بازیکن تراکتور می گوید برد مقابل آلومینیوم استارت پیروزی های آن ها برای بازی های بعدی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع پیکان مدعی است که آنها قادر خواهند بود شرایط متفاوتی را در لیگ برخلاف پیش‌بینی‌ها دنبال کنند.
قایدی قرار است فصل آینده برای تیم فرهاد مجیدی یعنی اتحاد کلباء بازی کند. باشگاه استقلال به قدری از این جابجایی مطمئن است که به دنبال یک وینگر خارجی به جای مهدی قایدی است. پیش از این استقلال به جای محمد محبی، مهرداد محمدی را به ترکیب اضافه کرد.
مدافع پرسپولیس آخرین مراحل روند درمانی خود را دنبال می‌کند و پیش از شروع مسابقات قادر به همراهی تیم خواهد بود.
علی جعفریان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس بخش پیوند کبد بیمارستان امام خمینی، می‌گوید که به دنبال نوسانات نرخ ارز، پزشکان دیگر قادر به شرکت در کنگره‌های بازآموزی بین‌المللی و فراگیری تجربیات جامعه پزشکی دنیا نیستند که این اتفاق، یک معادل نگران‌کننده دارد؛ پسرفت و درجا زدن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پزشکان و جراحان در همان جایی که هستند.
شاکی گفت: چندین بار با شوهرم تماس گرفتم، او، اما جوابگو نبود تا اینکه برایم پیام گذاشت و به خاطر اینکه قادر به گرفتن اقامت برایم نشده است، خواست حلالش کنم. با دیدن این پیام شوکه شدم و... برای چندمین بار شماره وی را گرفتم، اما پاسخی دریافت نکردم و اکنون با گذشت ۵ سال از این ماجرا به دادگاه آمده‌ام تا به صورت غیابی از همسرم جدا شوم.
وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی گفت: در حال حاضر در پی آن هستیم که بحث کالابرگ الکترونیکی را به شدت توسعه دهیم تا قدری به مهار تورم کمک کنیم.
وزیر رفاه، کار و تعاون اجتماعی گفت: در حال حاضر در پی آن هستیم که بحث کالابرگ الکترونیکی را به شدت توسعه دهیم تا قدری به مهار تورم کمک کنیم.
مدافع تراکتور می گوید اخراجش در دیدار با استقلال پس از درگیری با روزبه چشمی به هیچ وجه درست نبود.
دانشمندان به دنبال تطبیق این فناوری برای استفاده نابینایان هستند که آن‌ها را قادر می‌سازد پیام‌های بریل را که مستقیماً به پوست آن‌ها منتقل می‌شود، احساس کنند.
دولت موجود فاقد نظریه اقتصادی است، بدترین کار‌های دولت‌های قبل را تکرار می‌کند، بدون اینکه به تبعات آن‌ها واقف باشد. در این مدیریت حداقل‌های صلاحیت علمی و حرفه‌ای اداره اقتصاد کشور دیده نمی‌شود. برای اثبات این ادعا کافی است که آقای رئیسی توضیح دهند که چگونه می‌خواهند تورم را کنترل کنند و چرا تاکنون نتوانسته‌اند؟ شما که نفت را به اندازه دوران برجام می‌فروشید، چرا دنبال مولدسازی و فروش مدرسه و زمین و... هستید تا قدری کسری بودجه را تخفیف دهید؟ چرا دنبال غرق کردن بانک‌ها در پرداخت اعتبار برای مسکن‌های وعده داده شده هستید.
مس کرمان در صورت دستیابی به امتیاز در جدال با نساجی در خانه قادر خواهد بود تا حد زیادی خیال خود بابت بقا در این فصل را به سرانجام برساند.
مدافع تراکتور می گوید بی دلیل اخراج شده‌ و حقش نبوده است.
فرزاد حسین خانی بار دیگر در روزی که یک بازیکن جوان بومی را در ترکیب اصلی قرار داده بود، به یک پیروزی پراهمیت دست پیدا کرد.
در این ویدیو می‌بینیم که گله گرگ‌های گرسنه یک گوزن شاخ دار را در میان برف دنبال می‌کنند و در نهایت به دام می‌اندزند. گوزن در لحظه شکار قدری تلاش می‌کند تا خودش را از چنگ گرگ‌ها برهاند، اما موفق نمی‌شود و زنده زنده خورده می‌شود.
مدافع تراکتور تبریز پس از معارفه سرمربی جدید پاکو خمس ابراز امیدواری کرد نیمکت این تیم با ثبات همراه باشد.
دادستان شهریار گفت: پزشکی قانونی علت فوت نسرین قادری را مسمومیت ناشی از مصرف متانول اعلام کرده است.
دادستان شهریار گفت: پزشکی قانونی علت فوت نسرین قادری را مسمومیت ناشی از مصرف متانول اعلام کرده است.
ایرنا نوشت: برخی جریانات تلاش می‌کنند فوت مرحومه قادری را به اغتشاشات اخیر ربط دهند.
مدافع جوان تراکتور در حالی اولین گل این فصل خود را مقابل سپاهان به ثمر رساند که از نظر آماری بهترین عملکرد را در پست خود داشته است.
احمد زیدآبادی نوشت: حوادث اخیر در کشور تا اندازه بسیاری نتیجه گسست نسلی است. آیا این حوادث تنبّه لازم برای تجدید نظر اساسی در سیاستِ جلوگیری از تماس نسل‌ها را به دنبال خواهد داشت یا اینکه با تداوم وضع فعلی شرایط به قدری تشدید خواهد شد که نه ما کلا درکی از آن‌ها داشته باشیم و نه آن‌ها از ما.
کاپیتان مس کرمان مدعی است این تیم قادر خواهد بود در ادامه فصل شرایط مناسبی از حیث کسب نتیجه دنبال کند.
سخنگوی وزارت ارتباطات عراق گفت: موقعیت راهبردی عراق، ما را قادر می‌سازد تا بدون هیچ گونه مشکل فنی ماهواره را در مدار مورد نیاز قرار داده و فعال کنیم.
روند برگزاری مراسم به قدری بی‌نظم شد که ناراحتی نماینده فیفا را به دنبال داشت و او در واکنش به این موضوع کاپ را داخل چمدان گذاشت و به حالت قهر محل را ترک کرد.
بولتون در واکنش به این ادعاها گفت: «این مسئله به من کمک می‌کند درک بیشتری به دست بیاورم که رژیم مستقر در تهران قادر به انجام چه کارهایی است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ