کاپیتان مس کرمان با اشاره به دلیل این تیم برای تعطیلی تمرینات، مدعی است در صورت حمایت آنها قادر خواهند بود اتفاقات روشنی را در ادامه مسیر رقم بزنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتظار می رود که در ترکیب اولین دیدار استقلال با صنعت نفت، شاهد کمترین تغییرات باشیم.
محمود فکری می‌گوید کمترین بودجه در نقل و انتقالات تابستانی متعلق به هوادار بوده است.
مرتضی پورعلی‌گنجی برای اجرای سال دوم قراردادش بدون کمترین حاشیه به تمرین پرسپولیس رفته است.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به شرایط روزهای نخست نقل و انتقالاتی و تلاش باشگاه‌ها برای تقویت تیم‌های خود، گفت: نیاز به شلوغ کاری و بزرگ‌نمایی برای جابجایی بازیکنان نیست.
مطالعه‌ای که در Comprehensive Psychiatry منتشر شد، ۱۲ فضانورد را مورد مطالعه قرار داد که به مدت ۷۲ ساعت در انزوا یا ۷۲ ساعت محرومیت از خواب قرار گرفتند. گروهی که مجبور بودند سه روز بیدار بمانند، در مقایسه با گروهی که مجبور بودند سه روز در تنهایی زندگی کنند، ضربان قلب، خلق منفی بالاتر و احساسات مثبت کمتری داشتند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من کوچکترین سهم را در این قهرمانی های فصل جاری داشتم.
سمنان- استاندار سمنان گفت: متأسفانه کمترین نرخ فرزند آوری و تولد نوزاد در سال گذشته با شش هزار و ۹۱۶ نفر مربوط به این استان است.
یحیی این حرف‌ها را در روز‌هایی زد که پرسپولیس نتایج درخوری نمی‌گرفت و امتیاز از دست می‌داد. شایعه شده بود که هشت نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فراخوانده و به‌شدت مؤاخذه شده بودند. خود یحیی، ولی همان روز‌ها با انتشار یک توییت خبرساز، از این گفت که تهدید در او اثری ندارد: «قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم»
براساس نتایج به دست آمده در طول مسیل‌ها و کانال‌های تهران از شمال به سمت جنوب این شاخص دارای نواساناتی است. کمترین میزان شاخص کیفیت مربوط به کانال‌ها و مسیل‌ها در مناطق غربی، جنوب غربی و جنوب شرقی تهران و بیشترین میزان شاخص کیفیت مربوط به کانال‌ها و مسیل‌ها در مناطق شمال و شمال غرب شهر تهران است.
باشگاه لیورپول به صورت رسمی ازپیراهن فصل آینده خود رونمایی کرد.
دبیر مرکز مطالعات راهبردی جمعیت کشور می‌گوید: نرخ رشد جمعیت وقتی منفی شود، کاهش جمعیت را خواهیم داشت. الان کاهش نرخ رشد جمعیت را داریم. همان‌طور که گفتم، نرخ رشد ما رکورد هفت‌دهم درصدی را ثبت کرده و حدود سال ۱۴۱۵ نرخ رشد جمعیت در ایران به صفر درصد می‌رسد و از سال ۱۴۲۰ به بعد این نرخ منفی می‌شود و کاهش جمعیت از آن سال‌ها آغاز خواهد شد. اما الان شاهد کاهش نرخ رشد هستیم، نه کاهش جمعیت کل کشور.
براساس اعلام سازمان پزشکی قانونی در دی ماه سال جاری (۱۴۰۱) آمار مراجعین نزاع به مراکز پزشکی قانونی به کمترین میزان در مقایسه با دیگر ماه‌های سال رسید.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که تفاوت فرهنگی بین ایران و پرتغال باعث شد ساپینتو در نشست خبری دیدار با پیکان آن حرف‌ها را بزند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بیشینه و کمینه دما طی روز جاری در پایتخت ۶ و ۳ درجه زیر صفر خواهد بود.
میرکاظمی گفت: مجلس قول داده است که سقف بودجه را افزایش ندهد، در بودجه سال جاری سقف تغییر نکرد و امروز می‌توانیم با اطمینان بگوییم بالغ بر ۹۵ درصد برنامه با عملکرد تطبیق داشت.
تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان، ایفاسرام اردکان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، گیتی‌پسند اصفهان، هورسان رامسر و پیکان تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر مردان به پیروزی رسیدند.
شاهین توکلی معتقد است مس رفسنجان تا در هشت هفته نتایج خوبی نگرفته و کمترین حق این تیم صدرنشینی است.
انتظار می‌رود که استقلال با تغییرات کمی نسبت به بازی قبل، مقابل گل‌گهر صف‌آرایی کند.
معاون رئیس قوه قضائیه گفت: سه مرحله مشخص در کشور پیروزی بعد از انقلاب، زمان جنگ و پس از زمان جنگ است و ما شاهد کمترین جرایم در دوران دفاع مقدس بودیم.
هافبک پرسپولیس می‌گوید امروز روز خوبی بوده چراکه تیمش بدون گل خورده برده و البته بازی با حضور بانوان و آقایان برگزار شده است.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و بعد از یکسال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد
جواد اصغری مقدم با عقد قراردادی دو ساله به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال قند کاترین آمل انتخاب شد.
در مطالعه جدیدی که توسط دانشمندان دانمارکی به انجام رسیده، ارتباط عجیبی میان برخی از انواع سرطان و ابتلا به دیابت مشاهده شد که می‌تواند علت مرگ برخی مبتلایان را توجیه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ