تصمیمی برای انتقال سفارت از تل آویو به قدس اشغالی اتخاذ نکرده است.
الهام علی اف گفت: درخواست تحقیق فوری و شفاف داریم. اینکه دقیقا بعداز این اقدام تروریستی رسانه های ایران با این تروریست مصاحبه کردند نشان می دهد او آن کسی است که توسط یکی از شاخه ها و نهادهای وابسته فرستاده شده است.
یکی از زندانیان زندانی که ستاره سابق بارسلونا در آن حبس است، ادعای اخیر رسانه‌های اسپانیایی درباره وضعیت این مرد برزیلی را رد کرد.
مارسلو بیلسا، مربی آرژانتینی سابق لیدزیونایتد، شانس اصلی جانشینی فرانک لمپارد برای هدایت اورتون است.
کارلو آنچلوتی ادعای رسانه های اسپانیایی در مورد ماندنی شدن تا سال 2024 را تایید کرد و گفت فعلا تمایلی با مربیگری در عرصه ملی ندارد. او از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی نیز گفت.
طبق ادعای رسانه‌های برزیلی، ریچارلیسون غمگین‌ترین بازیکن برزیل در رختکن پس از شکست از کرواسی بود و کسی نمی توانست او را آرام کند.
بسیاری از رسانه های عربی خبر دادند که کارلوس کی روش از تیم ملی ایران جدا شده است.
رسانه ها از ادعای سئول در خصوص مواجهه جنگنده‌ های کره شمالی و کره جنوبی در مرز میان دو کُره خبر می دهند.
چند منبع اسپانیایی امروز فهرست نهایی توپ طلا 2022 را منتشر کردند. فهرستی که در آن کریم بنزما برنده توپ طلا شده و پس از او نیز سادیو مانه و وینیسیوس قرار دارند.
رسانه های سنگالی مدعی هستند که آلیو سیسه قصد دارد در بازی امروز برابر ایران، از تیم دیگری استفاده کند.
طبق ادعای رسانه های ترکیه، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره ۳۷ ساله پرتغالی، موافقت خود را برای پیوستن به فنرباغچه اعلام کرده است.
در روزهای گذشته مصاحبه ای در رسانه های مجازی از قول جناب آقای حمید نقاشیان منتشر گردیده بود که طی آن، ایشان مدعی احتمال ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (س) گردیده و بر وجود اسنادی در این باره در وزارت محترم اطلاعات نیز اشاره کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ