وزیر اقتصاد با اشاره به تاکید رئیس جمهور در جلسه هیات دولت، گفت: دستگاه‌ها مکلف شدند تمام مجوزها، استعلام‌ها و آزمایش‌ها در حوزه تجارت و گمرک را ظرف مدت هفت روز صادر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
سالاد الویه ازجمله غذا‌های سرد بسیار پرطرفدار و محبوب در ایران است که تهیه آن نیاز به دانستن برخی نکات و فوت و فن‌ها دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
با اعلام ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای دیدار با وردربرمن در هفته اول بوندس‌لیگا نام هری کین برای اولین بار در ترکیب ثابت باواریایی‌ها دیده می‌شود.
کیومرث هاشمی که امروز در مجموعه آزادی حاضر شده بود، شخصا پیگیر وضعیت دریاچه آزادی شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان از فعال بودن همه جایگاه‌های سوخت در اهواز و عادی بودن روند سوختگیری خودروها خبر داد.
سرمربیان اروپایی و آمریکای‌جنوبی هم از سفره فوتبال عربستان سهم برده‌اند
رئیس جمهور گفت: موضوع مهم درباره منابع آزاده شده، نحوه هزینه‌کرد آنهاست که دولت عطف به تاکید رهبر معظم انقلاب، تلاش خواهد کرد همه این منابع در راستای پشتیبانی از تولید هزینه شود.
محمدرضا زنوزی در فاصله چند ساعت تا بازی تراکتور - پرسپولیس، جملات جالبی را برای افزایش روحیه بازیکنان تیمش به زبان آورد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی از جلسه خود با رئیس فدراسیون فوتبال نوشت: همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: همه گذرنامه‌های زیارتی در دو روز آینده به آدرس اعلام شده از سوی افراد ارسال خواهد شد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: همه گذرنامه های زیارتی در دو روز آینده به آدرس اعلام شده از سوی افراد ارسال خواهد شد.
29.5 درصد از بارسا ویژن به مبلغ 120 میلیون یورو به صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی لیبرو و نیپا کاپیتال واگذار شد.
بازیکنان هر دو تیم استقلال و صنعت نفت به یاد مرحوم عجمی پور بودند.
سید احسان خاندوزی گفت: همه مراجعات و دریافت مجوزها را به صورت الکترونیک تبدیل کرده‌ایم.
معاون اول رئیس جمهور، گفت: همه باید به این مجوزها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.
محمد مخبر در جلسه هیات دولت با تاکید بر لزوم احترام همه دستگاه‌ها به مجوز‌های رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی، گفت: همه باید به این مجوز‌ها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.
همه دستگاه هایِ صادرکننده مجوز،طبق قانون تسهیل صدورمجوزهای کسب و کارباید تا آخر شهریور به درگاه ملی مجوزها،متصل می‌شدند، اماسازمان شیلات بطور کامل مجوزهای خود رابه این درگاه متصل نکرده است
اهواز - نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس از صدور همه مجوزهای لازم برای احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در شهرستان شوش خبر داد.
رئیس مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد گفت: تقریبا همه مجوز‌های دستگاهی به جز ۳۲ مورد، تعیین تکلیف شده‌اند. مجوز‌های دستگاهی فقط ۲۴ درصد کل مجوز‌ها هستند، ولی سخت‌ترین مراحل مجوز‌های دستگاه است.
رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس به دستگاه‌های متخلف از قانون صدور مجوزها هشدار داد: اگر ظرف چند روز آینده در خصوص مجوزها اقدام نکنید از استیضاح وزرایی که استنکاف کنند دریغ نخواهیم کرد.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: تمامی مجوزهای بانک مرکزی به درگاه ملی مجوزها وصل شده و عملکرد ۱۰۰ درصدی دارد.
براساس بخشنامه بانک مرکزی به صرافی‌ها، فروش ارز مسافرتی به افراد دو تابعیتی و کسانی که در خارج از کشور اقامت دارند، ممنوع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ