سردار شریف با اظهار امیدواری نسبت به روشن شدن هر چه سریع‌تر سرنوشت جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و دیگر عزیزان همراه وی تصریح کرد: عنوان جاوید الاثر و یا شهید جاویدالاثر یک اصطلاح عرفی بوده و برای تکریم و تجلیل شماری از فرماندهان و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی به کار می‌رود که از سرنوشت قطعی آن‌ها (شهادت یا زنده بودن) اطلاعات موثقی در دست نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر انتظارات به حق فرمانده معظم کل قوا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه می‌تواند پیشرفت ۱۰۰ برابری داشته باشد و این دور از دسترس نیست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه باید در مشکلاتی که مردم در اقصی نقاط کشور دارند، پناهگاه همه مردم باشد و مشکلات آن‌ها را مطالعه، مطالبه و پیگیری کند.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا، اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
قسمت اخیر برنامه «مهلا» به گفتگویی صریح با فاطمه سلیمانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اختصاص داشت که بریده‌های این گفتگو بازتاب گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای داشت. در بخشی از این گفتگو دختر سردار سلیمانی از علاقه پدرش به تماشای سریال‌های روز دنیا همچون «۲۴»، «فهرست سیاه» و «خانه کاغذی» می‌گوید که بخش‌های مربوط به این خاطرات در نسخه بارگذاری شده در سکوی پخش‌کننده حذف شد و برخی حذف این بخش را به نظارت ساترا و اعمال ممیزی بر این برنامه مرتبط دانستند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: موشک فتاح در پرتو ایمان به خدا و تلاش و مجاهدت جمعی ساخته شده و کارهایی که سپاه و نیروی هوافضای سپاه انجام می‌دهند علم پایه است.
وزیر خارجه روسیه در سخنانی هشدار داد: اگر همه‌ چیز همین طور که هست باقی بماند، که ظاهرا هم می‌ ماند، باید بگویم که این توافقنامه دیگر عملی نخواهد بود.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های هفته گرامی‌داشت مقام معلم در استان زنگ سپاس معلم است که در تمام مدارس به صدا درخواهد آمد.
روابط عمومی سپاه استان سمنان در راستای حفظ و حراست از انقلاب و ایجاد امنیت پایدار، از مردم استان درخواست کرد گزارش‌های امنیتی خود را به ستاد خبری ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه قائم آل محمد(عج) اعلام کنند.
دوره سوم طائب، دوران پس از کنار رفتنش از ریاست سازمان اطلاعات سپاه است؛ دوره‌ای که هنوز هم در آن به سر می‌برد. در این دوره طائب را سیاستی دیگر آمده و دیگر از آن طائبی که به مجلس هم پاسخگو نبود، خبری نیست و خود را در معرض سوال دانشجویان قرار می‌دهد. طائب که نوع برخورد‌های سازمانش با فعالان سیاسی و رسانه‌ای، باعث ایجاد ذهنیت سیاسی‌کاری شده بود، حالا بیش از قبل اظهارنظر می‌کند و حتی میان سخنانش اطلاعات جدیدی از وقایع رخ داده، بیان می‌کند.
سخنگوی سپاه با اشاره به برداشت ناصواب برخی اشخاص و رسانه ها از سخنان اخیر فرمانده کل سپاه پیرامون جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان گفت: در وضعیت ایشان و همراهان تغییری صورت نپذیرفته و پرونده سرنوشت آنان همچنان مفتوح و توسط مراجع سیاسی و حقوقی کشور در حال پیگیری است.
سخنگوی سپاه با اشاره به برداشت ناصواب برخی اشخاص و رسانه ها از سخنان اخیر فرمانده کل سپاه پیرامون جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، گفت: در وضعیت ایشان و همراهان تغییری صورت نپذیرفته است.
زوجی که با تهیه فیلم سیاه دست به اخاذی چند صد میلیونی زده بودند رسوا شدند.
نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار داشت:‌ سردار سلامی همچنین گفت که اگر اتحادیه اروپا در اقدام شیطنت‌آمیز بخواهد علیه سپاه پاسداران صورت دهد و دست به تحریم سپاه بزند پاسخ ما به آن‌ها پشیمان‌کننده خواهد بود.
سمنان- استان سمنان یکی از بالاترین نرخ‌های مدارس فرسوده و تخریبی را به خود اختصاص داده است، مدارسی که نیاز مبرم به نوسازی و بهسازی دارند و در این راه دولت از خیران نیز کمک گرفته است.
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.» سردار حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ناآرامی های کشور گفت: «بیش از ٣٠٠ نفر جانباخته و شهید دادیم.»
مقامات صهیونیست در سخنانی در ارتباط با دو انفجار شدید صبح امروز در قدس اشغالی که تاکنون یک کشته و ۲۱ زخمی برجا گذاشته اظهار نظر کردند.
ارگان مطبوعاتی سپاه، یکی از مطالب خود را به سخنان اخیر سید محمد خاتمی، رییس‌جمهوری اسبق جمهوری اسلامی اختصاص داده؛ مطلبی که در مقایسه با مطالب دیگر این نشریه درباره خاتمی تمجید حساب می‌شود؛ با تیتر «خوب، اما ناکافی».
رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
«بن والاس» در سخنانی مدعی شد که دو جنگنده روسیه حدود یک ماه پیش یک هواپیمای نظامی غیرمسلح انگلیس را رهیگری کردند.
جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سخنان رئیس‌جمهور در سازمان ملل قدردانی کردند.
سمنان- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خباثت دشمنان علیه ایران در برجام نافرجام ماند، گفت: ایران اسلامی یک بار دیگر اقتدار و سربلندی خود را به دنیا نشان داده است.
یوزآسیایی دست و پا‌هایی بلندتر از پلنگ داشته، خال‌های روی پوست آن سیاه و توپر و به لحاظ جثه سر و بدن از پلنگ کوچک‌تر است. این حیوان روزگاری از «شبه‌جزیره عربستان» تا «هند»، «بیابان‌های قزل‌قوم» و نواحی «خزری و قفقاز جنوبی»، زیستگاه بزرگ خود را داشت که متاسفانه طی قرن بیستم به شدت از این نواحی ناپدید و تنها به بیابان‌های دورافتاده ایران در کویر مرکزی مانند توران (استان سمنان)، نایبندان (استان خراسان جنوبی) و کویر درانجیر (استان یزد) محدود شد.
آیین وداع با پیکر شهدای مدافع حرم با سخنرانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.
آیین وداع با پیکر شهدای مدافع حرم با سخنرانی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ