رییس سازمان انرژی اتمی ایران در سفر به استان کرمان در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد که امروز بیش از ۳۰۰ نوع مشتقات سنگین داریم که هر گرم از آن گاهی ده‌ها هزار دلار می‌ارزد.
اسلامی گفت: کار‌های عملی و اجرایی در سازمان انرژی اتمی در دستور کار داریم که دانش و فناوری هسته‌ای و نقش آن در زندگی مردم در کتاب‌های درسی از مقطع دبستان به بالا بیاید تا بچه‌ها با این علم و دانش بیشتر و اصولی‌تر آشنا شوند.
محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت در پاسخ به اینکه گفته شده است که در اصفهان دوربین بیش از تعهدات نصب شده است؟ گفت: خیر، اینطور نیست.
مهاجم امیدهای ایران از فدراسیون فوتبال درخواست کرد امکانات لازم را برای این تیم مهیا کند تا آنها با هدایت رضا عنایتی به المپیک راه پیدا کنند.
مهاجم تیم امید ایران پس از سه گل مقابل سوریه از زمین بیرون رفت.
رئیس سازمان انرژی اتمی درباره ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر ساخت سایت هسته‌ای در رشته‌کوه‌های زاگرس، اظهار کرد: دشمن صهیونیستی سال‌هاست این اراجیف را می‌گوید و جوسازی ایجاد می‌کند و هر زمان شرایط آنان در منطقه و در محیط خودشان تنگ و سخت می‌شود، این عملیات روانی و ادعا‌ها را تشدید می‌کنند.
رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه قدرت هسته‌ای ایران قابل نفی شدن نیست گفت: روایتگری از فعالیت هسته‌ای ایران یک تصویر وارونه از حقایق را نشان می‌دهد و در این زمینه نقش سفرا بسیار مهم است.
اسلامی اظهار کرد: در بحث برجام، آژانس انرژی اتمی طرف مذاکره نیست. گروسی از همکاری با ایران ابراز رضایت کرده و نسبت به بازگشت برجام اظهار امیدواری کرده است. نکته مهم این است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طرف مذاکره ما در برجام نیست.
اسلامی درباره توافق ماه مارس ایران و آژانس و روند پیشرفت مذاکرات گفت: روند مذاکرات در حال پیشرفت و پیگیری هست و هر روز هیات‌های فنی و کارشناسی میان ایران و آژانس در رفت و آمد و ارتباط هستند و به موقع درباره نتایج کار گزارش می‌دهیم.
اسلامی در برنامه‌ای تلویزیونی گفت: یکی از روش‌های آب شیرین کردن استفاده از راکتور‌های هسته‌ای است، اما برای آب با دوام از راکتور استفاده نمی‌کنند، چون نیروگاه‌ها در سال دو تا سه ماه از مدار برای تعویض سوخت و تعمیرات خارج می‌شود و یک شهر و منطقه را نمی‌توان به نیروگاه وابسته کرد.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در این سال سخت بالاترین دستاورد‌ها را ثبت کردیم و این همت همکاران ما بود. یکی از این دستاورد‌ها بحث کارکردن روی ایزوتوپ‌های پایداری بود که با یک زنجیره ۲۰تایی برای تولید ایزوتوپ تریتیوم ۱۳۱ که تبدیل به ید ۱۳۱ برای درمان سرطان تیرویید و تیرویید پرکار می‌شود که دستاورد بزرگی است که به آن دست پیدا کردیم و جزو دستاورد‌های سال ۱۴۰۱ است و جزو مواردی است که در ۱۴۰۲ به تولید انبوه می‌رسد و مورد استفاده برای بخش رادیودارو قرار خواهد گرفت.
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران گفت: ارتباطات، رفت‌وآمدها و گزارش‌ها باید اعتمادآفرین باشد.
رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: ایران در پی بی‌عهدی طرفین برجام به موجب قانون اقدام راهبردی تصمیم به کاهش تعهدات برجامی گرفت.
اسلامی: با توجه به اینکه طرفین به تعهدات خود در برجام عمل نکردند و حتی مانع همکاری کشور‌ها و سایر شرکت‌ها با ایران شدند و تحریم‌ها را هم افزایش دادند ایران به موجب قانون اقدام راهبردی تصمیم به کاهش تعهدات گرفت
رشت- سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در گلزار شهدای رشت به مقام شامخ شهدای گیلان ادای احترام کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سحرگاه امروز و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافتند.
رهبر انقلاب در نخستین ساعات صبح امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.
در آستانه ایام الله دهه فجر و چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم امام خمینی (ره) یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند. رهبر انقلاب اسلامی سپس با حضور در مزار شهدای حادثه هفتم تیر و شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در هشت شهریور سال ۱۳۶۰ یاد شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر و یاران شهیدشان را گرامی داشتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین بر مزار شهید مدافع امنیت آرمان علی‌وردی و تعدادی از شهدای مدافع حرم، شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت نیز حضور یافتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سحرگاه امروز و در آستانه ایام‌الله دهه‌ی فجر، در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و گلزار شهدای بهشت زهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافتند.
رهبر انقلاب در نخستین ساعات صبح امروز در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند و یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن ملت ایران را گرامی داشتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه آغاز ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی(ره) و گلزار شهدا حضور یافتند.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در گلزار شهدا کرمان حاضر شدند و به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزار کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستورکار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ