توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، حتی در صورت قهرمان نشدن این تیم در بوندسلیگا هم با تهدیدی مواجه نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما لیونل مسی را نداریم، کریستیانو رونالدو را هم نداریم اما ورزشگاه‌های ما پر هستند. در فصل ۲۰۲۳ ما بالاترین فروش بلیت در تاریخ بوندسلیگا را داشتیم.
ترکیب هوش مصنوعی با سلاح های آینده موضوع بسیار نگران کننده‌ای است؛ از همان روزهای اولیه قدرت گرفتن هوش‌مصنوعی، دانشمندان پتانسیل آن را برای تأثیرگذاری بر جنبه‌های مختلف زندگی بررسی کرده‌اند.
این نشست در شرایطی برگزار شده که همه حاضران در نشست را مردان تشکیل می‌دادند و حتی یک بانو هم برای پیگیری مطالبات میلیون‌ها زن ایرانی در این نشست حاضر نبود!
تیم هندبال سپاهان اصفهان حتی در صورت برتری مقابل نماینده عمان هم شانسی برای رسیدن به 4 تیم برتر جام باشگاههای آسیا ندارد.
منچسترسیتی با پیروزی 3-0 بر شفیلدیونایتد به اولین تیم در تاریخ جام حذفی انگلیس تبدیل شد که بدون دریافت حتی یک گل خورده به فینال این جام می‌رسد.
چلسی حتی بدون کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نسبت از خرید ویکتور اوسیمن مطمئن است
مرحله جدید تمرینات تیم فوتبال سپاهان از روز گذشته آغاز شده است.
انتخاب پورسلمان به ریاست شمشیربازی بدون حتی یک مخالف!
رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی النصر عربستان، پس از پیروزی یک بر صفر برابر الاتفاق، درباره عملکرد کریستیانو رونالدو در این مسابقه صحبت کرد.
این درخواست صنف در حالی است که مشخص نیست چرا در حالی که مقررات پیشین به شکل طبیعی از سوی هیات وزیران تصویب شده، چرا این مقررات تازه قرار است در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شود که وظیفه سیاست گذاری دارد و نه تصویب مقررات. به هر حال این اتفاق با هر شکل در حالی وقوع باشد، در صورتی که بدون مشارکت صنوف سینما تصویب شد، بی‌شک تبعاتی را در پی خواهد داشت.
رئال مادرید از دقایقی دیگر در حالی به مصاف ویارئال می‌رود که در فهرست یازده نفره کارلو آنچلوتی برای این بازی نام هیچ بازیکن اسپانیایی دیده نمی‌شود.
بدون تردید کیلیان ام‌باپه در حال حاضر برترین فوتبالیست‌ دنیاست حتی اگر در فینال جام جهانی، دومین قهرمانی را در ضربات پنالتی واگذار کرده باشد یا توپ طلا را به کریم بنزما داده باشند. او در ۲۳سالگی همه رکوردهای گلزنی مسی و رونالدو را پشت سر گذاشته. او اصالت کامرونی دارد و پدرش در آفریقا به دنیا آمده است
رولی و آرمانی از آرژانتین و آرئولا و بنزما از فرانسه این شانس را دارند که حتی بدون انجام یک بازی جام قهرمانی جهان را به دست بیاورند.
باشگاه تراکتور در مدت ده روزه تمرینات زیر نظر پاکو خمس هیچ تصویری از این سرمربی سرشناس در حین تمرین منتشر نکرده است.
بدون تعصب دو نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان و بعد جام جهانی در حالی که روس‌ها هم حضور نداشتند حتی از صعود نکردن تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی هم نتیجه بدتری است، چراکه کلا سه کشور صاحب کشتی در دنیا وجود دارد و در غیاب روسیه انگار فقط ایران و امریکا در مسابقات حضور داشتند و ایران دو بار بین دو تیم دوم شد!
پایانی تلخ برای داستان کریستیانو رونالدو در جام جهانی: همه چیز آنقدرها هم دراماتیک پیش نرفت.
شاید کمتر کسی بداند که پاکستان بدون حتی یک حضور در جام جهانی، چه نقش پررنگی در برگزاری این رقابت‌ها در قطر دارد‌.
فیروز بدون کسب حتی یک برد از آبادان رفت
ذوب‌آهن باوجود مشکلات متعدد توانسته نتایج قابل قبولی را در نیم فصل اول رقم بزند.
یک کارشناس مسائل ژئوپلیتیک تصریح کرد: توانایی های نظامی روسیه، این کشور را قادر می سازد تا اوکراین را بدون نیاز به استفاده از سلاح هسته ای به سر میز مذاکره بکشاند.
بهترین بازیکن تیم ایران نوشاد عالمیان بود که با وجود آنکه گفته می‌شد مصدومیت دارد، اما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذشت و از 6 مسابقه‌ای که به میدان رفت، 5 برد بدست آورد.
پرچم‌دار ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به مدال طلا رسید.
شاخص کل بورس شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۹۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۸ هزار و ۵۰۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
دبیر کل حزب کارگزاران درباره رایزنی اصلاح طلبان با شورای نگهبان برای حل و فصل مساله رد صلاحیت ها گفت: شورای نگهبان کاره‌ای نیست و تصمیم در جای دیگری گرفته می شود. رایزنی با شورای نگهبان بی فایده است چرا که شورای نگهبان تصمیم گیری نمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ