منچسترسیتی با پیروزی 3-0 بر شفیلدیونایتد به اولین تیم در تاریخ جام حذفی انگلیس تبدیل شد که بدون دریافت حتی یک گل خورده به فینال این جام می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای نویسندگان نامه که نسخه‌هایی از آن در راهرو‌های مجلس میان نمایندگان مجلس توزیع شده و در کمیسیون فرهنگی در دست «بررسی فوری» است، جای سؤال است که «وزیر محترم در کارمند خویش چه خصوصیت بارزی دیده و چه شاهکار مدیریتی در وجود او کشف کرده که حاضر شده با زیر پا نهادن نص صریح قانون به او اجازه تاخت و تاز در میدان انتخابات ورزش سوارکاری داده است؟!
دینامو زاگرب با بازی تعویضی مدافع ایرانی خود به پیروزی پُر گل مقابل ایسترا رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه مس رفسنجان را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داد.
سردار آزمون امروز نیز به مانند روز گذشته در تمرینات استقلال حضور فعالی داشت.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است تقویت روابط ایران با کشورهایی مانند عربستان باعث می‌شود منطقه دیگر میدان تاخت و تاز و دخالت بیگانگان نباشد.
اورتون که پیش از بازی امروز با برایتون در رتبه 19 جدول قرار داشت با پیروزی پرگل 5-1 به رتبه شانزدهم صعود کرد و از منطقه سقوط گریخت.
تیم فوتبال جوانان عراق در سومین بازی دوستانه در اردوی اسپانیا با پیروزی به کار خود خاتمه داد.
شمس آذر قزوین با برد 3 بر یک مقابل چادرملوی اردکان یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ دسته اول نزدیک تر شد.
بازدهی شاخص کل بورس از ابتدای سال جاری نسبت به سایر بازار‌های مالی قابل توجه بوده است. در این میان تاخت و تاز قیمت‌ها در تالار شیشه‌ای نیز باعث شده تا دوباره مردم برای خرید سهام، بورسی شوند. اما این اتفاق چه دلایلی دارد؟
خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه نمی‌دهیم تا تعدادی سوداگر مصالح و مواد معدنی در روستاهای هدف گردشگری بخواهند این فضاها را تخریب کنند.
نتایج درخشان بایر لورکوزن با ستاره ایرانی‌اش مقابل فرنس واروش مجارستان هم ادامه پیدا کرد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که مردم از وضعیت بازار بسیار گلایه مند هستند، گفت: بسیاری از این مشکلات، نارضایتی ها و مسائل اقتصادی قابل مدیریت و برطرف شدن است و مردم از مسئولان انتظار دارند با همراهی، هماهنگی و همفکری، مشکلات را از پیش راه مردم، انقلاب و نظام بردارند.
فوق‌ستاره نیجریه‌ای ناپولی یک بار دیگر کیفیت استثنایی خود را به رخ حریفی اروپایی کشید.
روند نزولی قیمت سهام و تسلیم اجباری سهامداران در مقابل این ریزش‌ها در مقایسه با بررسی رفتار معامله‌گران بازارهای دیگر به ویژه سه بازار سکه، دلار و مسکن از یک نیمه روشن و یک نیمه تاریک پرده برمی‌دارد. کم‌رمقی در جریان داد‌و‌ستدهای این بازار درحالی جای خود را به افت‌های پیاپی داده که در بازارهای رقیب، سرمایه‌گذاران به تاخت‌و‌تاز خود ادامه می‌دهند و علاقه‌ای برای فروش ندارند. این در حالی است که قرار گرفتن نماگرهای بورسی در یک مسیر فرسایشی وضعیت متفاوتی را در آن سوی بازار رقم زده است؛ به گونه‌ای که با وجود برخی اظهارنظرها از سوی سیاستگذار مبنی بر کافی بودن منابع ارزی و اقدامات بانک مرکزی، نرخ دلار، سکه و طلای خام در یک ماه اخیر روند نزولی به خود نگرفته است.
مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک در جریان شکست تیمش مقابل جیانینا حضور کامل در زمین داشت.
اجرای عملیات تاخت آب خاکی و بیچینگ در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش توسط تکاوران نیروی دریایی و یگان زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران برگزار شد.
دو گل در تور کره‌جنوبی، شروعی فوق‌العاده برای نماینده آفریقا بود.
نتایج لیگ بسکتبال: تاخت‌تاز مهرام و کاله، باخت مس‌ها
اولين مدال طلاى كشتى آزاد قهرمانى جهان با نمايشى فوق العاده در فينال به يك ژاپنى رسيد.
مرگ ملکه الیزابت دوم، بازخوردهای گسترده‌ای را از سراسر جهان به همراه داشت و در یکی از این واکنش‌ها، استاد دانشگاهی در آمریکا به تاج و تخت ملکه تاخت.
در شرایطی که فدراسیون سوارکاری وضعیت نابسامانی دارد، برخی هیات های استانی هم از این فرصت برای تاخت و تاز در بی عدالتی استفاده کرده اند.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان دو هفته دیگر با حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان در مهمترین آوردگاه بین المللی و رسمی سالجاری به میدان خواهد رفت.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان دو هفته دیگر با حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان در مهمترین آوردگاه بین المللی و رسمی سالجاری به میدان خواهد رفت.
تیم جوان شده ایران مقابل حریف متوسطی چون هلند، بازنده‌ای محض بود. نیمیر عبدالعزیز روی تور ایران تاخت و تاز کرد و نمایش بسیار ضعیف میلاد عبادی‌پور در این مسابقه بارها امتیازات حساس و تعیین کننده را از تیم ایران گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ