باشگاه تراکتور در مدت ده روزه تمرینات زیر نظر پاکو خمس هیچ تصویری از این سرمربی سرشناس در حین تمرین منتشر نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بل «Belle» یک ماهی ربات است که برای جمع‌آوری نمونه‌های دی‌ان‌ای «DNA» از زیر آب برای تحقیقات دریایی طراحی شده است. این ربات می‌تواند از زیر آب فیلمبرداری کند و نمونه‌هایی را با هدف اینکه کدام موجودات در یک محیط معین زندگی می‌کنند، جمع‌آوری کند. این ربات را که دانشجویان مهندسی مکانیک در ETH زوریخ طراحی کردند، مانند یک ماهی رفتار می‌کند و سایر موجودات دریایی نیز آن را به عنوان ماهی پذیرفته می‌پذیرند. این ربات حدود یک متر طول دارد و برای ماموریتش از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به‌طور مستقل موقعیت خود را در حین گرفتن نمونه‌های ایزوله دی‌ان‌ای و ویدیو با وضوح بالا هدایت کند. «بل» با استفاده از یک باله سیلیکونی با دو حفره که آب را به صورت چرخه‌ای پمپاژ می‌کند، خود را به حرکت در می‌آورد.
تانک T-۱۴ Armata دارای برجک بدون سرنشین است و خدمه از راه دور و از درون یک کپسول ایزوله که در قسمت جلوی بدنه قرار دارد، سلاح‌های تانک را کنترل می‌کنند. در سال ۲۰۱۵، طراحان تانک T-۱۴ Armata مدعی شدند که این تانک می‌تواند اولین تانک نامرئی جهان باشد.
بازیکنان پیکان در سکوت کامل آماده مسابقه با پرسپولیس شده‌اند و امیدوارند نمایش خوبی در ورزشگاه آزادی داشته باشند.
بر اساس اعلام سامسونگ، Message Guard در پس‌زمینه گوشی اجرا می‌شود و عملکرد آن نیز به گونه‌ای است که هرگونه فایل دریافتی کاربر با پسوند‌های PNG، JPEG، JPG، GIF، ICO، WEBP، BMP و WBMP را ایزوله می‌کند.
ژاپن به دلیل کمبود نیروی کار و چالش های ایزوله سازی مناطق حومه شهری مشغول تسهیل قوانین ترافیک خود است تا ربات های خودران تحویل کالا بتوانند در خیابان ها تردد کنند.
خوان آنتونیو مادرید می‌گوید: "تقریبا غیرممکن است که با کار شیفت شب سازگار شوید". او معتقد است چنین سازگاری‌هایی تنها در محیط‌های ایزوله مانند سکو‌های نفتی امکان‌پذیر است جایی که کارگران شیفت شب می‌توانند برنامه منظم تری داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ