انتخاب پورسلمان به ریاست شمشیربازی بدون حتی یک مخالف!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با به حد نصاب نرسیدن تعداد آراء اختصاص یافته به هرکدام از نامزدهای ریاست جمهوری لبنان، نمایندگان پارلمان این کشور مجدداً در پایان دادن به این خلأ سیاسی ناکام ماندند.
نمایندگان پارلمان لبنان امروز (چهارشنبه) در دوازدهمین نشست خود برای تعیین رئیس جمهور این کشور دورهم گرد آمدند.
کوروتولموش در دور سوم رای‌گیری جلسه علنی پارلمان ترکیه، پس از آن که هیچ یک از هفت نامزد نتوانستند در دور اول و دوم رای گیری رأی کافی برای پیروزی را کسب کنند، برنده شد.
در حال حاضر به دلیل بی‌میلی رییس‌جمهور پیشین به پذیرش برنامه و کابینه دولت نجیب میقاتی، این دولت همچنان دولت پیشبرد امور است و مادامی که رییس‌جمهور جدید انتخاب نشود و نخست‌وزیر را به پارلمان معرفی نکند، اختیارات کابینه در حد دولت پیشبرد امور محدود باقی خواهد ماند. دوره ریاست رییس‌کل جنجالی بانک مرکزی هم کمتر از دو‌ماه دیگر به پایان می‌رسد و برای اینکه جایگاه ریاست بانک مرکزی خالی نماند، باید رییس‌جمهور جدید انتخاب شده‌باشد تا بتواند رییس کل جدید را معرفی کند.
علیرضا پورسلمان با رای اعضای مجمع برای 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون شمشیربازی انتخاب شد.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان امروز سه شنبه موعد جلسه پارلمان برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور را مشخص کرد.
رئیس مجلس لبنان از تعویق برگزاری جلسه پارلمان این کشور برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور خبر داد.
میشل موسی عضو فراکسیون توسعه و آزادی در پارلمان لبنان به آخرین روند پرونده ریاست جمهوری لبنان پرداخت.
پارلمان لبنان برای دهمین بار متوالی و پس از اینکه هیچ یک از نامزدها تنوانستند حد نصب آرای نمایندگان را کسب کنند، در انتخاب رئیس جمهور ناکام ماند.
اعضای پارلمان لبنان ظهر امروز پنج شنبه به وقت بیروت، در هشتمین جلسه خود برای انتخاب رئیس جمهوری جدید این کشور، به اجماع نرسیدند.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که انتخاب رئیس جمهور این کشور به جلسه پنجشنبه هفته آینده موکول شده است.
نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: حاکمیت باید تصمیم بگیرد که نظام پارلمانی حاکم باشد یا نظام ریاستی. نظام دوپایه در کشور کارآمدی ندارد. انتخاب نمایندگان مردم در پارلمان از سطح شهرستان به سطح استان ارتقا یابد تا سطح تصمیم گیری ملی شود.
نتایج رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان در پنجمین جلسه پارلمان این کشور، دقایقی پیش از سوی رسانه های لبنانی منتشر شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی انتخاب احمد عبدالعزیز جاسم السعدون به عنوان رئیس جدید پارلمان کویت را تبریک گفت.
در آغاز هفدهمین دوره پارلمان کویت ، ظهر امروز احمد السعدون با اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید پارلمان کویت انتخاب شد.
عبداللطیف رشید در دور دوم توانست به آرای خود بیفزاید و با کسب ۱۶۲ رای به عنوان رئيس جمهوری جدید عراق معرفی شود. در مقابل برهم صالح با کسب ۹۹ رای صندلی ریاست جمهوری را به رقیب خود واگذار کرد.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد.
جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور این کشور به علت اینکه به حد نصاب نرسید به تعویق افتاد.
مردم بوسنی‌ و هرزگوین امروز برای انتخاب اعضای پارلمان های کانتونی، واحدی و ملی و همچنین شورای ریاست جمهوری این کشور پای صندوق های رأی رفته‌ اند.
پارلمان لبنان در جلسه امروز خود نتوانست رئیس جمهور جدید این کشور را انتخاب کند.
منابع لبنانی اعلام کردند که پارلمان لبنان فردا پنج شنبه برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور ، تشکیل جلسه می دهد.
در وضعیت کنونی اصرار چارچوب هماهنگی شیعیان بر برگزاری نشست جدید پارلمان برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید و برنامه‌ریزی برای تشکیل کابینه تحت ریاست محمد شیاع السودانی، می‌تواند به عاملی برای لبریز شدن مجدد کاسه صبر مقتدی تبدیل شود. حتی این امر می‌تواند در نهایت بازگشت او به قدرتمندترین تاکتیک‌اش که همان صف‌کشی (اعتراضات) خیابانی است را در پی داشته باشد
رسول راضی عضو ائتلاف دولت قانون گفت که اسامی ۱۰ نامزد ریاست جمهوری مشخص شده و پارلمان برای انتخاب یکی از آنها باید جلسات خود را از سر بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ