شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه دو تن مرغ و گوشت قرمز یخی از انبار عرضه محصولات پروتئینی در شاهرود کشف شد، گفت: ارزش این محموله دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: کشفیات در گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد افزایش داشته است.
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری عاملان شهادت دو تن از پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، هنگام خروج غیرقانونی از کشور توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری عاملان شهادت دو تن از پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، هنگام خروج غیرقانونی از کشور در مرزهای شمال غرب توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
مرکز رسانه قوه قضائیه از اجرای حکم اعدام ۲ تن از عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) خبر داد.
احکام مجازات ۲ تن از عاملان حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بامداد امروز (شنبه ۱۷ تیرماه) اجرا شد و این ۲ تن به دار مجازات آویخته شدند.
حمله تروریستی به حرم شاهچراغ منجر به شهادت ۱۳ تن و زخمی شدن ۲۵ تن شد و عامل اصلی حمله در درگیری با نیروهای انتظامی و امنیتی کشته شد.
رسانه‌های اقلیم کردستان عراق از کشته شدن ۲ تن از عناصر گروهک تروریستی کومله در جریان درگیری‌های داخلی میان آنها، خبر داد.
رسانه‌های اقلیم کردستان عراق از کشته شدن ۲ تن از عناصر گروهک تروریستی کومله در جریان درگیری‌های داخلی میان آنها، خبر داد.
در حالی آمار مجروحان حادثه انفجار و آتش سوزی گسترده در مرکز پاریس افزایش یافته که ۲ نفر در پی وقوع این حادثه مفقود شده اند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران گفت: با تلاش مأموران کلانتری خزانه ۲ تن از عاملان رعب و وحشت و تخریب خودروها دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر طی ۱۵ روز اخیر در پایتخت خبر داد.
یک مقام آگاه امنیتی با اشاره به مباحث مطرح‌شده در خصوص بازداشت ۲ تن از اعضای جنبش حسینیون آذربایجان در قم، گفت: این افراد برای بررسی اتهامات مطرح‌شده از سوی دولت آذربایجان، تحت نظر هستند.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
تیراندازی در پارکی در یکی از ایالات آمریکا به مرگ ۲ تن و زخمی شدن ۴ نفر منجر شد.
میامی- فرمانده انتظامی میامی از کشف دو تن چوب تاغ قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی منتقل شدند.
بنا به اعلام مقامات بهداشتی، رانش زمین در استان یاماگاتا ژاپن جان یک زوج مسن را گرفت.
تاکنون دو کودک بر اثر ابتلا به به یک بیماری مشکوک در «ولسوالی شاه‌جوی» واقع در ولایت زابلجان خود را از دست داده اند و تیم‌های پزشکی نیز در تلاش برای مداوای سایر بیماران هستند. بر اساس گزارش‌ها، تب شدید و خونریزی از دهان و بینی از علائم این بیماری است.
سمنان- مدیرکل دامپزشکی سمنان از این استان به عنوان یکی از قطب‌های تولید داروهای دامی کشور یاد کرد و گفت:طی شش ماهه نخست سال‌جاری دو تن انواع داروهای دامی به خارج کشور صادر شد.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، در پی حمله تروریستی دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در اصفهان، دو نفر به شهادت رسیدند و چند تن مجروح شدند که به بیمارستان انتقال یافتند.
۲ تن از دانشجویان دانشگاه تهران نیز دچار جراحت‌ سطحی شده‌اند، در حال حاضر ۲ کارمند حفاظت فیزیکی و دو دانشجوی دانشگاه تهران در حال مداوا هستند.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران، امروز دوشنبه میزبان عرضه ۲ تن سبد زعفران است.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۳۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی در شمال و جنوب این استان خبر داد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف حدود ۲ تن مواد مخدر در این استان گفت: ۱۵ باند قاچاق مواد مخدر در گیلان منهدم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ