بارسلونا به ایلکای گوندوگان قول داده که در ثبت قراردادش مشکلی وجود نداشته و او فصل آینده را بدون مشکل آغاز خواهد کرد. اما آیا بارسا به راحتی قادر به ثبت قرارداد این ستاره خواهد بود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه بارسلونا در تلاش است تا نیمار را به محض خروج از پاری سن ژرمن با قراردادی قرضی جذب کند.
درگیری بارسا با عثمان دمبله ادامه دارد و با اعلام فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار با تاتنهام در خوان گامپر نام این وینگر فرانسوی دیده نمی‌شود.
در قرارداد ایلکای گوندوگان بندی وجود دارد که اگر تا قبل از بازی نخست فصل قراردادش ثبت نشود، او می تواند آن را یکطرفه فسخ کند. قرارداد او هنوز در لالیگا ثبت نشده است.
جدایی عثمان دمبله از بارسلونا به جای یک معامله ورزشی به یک مشکل حقوقی پیچیده تبدیل شده است.
شایعاتی مبنی بر حضور فیلیپ کوتینیو در فوتبال عربستان یا قطر وجود دارد. در صورت انتقال این بازیکن، 50 درصد از درآمد فروش به بارسلونا خواهد رسید.
اگر هری مگوایر از منچستریونایتد برود، محتمل‌ترین جانشین برای او ژان کلر تودیبو است. بازیکن سابق بارسا که این باشگاه 20 درصد از رقم انتقال او را دریافت خواهد کرد.
در حال حاضر و پس از جدایی قریب‌الوقوع عثمان دمبله و فرانک کسیه، تنها یازده بازیکن بارسا قراردادشان در لالیگا ثبت شده است.
هدف نقل و انتقالاتی جدید بارسلونا بردلی بارکولا، فوتبالیست فرانسوی از المپیک لیون است.
پدری احتمال اینکه به زودی از بارسلونا برود را صفر عنوان کرد.
بارسا ۵گل خورد! رئال، منچستر را برد
متئو آلمانی، مدیر بارسلونا، چند روز قبل دیداری با عثمان دمبله داشته و به او گفته که اخبار مربوط به جذب کیلیان امباپه دروغ است.
یوفا به دو باشگاه بزرگ اسپانیایی هشدار داد که فروش دارایی هایشان در واقع نوعی بدهی محسوب می شود نه درآمد و آنها باید مراقب رعایت فرپلی مالی باشند.
هزینه باشگاه بارسلونا برای تیم اول فوتبالش، 386 میلیون است که با احتساب قرضی‌ها به 440 می‌رسد. این رقم بالایی نیست و دو عامل دیگر باعث وضعیت وخیم کنونی بارسا شده‌اند.
در حالی که همه چیز حکایت از انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا دارد، صفحه اسپانیایی رسمی باشگاه منچسترسیتی در توییتر، تصویری از این ستاره آلمانی در کیت جدید منتشر کرد.
بارسلونا در رقابت‌های این فصل لالیگا یک آمار خیره‌کننده را به جا گذاشت.
مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی بارها نشان داده‌اند که برای حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گزند ناهنجاری‌ها با کسی تعارف ندارند! بنابراین بعید نیست اگر به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند! و یا خدای نخواسته در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند! احتمالا خود برای مقابله با این هنجارشکنی که باورهای دینی و عفت و اخلاق جامعه را تهدید می‌کند، دست به کار شوند! و از آنجا که مقابله با این ناهنجاری در شرح وظایف چند دستگاه از هر سه قوه تعریف شده است، پیامدهای این‌گونه اقدامات که بیرون از مدیریت هوشمندانه مراجع ذی‌ربط صورت می‌پذیرد‌، خسارت‌بار خواهد بود.
درگیری های شدید و عجیب ال‌کلاسیکوی امشب، چمن سانتیاگو برنابئو را به یک زمین مبارزه چند منظوره تبدیل کرده بود.
ماتیاس مسی در مصاحبه جنجالی‌اش گفت: بارسلونا به لطف مسی معروف شد. قبل از لئو کسی آن‌ها را نمی‌شناخت. کسی که به بارسلون رفته و موزه باشگاه را دیده باشد این را می‌داند که این موزه در واقع موزه مسی است".
رئیس جمهور گفت: بارها گفته‌ایم که ذخایر ارزی ما جایی برای نگرانی ندارد و فعالان اقتصادی که می‌خواهند کار اقتصادی واقعی کنند بدانند مشکل ارزی نداریم، اما دشمنان باز می‌خواهند در دل مردم تردید و نگرانی ایجاد کنند. بازهم می‌گوییم هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و به کوری چشم دشمنان در آینده هم نخواهیم داشت.
امروز رسما اعلام شد که تیم های فوتبال زنان بارسلونا و سویا به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز از کوپادی‌رینا(جام حذفی فوتبال زنان اسپانیا) اخراج شده اند. بارسا 9-0 بازی خود را برده بود.
به نظر می‌رسد که عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسا، نیز در وقفه دیدارهای ملی دچار مصدومیت شده است.
نچه مانع می‌شود، تعهدی است که آمریکایی‌ها باید بدهند؛ ما موضع‌مان را اعلام کردیم. تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد و بارها اعلام کردیم که به یک توافق عادلانه و خوب پایبند خواهیم بود، لکن آمریکایی‌ها باید تصمیم بگیرند. این مشکل در واقع مشکل آمریکایی‌ها است که باید تصمیم بگیرند چه می‌خواهند بکنند!
مارک آندره تراشتگن معتقد است که بارسلونا با ژاوی به اصل خود برگشته و حالا همانطوری بازی می کند که هواداران دوست دارند.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسا، از سطح بالای تمرینات این تیم متعجب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ