کارلو آنچلوتی یک بار دیگر از وینیسیوس دفاع کرد و گفت که حجم انتقادات از سبک بازی او غیرمنصفانه است و این در واقع مشکل فوتبال اسپانیاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه اگر این تابستان راهی رئال مادرید شود باید خود را برای یک تغییر بزرگ آماده کند.
کیلیان امباپه اگر این تابستان راهی رئال مادرید شود باید خود را برای یک تغییر بزرگ آماده کند.
بایرن مونیخ پنج دروازه بان تحت قرارداد در اختیار دارد و با توجه به وضعیت نامشخص مصدومیت مانوئل نویر، باید هر چه زودتر وضعیت چهار گلر دیگر خود را مشخص کند.
جیمز مدیسون، ستاره جدید تاتنهام، باید از عمارت مجلل خود در لستر خداحافظی کند.
علی آبادی در جلسه رای اعتماد گفت: برای جلوگیری از خام فروشی باید اسناد بالادستی و اساسنامه وزارت صمت مطالعه شود تا این معضل برطرف شود.
پپ گواردیولا خوش‌بین نیست که به این زودی‌ها شاهد پایان یافتن شعارهای نژادپرستانه در ورزشگاه‌های اسپانیا باشیم. او لیگ برتر انگلیس را الگویی برای این مورد مثال زد.
جانشین فرماندهی فراجا خواستار تحویل سلاح‌های غیرمجاز شد و گفت: سران طوایف و شیوخ باید در این راستا کنار پلیس باشند و سلاح‌های غیر مجاز را تحویل دهند.
رئال مادرید قطعا از تاریخ بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان راضی نیست چرا که سه روز قبل از آن دیدار حساس باید در فینال کوپا دل ری به میدان برود.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در توصیه دیگر خود با اشاره به ضعف جدی در استفاده از بانوان فعال و انقلابی در ساختارهای کشور گفت: ما در این سال‌ها به اندازه‌ای که شایسته بود نتوانستیم در سازماندهی‌های تشکیلاتی از حضور بانوان متدین و انقلابی و متخصص بهره ببریم. بر همین اساس نیز باید هرچه سریعتر این معضل را رفع کرده و زنان را در تصمیم‌گیری‌های سیاسی دخالت و مسئولیت دهیم.
رشت - موضوع پسماند باید از مبدا کنترل و ساماندهی شود در غیر اینصورت نمی توان به هیچ راهکاری خوش بین بود و شاه کلید حل معضل پسماند سراوان در گیلان مبداسپاری است.
پسماند خود می‌تواند منبعی از درآمد هم برای دست‌اندرکاران و هم برای اقتصاد کشور پایداری توسعه باشد. بخش‌های اقتصادی ما باید نگاه اقتصاد دوار را در سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها لحاظ کنند تا بیش از این به خاطر مصرف ناپایدار و آلودگی و پسماند دچار خسران نشویم.
آیت الله جوادی آملی: باید جلوی دزدی ها و غارت ها گرفته شود و معضل اشتغال، مسکن و گرانی حل شود تا موفق باشیم!
باید جلوی دزدی ها و غارت ها گرفته شود و معضل اشتغال، مسکن و گرانی حل شود تا موفق باشیم!
باید جلوی دزدی ها و غارت ها گرفته شود و معضل اشتغال، مسکن و گرانی حل شود تا موفق باشیم!
سرهنگ موقوفه‌ای گفت: حتی زمانی که برای انجام ماموریتی پلیس با لباس شخصی برود اگر فردی شک کرد پلیس باید کارت شناسایی نشان دهد تا احراز هویت صورت بگیرد.
سوزش مقعد عارضه مرسومی است. این مشکل می­تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از بهداشت گرفته تا تغذیه و مسائل مربوط به رابطه جنسی. شما نیز در برهه­ای از زندگی خود ممکن است گرفتار آن شده باشید. در اغلب موارد جای هیچگونه نگرانی نیست چون این مشکل خفیف، به‌سرعت برطرف می­شود. زمانی که مشکل شما ادامه­ دار یا حاد باشد، باید برای حل معضل خود حتما به متخصص داخلی مراجعه کنید. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره این عارضه را دارید، پیشنهاد می­کنم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
دو عامل مهم در پدیده کودک‌همسری موثر است و آن دو عامل فقر اقتصادی و فقر فرهنگی را شامل می‌شود. در گذشته خانواده‌ها معتقد بودند که دختر از یک سنی که می‌گذرد باید ازدواج کند، اما الان خانواده‌ها فرزندان کودک خود را به خانه بخت می‌فرستند تا مشکل اقتصادی‌شان کمتر شود. در واقع این خانواده‌ها که در نواحی خاصی از کشور زندگی می‌کنند یا فرهنگ‌شان ضعیف است یا به لحاظ مالی مشکلات زیادی دارند.
الکساندر لاکازت، مهاجم سابق آرسنال، برای رفع مشکل تارهای صوتی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال با داشتن چند مهاجم هنوز نتوانسته موفق باشد، گفت: مشکل گلزنی استقلال حل نشده و سرمربی این تیم باید هرچه زودتر این معضل را برطرف کند.
باشگاه بارسلونا فرصت زیادی برای فروش بازیکنانی که در فهرست مازادش قرار گرفته‌اند ندارد.
شیراز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: پروژه های عمرانی باید علاوه بر حل معضل ترافیک محدوده، امکان شکوفایی اقتصادی مردم محروم منطقه را نیز داشته باشد، لذا باید به شکل یک طرح اقتصادی اجرا شود.
رئال مادرید در بازی یک‌شنبه شب برابر سلتا باید از پیراهن سوم خود استفاده کند. پیراهنی که هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است.
معاون وزیر کشور گفت: به رغم اینکه در تلاش هستیم تا مشکل کمبود اتوبوس را حل کنیم اما احساس می‌کنم ما معضل کمبود اتوبوس را داریم و باید سعی کنیم راهکاری برای رفع این مشکل پیدا کنیم.
مرندی گفت: برای تهران موضوعی مطرح است که پیش از احیای برجام باید حل شود و آن اختلاف با آژانس بین المللی انرژی اتمی و ادعا‌های دروغ و جعلی علیه ایران است و تهران هیچ پیشرفتی را مگر در صورت حل این معضل نمی‌پذیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ