«شیردل نوری» به همراه همسرش در حدود چهار سال گذشته تیمارگر این شیر‌های سفید بودند و در فرآیند این زایمان تازه هم نقش برجسته‌ای را بازی کردند. او درباره شرایط این چهارتوله شیر هم می‌گوید: «وضعیت بچه‌ها مناسب است و همه در سلامت کامل هستند. فعلا شرایط خوب پیش رفته و مادر هم بچه‌ها را پذیرفته است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور ارشد رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی از نتایج مثبت مذاکرات درباره جنگنده‌های اف- ۱۶ با آمریکا ابراز امیدواری کرد.
سئول به موضع گیری درباره اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی پرداخت و درباره حل موضوع به شکل روان ابراز امیدواری کرد.
رئیس جمهور عراق در دیدار وزیر دفاع استونی، ابراز امیدواری کرد که جنگ اوکراین متوقف شود.
وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره تداوم گرمای بی سابقه هوا و احتمال تعطیلی ادارات، گفت: در صورتی که وزارت بهداشت تشخیص بدهد که گرمای هوا سلامت مردم را به خطر می‌اندازد ممکن است باز هم تعطیلی رخ بدهد، اما امیدواریم نیازی به تعطیلی کشور وجود نداشته باشد.
سرویس مطبوعاتی دفتر رییس جمهور اوکراین امروز درباره عرضه غلات از طریق گذرگاه دریای سیاه بدون روسیه ابراز امیدواری کرد.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال سوئد اظهار امیدواری کرد سامان قدوس بازیکن ایرانی راهی تیم مالمو شود.
وزیر خارجه عربستان در جدیدترین موضع گیری خود درباره سودان ابراز امیدواری کرد که مذاکرات جده به ثبات در سودان منجر شود.
سرمربی تیم فوتبال فاینورد درباره مصدومیت بازیکن ایرانی این تیم توضیحاتی داد و اظهار امیدواری کرد که جهانبخش به بازی با آاس رم برسد.
سردار شریف با اظهار امیدواری نسبت به روشن شدن هر چه سریع‌تر سرنوشت جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و دیگر عزیزان همراه وی تصریح کرد: عنوان جاوید الاثر و یا شهید جاویدالاثر یک اصطلاح عرفی بوده و برای تکریم و تجلیل شماری از فرماندهان و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی به کار می‌رود که از سرنوشت قطعی آن‌ها (شهادت یا زنده بودن) اطلاعات موثقی در دست نیست.
محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی اظهار امیدواری کرد سال ۱۴۰۲ نقطه عطفی در تعلیم و تربیت اجتماعی و رشد همه جانبه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، مهارتی، دانشگاه اجتماعی و حل مسائل و... باشد.
معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری با اشاره به اینکه ایرانیان خارج از کشور یک فرصت هستند، به آخرین وضعیت پرونده‌های اسدالله اسدی و حمید نوری که در کشورهای بلژیک و سوئد بازداشت هستند، پرداخت.
عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی برابر سپاهان ابراز امیدواری کرد که روند گلزنی‌هایش ادامه داشته باشد.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه ابراز امیدواری کرد که آتش بس اعلامی از سوی روسیه در اوکراین تمدید شود.
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه با امیدواری به بهبود تقاضای چین و ابهامات درباره نحوه اجرای مکانیزم سقف قیمت غربی برای نفت روسیه، اندکی افزایش یافت.
پائولو دیبالا هافبک آرژانتینی باشگاه رم طی مصاحبه ای درباره مصدومیت، رابطه اش با مورینیو و کارش با آرژانتین در جام جهانی صحبت کرده است.
تیم ملی برزیل بعد از بازی امشب مقابل کامرون درباره سرنوشت نیمار در این جام جهانی تصمیم خواهد گرفت.
مسکو اظهارات رئیس جمهور اوکراین درباره امیدواری کی‌یف برای پس گرفتن کریمه با روش «غیرنظامی» را اشاره‎‌ای به جدا کردن این شبه جزیره از خاک روسیه خواند و آن را «محال» توصیف کرد.
ارمنستان نسبت به پذیرش طرح های روسیه در قره باغ ابراز امیدواری کرد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد شاگردان جوانش بتوانند در بازی با فولاد با خودباوری توانایی‌های خود را به بهترین شکل نشان بدهند.
رئیس فدراسیون والیبال ابراز امیدواری کرد که تیم ملی زنان ایران به زودی در لیگ ملت‌ها حاضر باشد.
-وزارت امور خارجه قطر یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد بن عبدالرحمن امیدواری دوحه برای رسیدن به توافق برای احیای توافق هسته‌ای عادلانه برای همگان تأکید کرده است.
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص حصول توافق در مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی «در روزهای آینده» ابراز امیدواری کرده است.
وزارت خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد که ماموریت آژانس بین المللی برای بازدید از نیروگاه اتمی زاپروژیا بدون کارشکنی صورت گیرد.
کاپیتان سابق پورتو با دفاع از مهاجم ایرانی این تیم ابراز امیدواری کرد که منتقدین طارمی از جنجال درباره این بازیکن دست بکشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ