مدافع تراکتور می گوید اخراجش در دیدار با استقلال پس از درگیری با روزبه چشمی به هیچ وجه درست نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شواهد و قرائن نشان می دهد که با وضعیت موجود، استقلال هرگز قادر به رعایت سقف بودجه 300 میلیاردی سازمان لیگ نخواهد بود.
بارسلونا به ایلکای گوندوگان قول داده که در ثبت قراردادش مشکلی وجود نداشته و او فصل آینده را بدون مشکل آغاز خواهد کرد. اما آیا بارسا به راحتی قادر به ثبت قرارداد این ستاره خواهد بود؟
محسن قادری، راهنما و فعال گردشگری می‌گوید: «فصل سفر به ایران آغاز شده است و علاقه‌مندان سفر به ایران که از ماه‌ها پیش شرایط سفر به ایران را مهیا کرده‌اند یا در مسیر ایران بوده یا در ایران به سر می‌برند. براساس قوانین وآیین نامه‌های مصوب راهنمایان گردشگری دستمزد و پاداش خدمات خود را صرفا از شرکت‌های خدمات مسافرتی طبق قرارداد فی مابین دریافت می‌کنند و در این صورت راهنمای گردشگری مجوز تقاضای دریافت انعام آن هم به اجبار از مسافر را ندارد.»
مدافع تراکتور می گوید بی دلیل اخراج شده‌ و حقش نبوده است.
فرزاد حسین خانی بار دیگر در روزی که یک بازیکن جوان بومی را در ترکیب اصلی قرار داده بود، به یک پیروزی پراهمیت دست پیدا کرد.
جعفر قادری درباره علت افزایش قیمت ارز در کشور گفت: افزایش نرخ دلار تحت تاثیر چند عامل است؛ کشور در طول یکی دو سال گذشته با تورم مواجه بوده که این تورم خودش را در قیمت دلار تخلیه می‌کند. به عبارت دقیق‌تر وقتی تورم داخلی بیشتر از تورم خارجی باشد و اثر تورم مازاد روی دلار تخلیه نشود، قیمت دلار حالت فنر فشرده پیدا می‌کند که با کوچکترین فشاری، آزاد شده و قیمت ارز بالا می‌رود.
مدافع تراکتور تبریز پس از معارفه سرمربی جدید پاکو خمس ابراز امیدواری کرد نیمکت این تیم با ثبات همراه باشد.
کاپیتان مس کرمان با اشاره به دلیل این تیم برای تعطیلی تمرینات، مدعی است در صورت حمایت آنها قادر خواهند بود اتفاقات روشنی را در ادامه مسیر رقم بزنند.
دادستان شهریار علت فوت نسرین قادری را ناشی از مصرف متانول اعلام کرد.
دادستان شهریار در تشریح علت فوت نسرین قادری گفت: پزشکی قانونی علت فوت نسرین قادری را مسمومیت ناشی از مصرف متانول اعلام کرده است.
دادستان شهریار گفت: پزشکی قانونی علت فوت نسرین قادری را مسمومیت ناشی از مصرف متانول اعلام کرده است.
دادستان شهریار گفت: پزشکی قانونی علت فوت نسرین قادری را مسمومیت ناشی از مصرف متانول اعلام کرده است.
برخی آشوبگران به بهانه فوت مرحومه «نسرین قادری» بانوی ۳۵ ساله مریوانی که روز جمعه در خانه اش در تهران درگذشت، امروز یکشنبه با اقدامات هنجارشکنانه فضای شهر مریوان را ناآرام کردند.
دادستان عمومی و انقلاب شهریار: پس از معاینه جسد، هیچ گونه آثار ضرب و جرحی مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی و کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهریار: پس از معاینه جسد، هیچ گونه آثار ضرب و جرحی مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی و کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشده است.
دادستان شهریار با اشاره به ادعاهای مطرح شده درباره فوت خانم نسرین قادری گفت: پزشکی قانونی علت اولیه فوت نسرین قادری را مسمومیت گزارش کرده است.
ایرنا نوشت: برخی جریانات تلاش می‌کنند فوت مرحومه قادری را به اغتشاشات اخیر ربط دهند.
دبیرکل فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه تا به امروز حدود ۱۰ درصد از بودجه مصوب فدراسیون ووشو در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت ورزش و جوانان پرداخت شده است، گفت: با تداوم این وضعیت، اعزام تیم ملی ووشو جوانان به مسابقات جهانی در آذر ماه با هاله‌ای از ابهام روبرو بوده و شاید قادر به اعزام تیم نباشیم.
مدافع جوان تراکتور در حالی اولین گل این فصل خود را مقابل سپاهان به ثمر رساند که از نظر آماری بهترین عملکرد را در پست خود داشته است.
معاون وزیر دفاع آمریکا گفت که اوکراین می تواند با موشک اندازهای هیمارس بخش اغلب اهداف روسیه از جمله اهداف در شبه جزیره کریمه را هدف قرار دهد.
باشگاه تراکتور عیسی آل کثیر را زیر نظر گرفته و در صورتی که او قادر باشد از تست پزشکی عبور کند، باید در انتظار حضورش در تبریز و امضای قرارداد با این باشگاه بود.
بازیکن تراکتور می گوید برد مقابل آلومینیوم استارت پیروزی های آن ها برای بازی های بعدی است.
بازیکن ملوان می گوید که خیلی دوست داشتم در اولین بازی خانگی، تماشاگران در استادیوم حضور داشته باشند.
احمد وحیدی گفت: متروپل از وضعیت بحران خارج شده و بحرانی نیست و تنها ساختمانی است که در اختیار منطقه آزاد است و آن‌ها نیز قراردادی بستند، اما مطالعات برای نحوه تخریب قدری طولانی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ